Dat gaat hier ook helemaal lukkenquote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef yosander het volgende:
Zet 'm in ONZ en je hebt binnen 5 minuten een topic vol met bashreacties richting jezelf! [afbeelding]
Je moet ook geen bier bij de Aldi halenquote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Jarold het volgende:
Ik vind bier eigenlijk ook een beetje werklozen drank... cheap shit.
Pot?quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben geen man, heb een iq ruim boven de 100 en vind bier lekker.
So ?
Oja, ik was wat vergeten te zeggen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben geen man, heb een iq ruim boven de 100 en vind bier lekker.
So ?
Ik drink eigenlijk alleen Trappisten bier, dat is anders duur genoeg.quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie drinken het ook waarschijnlijk omdat je niet beter kan betalen!
Achja, KLB wordt ook wel als tweede ONZ gebruikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Ik ben helemaal niet dik en met mijn uiterlijk is al helemaal niets misquote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Oja, ik was wat vergeten te zeggen.
Alleen lelijke en/of dikke vrouwen drinken bier!
Ik durf te wedden dat ze ook pleinvrees heeft.quote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef remlof het volgende:
Je hebt zeker ook problemen met je seksualiteit?
Ga eens deaud.quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Okkie_ het volgende:
Gadverdamme wat is dat eigenlijk een ranzig spul zeg!
Het is van dat spul wat gedronken wordt door boeren en mensen met een IQ van onder de 100.
Maar wat ik nog het ergste vind, dat mensen die bier drinken zich meteen moeten verheven boven mensen die geen bier drinken en meteen van die dingen gaan zeggen als:
"Wat drink jij geen bier? Wat een wijf man!"
Ook dat geouwehoer altijd over bier! Wat boeit het nou dat Heineken net eventjes anders smaakt dan palm. Het is gewoon allebij ranzig. Alleen Desperados is wel lekker vind ik!
Mijn klacht: Bier is ranzig en bierdrinkers zijn boeren die zich ergens voor willen bewijzen!
quote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef cerror het volgende:
Veel briljante geleerden zijn/waren alcoholisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |