Dankjequote:Op donderdag 27 september 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens.
Goede overwinning
Brood heeft Everton even geprikkeld door hem tegen Sparta op de bank te zetten en nu draait hij weer prima
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:09 schreef Damzkieee het volgende:
Dat was nog aan de Bornsestraat man
Met een beetje geluk in de loting weet je het maar nooit, zou wel wat zijn zeg. Maar voorlopig is het te vroeg om daar aan te denken.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles Europa in zegt ie
Hoewel er best veel toppers al uitliggen. Als we nog 3 rondjes winnen staan we in de finale en hebben we al Europees, ervanuitgaande dat de andere finalist zelf Europees haalt
Die tribune ja, heb er ook aantal keer gestaan en kan er weinig van herinneren.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:14 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
pfaf was er ook bij in 96 bij de overwinning op Ajax!Van de wedstrijd kan ik me overigens weinig herrineren, behalve dat het stervenskoud was, maar dat was het wel vaker op de Beltona sta tribune.
Ik was er ook bij!! Nog steeds mijn beste Heracles ervaring ooit!quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:14 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
pfaf was er ook bij in 96 bij de overwinning op Ajax!Van de wedstrijd kan ik me overigens weinig herrineren, behalve dat het stervenskoud was, maar dat was het wel vaker op de Beltona sta tribune.
Ondanks dat ik vorig seizoen ook een teringhekel aan Van den Bergh had, is die mening nu wel veranderd. Ricky is de perfecte soldaat voor Heracles, iemand die voorop gaat in de strijd en daar hadden we er te weinig van in Almelo. Bovendien blijkt het ook nog eens een enorm aardige gozer te zijn. Ricky maakt Heracles sterk!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheuren
Voorop in de strijd met véél te veel onnodige gele kaarten. Hij had ook dit seizoen al een paar keer rood kunnen en misschien wel moeten hebben. Maar goed, mijn mening over die kut hagenees is niet geheel objectiefquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vorig seizoen ook een teringhekel aan Van den Bergh had, is die mening nu wel veranderd. Ricky is de perfecte soldaat voor Heracles, iemand die voorop gaat in de strijd en daar hadden we er te weinig van in Almelo. Bovendien blijkt het ook nog eens een enorm aardige gozer te zijn. Ricky maakt Heracles sterk!
quote:Louis van Gaal zal moeten puzzelen met zijn elftal om tot een voorhoede te komen voor de wedstrijd tegen Heracles, aankomende zondag in Almelo. De oefenmeester moest het al stellen zonder Ari da Silva, maar vandaag werd bekend dat ook Graziona Pellè hoe dan ook niet inzetbaar zal zijn.
De Italiaanse aanvaller viel donderdag geblesseerd uit in het bekerduel met Cambuur Leeuwarden (1-0 verlies), en zal vrijdagmiddag in het ziekenhuis verder worden onderzocht. Het is in ieder geval zeker dat hij niet fit zal zijn voor de confrontatie van aankomende zondag.
Naast Pellè en Ari kampen de Alkmaarders met nog meer geblesseerden. Doelman Boy Waterman heeft last van zijn rechterknie, terwijl verdediger Barry Opdam (knie) en Kew Jaliens (voet) eveneens ontbraken op de vrijdagtraining. Hun inzetbaarheid is nog twijfelachtig.
Van Gaal moet het sowieso doen zonder Simon Cziommer, Stijn Schaars, David Mendes da Silva, Gijs Luirink en Joey Didulica. Het vijftal ontbreekt al langer vanwege uiteenlopend blessureleed.
Dát moet er zeker in kunnen zitten. Zeker als jullie zo spelen als tegen onsquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:02 schreef Damzkieee het volgende:
Gelijkspelletje maakt mijn weekend ook wel goed hoor
Zij hebben geen Klaas-Jan. Komt goed zondagquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Damzkieee het volgende:
Tsja, zonder resultaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |