Precies, je bent de zoveelste uit zijn carrièrequote:Op maandag 24 september 2007 20:12 schreef MouzurX het volgende:
uhh door mensen zoals jou is hij te laat
quote:Op maandag 24 september 2007 20:12 schreef MouzurX het volgende:
uhh door mensen zoals jou is hij te laat
gewoon volgende keer het pasje al ff pakken ...![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 20:14 schreef Rosbief het volgende:
Leer eerst portemonnee maar eens fatsoenlijk te spellen voordat je op andere josti's begint te zeiken.![]()
Dat wil niet zeggen dat die offtopic een beetje mijn spellingscontrole mag wezen.quote:
Iek jou nie snap.quote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat die offtopic een beetje mijn spellingscontrole mag wezen.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De meeste buschauffeurs zijn sacharijnig, maar af en toe zitten er ook aardige tussen.
Heeeeeeeeeel soms
Vol is vol, hoe wil je dan nog meer mensen in krijgen?quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef cygnusx het volgende:
Nou ja, er zijn nog veel meer punten om op te zeiken hoor, hij is bijvoorbeeld s'ochtends BOMvol, hij sluit als hij propvol is incl. staande mensen terwijl er dan nog meer mensen willen instappen (zet dan eens meer bussen in, kutconnexxion.
Wie gaat er dan ook op de rijbaan staan?quote:Staan er mensen op de rijbaan omdat het zo druk is dan zwaait ie eerst een keer met zijn arm dat ze weg moeten (logisch) maar rijdt hij zonder blikken of blozen gewoon keihard door (ik heb het eens gezien dat iemand daadwerkelijk aardig hard geraakt werd door dat ding en anders gaat het vaak nog maar net goed.
Als jij de route weet dan weet je ook waar je eruit moet. Een chauffeur rijd soms op lijnen waar hij ook de weg niet weet, dus elk klein kutstraatje kent ie ook niet uit zijn hoofd.quote:En als je een keer vraagt aan die beste man (ook als het niet druk is) waar een bepaalde straat is (Omdat dat fantastische beeldscherm waar normaal gesproken de komende stops op te zien zijn weer eens uitgevallen is) snauwt hij je af dat hij het OF niet weet, OF dat hij niet alles kan doen. [afbeelding]
Maar dat kan de buschauffeur ook op een normale manier zeggen. Zonder snauwen dus.quote:Op maandag 24 september 2007 23:41 schreef karr-1 het volgende:
Als jij de route weet dan weet je ook waar je eruit moet. Een chauffeur rijd soms op lijnen waar hij ook de weg niet weet, dus elk klein kutstraatje kent ie ook niet uit zijn hoofd.
jep en als hij bij die halte ervoor 20 mensen die net zo gehandicapt als jou zijn had, duurde dat dus 300 seconden langer oftewel 5 MINUTEN!! die hij te laat was bij de halte waar jij stond!!quote:Op maandag 24 september 2007 20:10 schreef cygnusx het volgende:
Ik ga dagelijks met de bus, en ik blijf bijna elke buschauffeur een stel zeikende en onvriendelijk stel vreten vinden. Vandaag ook weer, ik ga met de bus terug... te laat, as usual.![]()
Ik stap in, pak mijn portemonnee en sla hem open... Hij slaat toevallig open op mijn plek met pasjes, dus ik sla hem terug naar de plek waar mijn OV zit en laat hem zien. (duurt in totaal max zo'n 15 seconden)...
Die lul zegt tegen mij zodra hij het pasje ziet "Ja, kun je dat niet doen terwijl je bij het bushokje staat? Nu moet ik daar op wachten".![]()
Die kutaap is zelf te laat, zit met een COMPLEET lege bus maarliefst, (alsof er mensen snel naar het station moeten) en kan als hij zo graag wil opschieten ook alvast beginnen met rijden (dat doen ze regelmatig)... Luie onbeschofte homo's dus.
De eerste keer vast wel, maar als je diezelfde vraag 300 keer op een dag hoort, zou ik er ook chagerijnig van worden.quote:Op maandag 24 september 2007 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar dat kan de buschauffeur ook op een normale manier zeggen. Zonder snauwen dus.
De bus was toch COMPLEET leeg op de chauffeur na ?quote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Nou ja, nu ik me bedenk was ik al aan het pakken toen die gast de persoon voor mij controleerde. Dus eigenlijk duur het maar naar schatting zo'n 5 seconden.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De bus was toch COMPLEET leeg op de chauffeur na ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |