Dat zou ook geen ramp zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naja, kijk maar uit dat ze je niet in een faalangst-werkgroepje gooien
Maar ik weet nu toch nog niet of ik de 2e keer wel red? Bovendien, nu heb ik colleges gehad, maar dan moet ik alles zelf doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm niet maakt moet je gewoon het hertentamen doen, it's as simple as that. Pas als je die niet haalt, zijn er mogelijk consequenties voor volgend jaar (soms moet je een vak gehaald hebben om aan een ander vak te mogen beginnen). Als je zeker weet dat je 'm de tweede keer haalt (en dan niet toevallig een vakantie gaat plannen ofzo) zie ik geen bezwaar om niet naar het concert te gaan: ik zie tentamens niet als heilig. Hoe vaak ik al eerste kansen heb laten schieten om me te richten op de tweede kans, dat is niet op een paar handen te tellen.
Volgens mij niet, kan het me iig niet herinneren. Wel 'studiegidsjes' via BB of internet, maar daar staat niks over de tentamenregeling, alleen inhoud van het vakquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
B. heb je een studiegids ontvangen? Bij mij staat er in de studiegids aangegeven wat er gebeurt als ik een tentamen niet haal.
Bijna heel januari dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat ik eind januari gewoon drie weken vrij ben.
Ik heb volgens mij helemaal niks in huis wat fatsoenlijk als wapen dienst kan doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij houdt het bij koekenpannen?
Vertelquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij helemaal niks in huis wat fatsoenlijk als wapen dienst kan doenMaar sinds er 's nachts een keer een dief in mijn kamer stond heb ik wel altijd een flesje water bij mn bed, waar ik eventueel wat mee kan meppen
De herkansing is er niet anders op hoor. Als je je college aantekeningen hebt of de sheets dan moet dat wel lukken, denk ik. En anders doe je het vak over volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Maar ik weet nu toch nog niet of ik de 2e keer wel red? Bovendien, nu heb ik colleges gehad, maar dan moet ik alles zelf doen
Ze komen me ophalen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, in dat geval wordt het lastiger. Maar: die reis naar huis duurt altijd lang, dus dan kun je in de trein leren.
Ja, nouja, ik ga er voor het gemak van uit dat ik geen herkansingen heb dit jaar.quote:
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegIk dacht dat het een dronken vriend van een huisgenoot was ofzo
![]()
Halfuur later kwam mn huisgenote naar boven stormen dat dr tasje gejat was... zij had het licht aangedaan toen ze hem hoorde, en toen had ie dat tasje zien liggen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegIk dacht dat het een dronken vriend van een huisgenoot was ofzo
![]()
Halfuur later kwam mn huisgenote naar boven stormen dat dr tasje gejat was... zij had het licht aangedaan toen ze hem hoorde, en toen had ie dat tasje zien liggen
Goed, ik ga House kijken.quote:
Het is Inleiding Bedrijfswetenschappen 1 (er is dus ook een 2)quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat weet je van de eerste keer ook nietMoet je voor jezelf een inschatting maken of je het genoeg kent. Welk tentamen is het? En als je aantekeningen of sheets hebt als herinnering is dat meestal wel genoeg. Enige waar je rekening mee moet houden is dat alles er nu vers in zit, en dat je dan misschien wel wat extra tijd kwijt bent om een beetje in de stof te komen.
.
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |