* Glacier zwaait terug met zijn vlaggetjequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:43 schreef MichielV het volgende:
Late zwaai!
Dus zometeen staat er een politiewagen voor je deur vanwege meldingen van geluidsoverlast...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Volk !!!![]()
Zojuist stoere 5.1 set gekregen van een collega dus die heb ik direct aangesloten en het klinkt f*cking goed (heerlijke bass ook!) !! Ik had dus zo'n saaie std. FPS 1000 set van Cambridge (simpel surround setje). Zometeen even testen hoe het klinkt als ik er een DVD ingooi!![]()
Heb de playlist van MoveYourAss net ook even snel bekeken en dat gaat een groot feest worden, zeker met deze set.
* -Hans- is dus wel blij.![]()
Gelukkig wel een vrijstaand en goed geïsoleerd huis dus dat zal niet heel snel gebeuren, maar wel luchtverwarming dus het hele huis kan straks gaan meegenietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus zometeen staat er een politiewagen voor je deur vanwege meldingen van geluidsoverlast...?![]()
Die van mij helaas (nog?) niet. Maar misschien staat die ook nog wel niet in de computer (nieuwe single van Jack Peñate) en dan wordt het natuurlijk lastig.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
edit: Reverend And The Makers - He Said He Loved Me klinkt nu helemaal GEWELDIG
Dank! Dank!quote:
Da's een lekker Feelingquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank! Dank!![]()
![]()
Ben ik heel blij mee....nu ook vakantieherinneringen aan het liedje (155 over de snelweg in Duitsland en dit nr keihard zingen)
Echt wel!quote:
Thanks! het is echt zo'n heerlijke doffe bass die zelfs op de laagste stand al heftig is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef cosmick het volgende:. Gefeliciteerd ook met je booming bass
.
Justice - We are your friendsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Wat was die plaat van net? iets met you are my friend ofzo.. Klonk best wel OK !
[..]
Qua beats zit het inderdaad best goed in elkaar. Het refrein vern***t alleen de hele plaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
Opzich vind ik die beats en gebruikte (redelijk) bekende sample wel goed. Maar sjah, dat "refrein" man.
Thanks! die schrijf ik direct even op.quote:
Waarom in godesnaam Arbeidsvitaminen? Dat begrijp ik echt niet. Zo gezellig!!!! Zullen het de oude grappen van Ekdom zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sjezus, Arbeidsvitaminen, Coen en Sander Show en Huis van de Heer zijn genomineerd voor slechtste radioprogramma!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |