Klopt!quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die steekbal van vd Bergh op Everton gisteren, was van grote klasse.
Nee, hij voelt zich veel meer thuis om linkshalf, dan kan hij lekker doorschuiven en tot de achterlijn komen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:59 schreef Breemz het volgende:
HULDE!!! hulde aan de overwinning, en het zeer geslaagde middagje/avondje in het spelershome en de businessclub!
Everton begint z'n miljoen waard te worden![]()
Verder vond ik de Graaf wel redelijk invallen, wuitjes deed het zeker niet slecht op de rechtsback positie, eigenlijk was niemand echt slecht hoewel Klavan het wel zwaar had op de linksback! Maas vertelde me dat Klavan daar ook niet echt gelukkig is op die positie!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Normaal staat Klavan ook altijd op linkshalf. Maar omdat Looms drie wedstrijden geschorst is, staat Klavan nu linksback.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
Klavan dan maar een keer op linkshalf zou ik zeggen. We kunnen wel wat aanvallende impulsen gebruiken. Als je niet scoort, win je ook niet
Let's fokking hope dat Bakje er volgende week tegen Sc. Heerenveen gewoon weer bij is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:46 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat Suarez zich aanstelde
Maar volgende week is Boakye er weer(?)< dan kan Boakye rechtsback en Wuytens linksback eventueel?
Wat kunnen we dan goed zijn als Boakye, Klavan weer linkshalf staat en Michalke fit is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:47 schreef Zapper het volgende:
Ik heb geen seconde aan Boakye gedacht zondag tijdens de wedstrijd, dat betekent overigens niet dat ik 'm ook niet snel terug wil hebben. Gewoon een groot compliment naar het hele team, er was geen enkele speler die ik matig vond spelen. Lef trouwens ook getoond door de trainer om De Graaf er in te gooien, jammer dat zijn voorzetten iedere keer te matig waren.
Ik zeg ook niet dat we er makkelijk inblijven, maar kwalitatief gezien zit er ten opzichte van het 1e seizoen in de eredivisie heel veel potentie in. Vorig jaar lieten we het afweten tegen de kleinere clubs en werden vooral punten gepakt tegen de subtoppers, als we nu meer punten pakken tegen de kleinere clubs dan moeten we er wel inblijven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
Zeker! Maar we moeten wel de punten gaan pakken tegen VVV, Excelsior, de Graafschap, NEC en WIllem II (de mindere broeders van de competitie). Dan sta je veilig en kun je naar boven gaan kijken. En Heracles is sinds de terugkeer in de eredivisie natuurlijk bekend doordat ze het de "topclubs" erg moeilijk kunnen maken. Overwinningen zoals die op AZ zijn de kersen op de taart, maar laten we niet vergeten dat het pas onze eerste overwinning is.
Ik wil Heracles dit seizoen een flink stuk boven de streep zien!
Idem, ik was wel gechameerd van die Alair. Voordeel van Rahim is wel zijn multifunctionaliteit, maar dat mag natuurlijk niet ten koste gaan van kwaliteit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben niet kapot van Rahim. Hopelijk weet hij me te verrassen.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:08 schreef Incolumis het volgende:
en Sluiter krijgt geen contract
Ik hoorde ook al dat hij daar zeer geliefd was bij het publiek ja, hopen dat hij het hier weet waar te maken. Als hij echt geliefd was daar dan zouden ze daar denk ik not amused zijn dat hij nu voor ons speelt.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
Twentesupporters op mijn werk vonden hem altijd goed spelen, hij heeft niet voor niets zoveel wedstrijden daar gespeeld. 'het scheermes van Enschede' werd hij genoemd
Ik geef hem het voordeel van de twijfel.
In elk geval weer een verbreding van de selectie
Ach, anders verander jij toch ook gewoon van club? Wat kan jou het schelenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat valt denk ik wel mee. Hij was meer cult dan een goed voetballer. Altijd vol op inzet met zijn grote glimlach.
Ik houd wel van cult.quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:49 schreef Dos37 het volgende:
Dat valt denk ik wel mee. Hij was meer cult dan een goed voetballer. Altijd vol op inzet met zijn grote glimlach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |