Arbeidsvitaminen en Huis van de Heer horen daar niet tussen te staan nee... maar wat zou het heerlijk zijn als C& S winnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sjezus, Arbeidsvitaminen, Coen en Sander Show en Huis van de Heer zijn genomineerd voor slechtste radioprogramma!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Die reclame van Funda is trouwens IR-RI-TANT!
Je was me voor... verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Die reclame van Funda is trouwens IR-RI-TANT!
O, is de hoofdprijs dat ze het veld moeten ruimen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arbeidsvitaminen en Huis van de Heer horen daar niet tussen te staan nee... maar wat zou het heerlijk zijn als C& S winnen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Dat zou de ultieme natte droom zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, is de hoofdprijs dat ze het veld moeten ruimen?
Yup! IJzersterke band.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
cosmick wat zijn ze goed he, de Editors.![]()
Het nummer heeft wel een aardig hoog meezing gehalte en daar ben ik best wel gevoelig voor. Maar goed, het klinkt verder ook best wel leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef cosmick het volgende:
Vind het wel wat simpel, maar die Hard-Fi is toch ook wel leuk hoor.
Heb ik nog niet gehoord.quote:Zelf heb ik vandaag de nieuwe The Donnas ontdekt. Helaas steeds meer mainstream, maar het rockt nog redelijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |