abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53439704
In de eerste plaats wou ik zeggen dat ik er niet van hou om mensen kabouters te noemen, aangezien dit een zeer negatieve uitlating is.
MAAR nu wil het dat ik vanaf Rotterdam(waar ik naar de Hogeschool ga)tot en met Goes(te Zeeland, in de buurt van mijn woonplaats) naast 2 vrouwen zat, van waarschijnlijk Afrikaanse afkomst en dan ten zuiden vd Sahara. Maargoed deze vrouwen waren naast luidruchtig, ook dik, lelijk en tevens erg onsmakelijk stinkend.
Het luidruchtige is natuurlijk al vrij tot zeer vervelend, maar nu wil het ook nog zo dat ze in een taal praatte die onmogelijk te volgen waren.
Het uiterlijk van deze mensen deed me niet eens meer aan mensen denken, eerder aan kabouters en dat meen ik. Ik vind de gemiddelde neger er niet als een kabouter uitzien, dat moge voorop staan, maar dit was echt te dol. Dit soort mensen moeten echt een taalcursus volgen, want ik zag meerdere mensen mij aan dit tweetal zich storen.
Voor de slimmerikken die gaan zeggen: Had er dan wat van gezegt, dit had ik ook gedaan, maar nu wilde het dat mijn 2 buren geen Nederlands verstonden en ik geen inheemse taal beheers. Dus verslagen ging ik maar hopen dat ze dood gingen.

Klacht: Luidruchige, ongeciviliseerde, stinkende, lelijke, dikke mensen naast mij in de trein
pi_53439759
matig
pi_53439805
  maandag 24 september 2007 @ 19:19:34 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_53439866
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:16 schreef Gloeidoos het volgende:
[afbeelding] matig
Precies
Tics van je petten.
pi_53439891
Waren het geen aboriginals?
pi_53439920
je hebt bij pygmeeėn vrouwtjes in de trein gezeten
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_53440011
omg
  PR/Manusje van alles maandag 24 september 2007 @ 19:23:07 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_53440019
Lemmingst?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')