Mensen die denken dat ze uniek en talentvol zijn en dan zeggen van "ik houd van lekker gek doen, uitgaan met vriendinnen, ik ben spontaan, een leuke meid, en sportief, ik val op leuke mannen die weten wat ik waard ben"
Beetje dit soort postuur heeft zo'n janktelg dan Dan wil ik daar eigenlijk op reageren en een afspraak maken en haar helemaal de godskolerekoets vegen over de straat heen en daarna in de gracht kanonnen met een dropkick.
Dat soort naive onozelaars weten niet dat ze in het leven enkel gaan dienen als een object dat met haar kontje draait en wat sop geluidjes maakt met haar kelk waarop een groep lianenslingeraars ze een mobieltje geeft.
En dan van die gasten die zichzelf presenteren als een "vlotte jongen die gezellig is en van uitgaan houd en
grappig is zichzelf grappig vind omdat hij grapjes van de lamas adopteert waneer zijn inteelt vriendengroep op zolder zich lam gezopen heeft en nog lacht om een schijtende kat.
Een echt ochtendmens is en het leuk vind een meisje te verwennen"
Dit soort fopfiguren...Als je dit moet vertalen staat er eigenlijk het volgende:
"Ik ben piet ik heb een volle zak en zoek een wijf om overheen te spuiten daarna wil ik tv kijken dus je moet de conditie hebben om wat kroketten klaar te maken, ik werk aan de lopende band en stem pvda"
En dan vinden mensen het vreemd als je met een wurglint over straat loopt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.