Wat moet die kwabbernoot kosten dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ja kunnen de helft van het salaris van onze vriend Rahim betalen
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Breemz het volgende:
[..]
Wat moet die kwabbernoot kosten dan?
Niets, hij zat zonder club.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:51 schreef Breemz het volgende:
[..]
Wat moet die kwabbernoot kosten dan?
Bedoelde ook qua salaris.. zelfs ik weet dat je nu alleen club loze dus ''gratis'' spelers kunt aantrekkenquote:
Offtopic @ Damzkieee:quote:
Breek me de bek niet los over die gastquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:39 schreef Breemz het volgende:
[..]
Offtopic @ Damzkieee:
wat heb jij tegen Ronaldinho trouwens?
En tegen Heerenveen hopelijk voor zn 4e op rij. Heerenveen vermoeid en ontdaan na hun nederlaag tegen Helsingborg van donderdagquote:
Heerenveen speelt tegen Helsingborg. Groningen speelt tegen Fiorentina. Verder, laten we hopen dat Everton volgende week weer doel treftquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En tegen Heerenveen hopelijk voor zn 4e op rij. Heerenveen vermoeid en ontdaan na hun nederlaag tegen Fiorentina van donderdag
Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Gratis, maar zn salaris zal toch wel zo rond de ton liggen?
JAH GÊK!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.
Oh gek! En als Robbie Maas nou eens 4 ton trekt en Everton ook? Dan zijn er al 4 spelers met 1 ton nodig om dat gemiddelde van 2 ton te halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Rond de ton? Veel meer gek, vorig jaar waren de salariskosten bij Heracles 4,2 miljoen. Dat is dan ongeveer/ ruim 2 ton gemiddeld per speler, dan verdient Rahim hier ook wel meer dan een ton hoor.
Verkeerde geluid erbijquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef Blawh het volgende:
Net even de akka van Everton tegen AZ| geupload omdat ik het zo'n strakke actie vind.
Hele strakke actie ja. En nog effectief ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef Blawh het volgende:
Net even de akka van Everton tegen AZ| geupload omdat ik het zo'n strakke actie vind.
Welk geluid Damzkieee? Heb hier namelijk een geluidskaart die nog niet werkt.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oh gek! En als Robbie Maas nou eens 4 ton trekt en Everton ook? Dan zijn er al 4 spelers met 1 ton nodig om dat gemiddelde van 2 ton te halen
Trouwens, tis maar een contract voor minder dan een jaar, dus een ton lijkt me niet eens zo veel.
Boeiend, het gaat om de actiequote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Welk geluid Damzkieee? Heb hier namelijk een geluidskaart die nog niet werkt.
Edit: Even naar andere pc gegaan, en de gelijkmaker.ach lekker belangrijk, geen zin om dat nu te veranderen.
quote:HERACLES.NL - Heracles Almelo speelt in de derde ronde van de KNVB Beker thuis tegen FC Omniworld. Deze wedstrijd in het Polman Stadion wordt gespeeld op dinsdag 30 oktober om 20.00 uur.
De kaartverkoop voor SeizoenClubCardhouders begint op zaterdag 6 oktober. SeizoenClubCardhouders hebben tot en met 17 oktober de mogelijkheid hun eigen plaats met korting te kopen. Kaarten voor de lange zijde kosten ¤ 7,50, voor de korte zijde wordt ¤ 5,- gerekend.
Met ingang van 18 oktober gaat de vrije verkoop van start. Op vertoon van een SeizoenClubCard of ClubCard kunnen 5 toegangskaarten worden aangeschaft. De prijzen in de vrije verkoop: ¤ 10,- voor de lange zijde en ¤ 7,50 voor de korte zijde
Strakke actie wel. Ik kan nu alleen niet uitwedstrijden en bovendien zal ik normaal gesproken op zondag zelf moeten voetballen. Maar er zullen ongetwijfeld veel aanmeldingen voor binnenkomen.quote:‘SAMEN THUIS, SAMEN UIT’ 5-10-2007 09:58
HERACLES.NL - Heracles Almelo start samen met de supportersverenigingen Hart voor Heracles en BiancoNero een unieke actie: ‘samen thuis, samen uit’. Om Heracles Almelo ook bij uitwedstrijden massaal te ondersteunen heb je de mogelijkheid om 9 uitwedstrijden te bezoeken voor de prijs van slechts 149 euro. Voor deze prijs bezoek je niet alleen de wedstrijden per bus, maar zijn er vele extra voordelen! Door middel van deze actie kunnen we Heracles Almelo in groten getale ondersteunen en een groot feest maken van de uitwedstrijden. Schrijf je nu in bij BiancoNero of Hart van Heracles en schreeuw de ploeg op vreemde bodem naar de overwinning!
Het betreft de volgende uitwedstrijden:
27 oktober 2007: Excelsior- Heracles Almelo
2 december 2007: Feyenoord – Heracles Almelo
16 december 2007: FC Utrecht – Heracles Almelo
19 januari 2008: Vitesse – Heracles Almelo
27 januari 2008: VVV Venlo – Heracles Almelo
2 maart 2008: FC Groningen – Heracles Almelo
15 maart 2008: De Graafschap – Heracles Almelo
23 maart 2008: Willem II – Heracles Almelo
20 april 2008: Ajax – Heracles Almelo
Alle voordelen op een rij:
Toegangskaarten voor de 9 bovenvermelde uitwedstrijden;
Busreis voor 9 uitwedstrijden; in de bus wordt op de heen- en terugreis op verantwoorde wijze bier geschonken;
Voorrang bij het kopen van één kaart voor de wedstrijd FC Twente – Heracles Almelo;
Deelname aan een excursie naar HSV Hamburg (inclusief wedstrijd), kosten voor eigen rekening;
Een unieke Heracles Almelo sweater met de tekst ‘samen thuis, samen uit’;
Een unieke ‘seizoenkaart voor uitwedstrijden’;
De kaart is overdraagbaar (de ‘overdrager’ blijft verantwoordelijk); bij oplegging van een stadionverbod wordt de kaart ingenomen.
Wat zijn de voorwaarden?
Deelnemers moeten beschikken over een uitkaartregistratie;
Inschrijven is mogelijk tot 22 oktober 2007. Leden kunnen inschrijven bij de eigen supportersvereniging en niet-leden kunnen terecht bij de receptie van het Polman Stadion. Kijk ook voor deze informatie op www.hartvoorheracles.nl en www.bianconero.nl.
Betaling in drie termijnen is mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |