Dit is wel lief trouwens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Soempie Ontwijkend Gedrag ?
Never!
Waar zit je in de ub morgen? Ook bij kunstgeschiedenis? Of achter een computer?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen een laatste paper herzien... dan kan ik aan whatever mn afstudeer-iets ook mag worden beginnen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit 's avonds een tentamen gehad. Lijkt me echt een hel.
Ik zou namelijk 's morgens uitslapen, rustig ontbijten, gaan winkelen en om 3 uur gaan leren.![]()
Klik Bubbles toch weg man.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Puberpop is echt vet! Allemaal ninetieshits enzo. Alleen zoals ik nu bezig ben kom ik er nooit, want ik wilde nog ff een potje Bubbles spelen voordat ik aan de opdracht begin
Dat hangt er een beetje vanaf waar mn studiegenootjes zijn gaan zitten, want die arriveren ongetwijfeld eerder dan ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar zit je in de ub morgen? Ook bij kunstgeschiedenis? Of achter een computer?![]()
Ik wil ook een laptop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf waar mn studiegenootjes zijn gaan zitten, want die arriveren ongetwijfeld eerder dan ik![]()
Ik denk dat ik mn laptop meesleep en dus bij zo'n aansluitpunt ga zitten, op de tweede wel
Heb jij nooit 's avonds college? Of werkgroepen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
Wat een vreemde tijden!
Dat waren mooie tijden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is dan wel weer een groot voordeel van kunstgeschiedenis: uiterst schappelijke collegeuren
Nooit maandagochtend vroeger dan 11:00 college gehad, en volgens mij überhaupt niet op vrijdagOhja, en het maximum per week was 12 ofzo
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is dan wel weer een groot voordeel van kunstgeschiedenis: uiterst schappelijke collegeuren
Nooit maandagochtend vroeger dan 11:00 college gehad, en volgens mij überhaupt niet op vrijdagOhja, en het maximum per week was 12 ofzo
Nooit. Onze colleges vallen altijd tussen 8:45 en 17:45.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef Soempie het volgende:
Heb jij nooit 's avonds college? Of werkgroepen?
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens naar bed gaik ben gaar.....
Keep up the good work!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben aan m'n opdracht begonnen!
[..]
Zover ben ik al
Veel plezier zo op puberpop - als je nog heen gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef Mikkie het volgende:
Nu ga ik er vandoor...die opdracht maken. Voordat 'ie af is kom ik niet terug!.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef Supersheep het volgende:
Taart wordt met haast gemaakt
[afbeelding]
Doe mij maar die taart + meisjequote:Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
Heb je nog wensen?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef Supersheep het volgende:
Onhandig mens, nu zit ze onder de taart
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:47 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] GEFELICITEERD MARK! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik ook zo, ik wist al dat al mijn goede daden voor vandaag nog niet waren gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ook zo, ik wist al dat al mijn goede daden voor vandaag nog niet waren gedaan
I knowquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hey, ik ben dat taartmeisje niet hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |