Vind je het gek ik zou ook zo zijn als ik buschauffeur was met zo'n dead end job en dito salaris!quote:Op maandag 24 september 2007 20:10 schreef cygnusx het volgende:
Ik ga dagelijks met de bus, en ik blijf bijna elke buschauffeur een stel zeikende en onvriendelijk stel vreten vinden. Vandaag ook weer, ik ga met de bus terug... te laat, as usual.![]()
Ik stap in, pak mijn portemonnee en sla hem open... Hij slaat toevallig open op mijn plek met pasjes, dus ik sla hem terug naar de plek waar mijn OV zit en laat hem zien. (duurt in totaal max zo'n 15 seconden)...
Die lul zegt tegen mij zodra hij het pasje ziet "Ja, kun je dat niet doen terwijl je bij het bushokje staat? Nu moet ik daar op wachten".![]()
Die kutaap is zelf te laat, zit met een COMPLEET lege bus maarliefst, (alsof er mensen snel naar het station moeten) en kan als hij zo graag wil opschieten ook alvast beginnen met rijden (dat doen ze regelmatig)... Luie onbeschofte homo's dus.
Ik snap het helemaal, maar ergens is dat ook wel het risico van buschauffeur worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De eerste keer vast wel, maar als je diezelfde vraag 300 keer op een dag hoort, zou ik er ook chagerijnig van worden.
Die zitten er hier maar zelden tussen, als je hier hoi zegt dan kijken ze je aan of dat je vraagt of dat die in zijn reet wil worden geneukt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef Robier het volgende:
Ik heb lekker toffe buschauffeurs die heel opgewekt goedemorgen zeggen of vrolijk "ja hoor!" als je je OV laat zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |