Hoef je ook niet zoveel terug te lezen als je uit je werk komtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog geen 2 pagina's in zo'n 24 uur
Ben je nu Jumboos?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanmiddag verse pasta gekocht, met basilicumvullingMaak ik net het pakje open, zijn er een paar beschimmeld
![]()
Laatst al een bakje ranzige kwark gekocht daar..... tijd voor een hartig woordje met de mensen van de Jumbo
da's zeker de slechtste grap die ik vandaag gehoord hebquote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's zeker de slechtste grap die ik vandaag gehoord heb![]()
![]()
Het concert is in de HMH, dus dan moet ik om 4 uur al met de treinquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt doorschrijven dan!
Ik heb 9 november twee tentamens..
Wat doe jij voor studie dat je zoveel tentamens hebtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Owh, ik zit net te kijken en 't valt mee: het is maar één tentamen. De andere is weggevallen omdat er geen deeltentamen meer van dat vak is. Maar ook grappig: ik heb 23, 24 en 25 januari vier tentamens.
Hoe zie je dat zo ver vooruit?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Owh, ik zit net te kijken en 't valt mee: het is maar één tentamen. De andere is weggevallen omdat er geen deeltentamen meer van dat vak is. Maar ook grappig: ik heb 23, 24 en 25 januari vier tentamens.
Hertentamenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het concert is in de HMH, dus dan moet ik om 4 uur al met de trein
Om mensen te irriterenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom plannen ze tentamens 's avonds in?
Zit ik serieus over na te denken, maar ik durf eigenlijk niet mijn 1e tentamen te skippenquote:
NEE!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zit ik serieus over na te denken, maar ik durf eigenlijk niet mijn 1e tentamen te skippen
Ik ga denk ik wel ff overleggen met de studie-adviseur, wat er zou gebeuren als ik dit tentamen niet haal
Het kan toch geen kwaad om het te vragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NEE!!!![]()
Dat zou ik niet doen hoor! Dat kan iedereen je hier vertellen: als je dit tentamen niet haalt, maak je het hertentamenSimple as that. Maar ik snap dat je dat niet zomaar durft te doen.... ff goed nadenken of The Fray niet nog een keer optreedt?
ik was ook niet van plan om te zeggen dat ik naar een concert wil. Gewoon vragen hoe het zit met herkansingen en studiepunten, omdat 'ik dat niet snap'quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
NEE!!!![]()
Dat zou ik niet doen hoor! Dat kan iedereen je hier vertellen: als je dit tentamen niet haalt, maak je het hertentamenSimple as that. Maar ik snap dat je dat niet zomaar durft te doen.... ff goed nadenken of The Fray niet nog een keer optreedt?
True, als ze maar niet de reden geeft waarom ze dit tentamen niet zou halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
Het kan toch geen kwaad om het te vragen
Dan zegt ze dat ze moet oppassen ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
True, als ze maar niet de reden geeft waarom ze dit tentamen niet zou halen
Naja, kijk maar uit dat ze je niet in een faalangst-werkgroepje gooienquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan om te zeggen dat ik naar een concert wil. Gewoon vragen hoe het zit met herkansingen en studiepunten, omdat 'ik dat niet snap'
Ze treden niet nog een keer of ergens anders op
Gewoon opnieuw forcerenquote:
Hee meis, wat een minpunt is Ridderbos geweest vandaag.quote:
Een vriendin van mij zat vandaag onder de blauwe plekken van theatersportquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Succes er mee alvast Soemp!
Ik ga zo m'n jas aan doen en dan naar theatersport. Vorige week vond ik het leuk
Ja precies. Mafkees.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ja bizar he? Het drong later pas tot me door dat ie dat niet hoort te zeggen... zeker niet omdat ik na mn scriptie klaar ben, tis niet dat ik nog allemaal vakken moet doen ofzo
OMG......quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trendy vuurwapen voor haar
Hehehehe
Vorige week deed ik ook mee, was toen in de cluedoronde. Als locatie werd er een rockconcert uitgebeeld. Ik deed misschien iets te enthousiast mee en sprong tegen een mede-sporter aan, die het niet verwachttequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een vriendin van mij zat vandaag onder de blauwe plekken van theatersport
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige week deed ik ook mee, was toen in de cluedoronde. Als locatie werd er een rockconcert uitgebeeld. Ik deed misschien iets te enthousiast mee en sprong tegen een mede-sporter aan, die het niet verwachtte. Gelukkig was ze wel helemaal ongedeerd verder
Hmm, dat wel, maar voor dit vak moet ik nog beginnen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, dat gaat toch allemaal goed de laatste tijd?
Dat zou ook geen ramp zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Naja, kijk maar uit dat ze je niet in een faalangst-werkgroepje gooien
Maar ik weet nu toch nog niet of ik de 2e keer wel red? Bovendien, nu heb ik colleges gehad, maar dan moet ik alles zelf doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm niet maakt moet je gewoon het hertentamen doen, it's as simple as that. Pas als je die niet haalt, zijn er mogelijk consequenties voor volgend jaar (soms moet je een vak gehaald hebben om aan een ander vak te mogen beginnen). Als je zeker weet dat je 'm de tweede keer haalt (en dan niet toevallig een vakantie gaat plannen ofzo) zie ik geen bezwaar om niet naar het concert te gaan: ik zie tentamens niet als heilig. Hoe vaak ik al eerste kansen heb laten schieten om me te richten op de tweede kans, dat is niet op een paar handen te tellen.
Volgens mij niet, kan het me iig niet herinneren. Wel 'studiegidsjes' via BB of internet, maar daar staat niks over de tentamenregeling, alleen inhoud van het vakquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:06 schreef Soempie het volgende:
B. heb je een studiegids ontvangen? Bij mij staat er in de studiegids aangegeven wat er gebeurt als ik een tentamen niet haal.
Bijna heel januari dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Soempie het volgende:
Ik zie net dat ik eind januari gewoon drie weken vrij ben.
Ik heb volgens mij helemaal niks in huis wat fatsoenlijk als wapen dienst kan doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij houdt het bij koekenpannen?
Vertelquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij helemaal niks in huis wat fatsoenlijk als wapen dienst kan doenMaar sinds er 's nachts een keer een dief in mijn kamer stond heb ik wel altijd een flesje water bij mn bed, waar ik eventueel wat mee kan meppen
De herkansing is er niet anders op hoor. Als je je college aantekeningen hebt of de sheets dan moet dat wel lukken, denk ik. En anders doe je het vak over volgend jaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Maar ik weet nu toch nog niet of ik de 2e keer wel red? Bovendien, nu heb ik colleges gehad, maar dan moet ik alles zelf doen
Ze komen me ophalen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, in dat geval wordt het lastiger. Maar: die reis naar huis duurt altijd lang, dus dan kun je in de trein leren.
Ja, nouja, ik ga er voor het gemak van uit dat ik geen herkansingen heb dit jaar.quote:
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegIk dacht dat het een dronken vriend van een huisgenoot was ofzo
![]()
Halfuur later kwam mn huisgenote naar boven stormen dat dr tasje gejat was... zij had het licht aangedaan toen ze hem hoorde, en toen had ie dat tasje zien liggen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm, wij deden onze voordeur nooit dubbel op slot, toen heeft een of andere junk een pasje of iets tussen de deur en het slot gestoken en kon zo naar binnen lopen.... mijn kamerdeur was ook open, dus hij kwam binnen, ik werd wakker, hij schrok, zei 'sorry' en liep weer wegIk dacht dat het een dronken vriend van een huisgenoot was ofzo
![]()
Halfuur later kwam mn huisgenote naar boven stormen dat dr tasje gejat was... zij had het licht aangedaan toen ze hem hoorde, en toen had ie dat tasje zien liggen
Goed, ik ga House kijken.quote:
Het is Inleiding Bedrijfswetenschappen 1 (er is dus ook een 2)quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat weet je van de eerste keer ook nietMoet je voor jezelf een inschatting maken of je het genoeg kent. Welk tentamen is het? En als je aantekeningen of sheets hebt als herinnering is dat meestal wel genoeg. Enige waar je rekening mee moet houden is dat alles er nu vers in zit, en dat je dan misschien wel wat extra tijd kwijt bent om een beetje in de stof te komen.
.
Dankjequote:
Leest terug en genietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ik heb weer alle pret gemist
Ik lees liever niet terug want dan wil ik reageren en dan ben ik zo de mosterdquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:04 schreef Mikkie het volgende:
Vereiste zaken zijn bij ons bijvoorbeeld als volgt geformuleerd:
[..]
quote:Inleiding in de bedrijfswetenschappen 2
BIN002 Studiepunten 6
Tentaminering: Schriftelijk tentamen.
Vereiste voorkennis: Geen.
Leerdoelen
De doelstelling van deze cursus is studenten een eerste inzicht te geven in strategisch management, marketing en concurrentie in een internationale omgeving. Dit inzicht concentreert zich op het bewust worden van de afstemming die organisaties zoeken met deze omgeving. Hiervoor wordt aandacht besteed aan kennis over en vaardigheden voor de analyse van externe en de interne omgeving van de organisatie vanuit de gedachte te komen tot een optimale strategieformulering.
Beschrijving
psssst dat doen er wel meer hierquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik lees liever niet terug want dan wil ik reageren en dan ben ik zo de mosterd
Ik de jouwe nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent toch eerder jam?
ja, ik snap de grap
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
House is leuk enzo, maar niet als ze opereren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |