abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53442137
Ik wil in de USA Levi's 501 STF broeken bestellen. Wie weet hoe de maten tussen de USA en Nederland zich verhouden? Naar het schijnt zijn er wel enige verschillen.

Heeft iemand wel eens een Levi's besteld via Ebay.com of een andere online jeansstore? Bestel je dan exact dezelfde maat als die je in Nederland koopt?
pi_53442620
de maten zijn wel ongeveer hetzelfde, alleen zijn bepaalde maat combinaties niet te verkrijgen (lang en smal, bv. 34x30).
Jesus saves but death prevails.
  maandag 24 september 2007 @ 21:00:17 #3
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_53443295
een inch in Nederland lijkt me een inch in Amerika.

Hou wel rekening met invoerrechten enzo.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_53445676
Ik heb zelf zo het idee dat hier in Nederland al het idee dat maten enorm verschillen. Ik heb 1 maat ik koop wat 501's betreft, maar lengte en breedte kan écht verschillen.
Tegenwoordig koop ik in de US, maar echt een verschil merk ik niet. Ik heb wel een paar keer gehoord dat maten daar wat ruimer zouden vallen. Maar neuh, geen last van.
Je hebt trouwens grote kans dat je niet in de US gemaakte broeken krijgt maar broeken gemaakt in Mexico en de Dominicaance Republiek enzo.

Ik koop trouwens bij Bargains Avenue. Heb er nog geen last gehad van invoerrechten.
pi_53464126
Bargains Avenue was ook mijn keuze. Ik heb me alleen nog niet aangemeld en kan dus geen verzendkosten zien. Wat betaal jij ongeveer Dimmie?

Of ze overigens uit Mexico of DomRep komen, maakt me niet veel uit.. Koop jij ook de ShrinkToFit of de gewone? Wat is jouw ervaring met krimpen, in het geval van STF?
pi_53472877
Nou, ik heb hier nog een mail van 2 jaar geleden alweer, dus wat het nu is.... maar iig:

2 broeken = $67.98, shipping (USPS Airmail Parcel Post) = $24.25, shipping Insurance = $1.89.
Totaal was: $94.12. Dat zou vandaag de dag ¤66.53 zijn.

En STF heb ik niet, ik heb normaal gesproken preshrunk.

Maar ik kan dus niet met zekerheid zeggen dat de maat exact goed zal zijn omdat ik al gewend ben dat de broeken die je in Nederland koopt al zo kunnen verschillen. En als er bij een Nederlandse winkel iets niet in orde is, dan kan je een stuk makkelijker ruilen of iets dergelijks. Maar dan betaal je voor 1 broek 90 euro ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')