abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53439343
In de eerste plaats wou ik zeggen dat ik er niet van hou om mensen apen te noemen, aangezien dit een zeer negatieve uitlating is.
MAAR nu wil het dat ik vanaf Rotterdam(waar ik naar de Hogeschool ga)tot en met Goes(te Zeeland, in de buurt van mijn woonplaats) naast 2 vrouwen zat, van waarschijnlijk Afrikaanse afkomst en dan ten zuiden vd Sahara. Maargoed deze vrouwen waren naast luidruchtig, ook dik, lelijk en tevens erg onsmakelijk stinkend.
Het luidruchtige is natuurlijk al vrij tot zeer vervelend, maar nu wil het ook nog zo dat ze in een taal praatte die onmogelijk te volgen waren.
Het uiterlijk van deze mensen deed me niet eens meer aan mensen denken, eerder aan apen, en dat meen ik. Ik vind de gemiddelde neger er niet als een aap uitzien, dat moge voorop staan, maar dit was echt te dol. Dit soort mensen moeten echt een taalcursus volgen, want ik zag meerdere mensen mij aan dit tweetal zich storen.
Voor de slimmerikken die gaan zeggen: Had er dan wat van gezegt, dit had ik ook gedaan, maar nu wilde het dat mijn 2 buren geen Nederlands verstonden en ik geen inheemse taal beheers. Dus verslagen ging ik maar hopen dat ze dood gingen.

Klacht: Luidruchige, ongeciviliseerde, stinkende, lelijke, dikke mensen naast mij in de trein
pi_53439402
Gelukkig heb je ze niet recht in de ogen gekeken, anders kon je prachtige topic niet maken
Geef mij maar Amsterdam
pi_53439446
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:06 schreef Bullebak het volgende:
Gelukkig heb je ze niet recht in de ogen gekeken, anders kon je prachtige topic niet maken
Ze leeft nog hoor

jammer genoeg
  maandag 24 september 2007 @ 19:08:55 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53439479
Probeer het opnieuw, maar dan zonder apen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')