Deze keer winnen ze wel, ik zie progressie in uitwedstrijden.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Succes vanavond jongens. Wordt lastig ben ik bang, het blijft een uitwedstrijd
Ondertussen 1-1quote:Op donderdag 27 september 2007 20:32 schreef Apoc2003 het volgende:
Uitwedstrijd is Uitwedstrijd.....
Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheurenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wat een kneus is het ook, maar hij kan wel goed voetballen.
Ik had er maar even kneusje van gemaakt, zo lang is hij niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een kneus is het zeker. Het is dat hij bij jullie voetbalt, maar eigenlijk mag hij van mij zijn kniebanden afscheuren
Ik weet niet of hij ondertussen er in is gekomen hoor. Op VI.nl staat ook niet dat Boakye gewisseld is. Die info kreeg ik van jou. Maar Michalke staat in ieder geval niet in de basis dusquote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef Blawh het volgende:
Verdomme man, dit zijn toch de wedstrijden om minuten te maken.
Radio Almelo: Bridji verslikt zich in zijn eigen actie.Gooi Michalke erin voor die gast.
Denk dat Radio Almelo het wel had gemeld als hij erin zou zijn gekomen. Ach, zolang we maar winnen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij ondertussen er in is gekomen hoor. Op VI.nl staat ook niet dat Boakye gewisseld is. Die info kreeg ik van jou. Maar Michalke staat in ieder geval niet in de basis dus
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:42 schreef Incolumis het volgende:
cambuur - az 1-0
dat wordt ee makkie zondag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |