quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:16 schreef Suijk het volgende:
Het is natuurlijk klasse van Alves, maar mijn god wat een fouten! Of zou het toch het gras zijn?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zie jou hier voor het eerst trouwens.
Stel je even voor.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:33 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kon het effe niet hebben
Mindlight.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef Damzkieee het volgende:
Alle 4 verdedigers per direct ontslaan, wat een drama.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:27 schreef Damzkieee het volgende:
Als je je zo te kijk laat zetten. Ik heb medelijden met Piecke, die kon er geen fuck aan doen. Ze mogen hem morgen wel een bos bloemen geven. En alle supporters die mee waren een verklaring + gratis wedstrijd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:42 schreef Damzkieee het volgende:
Waarom speelde Rahim niet? Waar was Eddy?. Waarom speelde Maas niet centraal achterin?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
Precies.
Doe dan iets als je op de bank zit als Brood zijnde. Ga met 6 verdedigers spelen ofzo, geef Rahim een paar speelminuten.
Maar gewoon niets doen en achteraf zeggen dat je je dood hebt lopen ergeren.
uhm ik zag de statistieken na de wedstrijd, en ok, statistieken zeggen niet alles, maar 49-51% balbezit, 14-11 schoten op doel, zo veel verschil zit daar niet tussen. heerenveen was alleen extreem effectiefquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet. Niemand liep warm ook. Verder had hij het alleen over de 2e helft, die 1e goals waren ook weggegeven.
En weer geen enkele kans gecreërd in een uitwedstrijd.
Het schijnt al mis te zijn sinds Bosnar te horen kreeg dat hij nummer 12 zou krijgen, hij voelde dat als een steek in zijn rug en toen hij hoorde dat de club een nieuwe rechtercentrale verdediger wou kopen wist hij dat hij in principe niet meer in de basis zou staan aangezien Wuytens wel een laag rugnummer kreeg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef Damzkieee het volgende:
Zou dat akkefietje op training waar Blawh en ik bijwaren de relatie bekoeld hebben tussen Brood en Bosnar?
Wat een held, helemaal omdat hij hem kennende er het meest van allemaal mee heeft gezeten. En na een overwinning zie je hem ook zelden een interview geven.quote:Met één persoon had iedereen in het stadion medelijden. Martin Pieckenhagen, de arme doelman van Heracles. De Duitser was niet schuldig aan welk doelpunt dan ook, maar toonde zich een groot verliezer. "Als we met 3-0 winnen, wil iedereen ook hier staan en als we zoals vandaag met 9-0 verliezen, moet je er ook staan. Ik wil vanaf deze plek de fans onze excuses aanbieden. Het is belachelijk wat wij hier hebben laten zien. Daar telt geen enkel excuus", sprak de ervaren doelman. "Hier zullen we nog wel even flink over spreken, maar het beste is om gewoon verder te gaan. Tegen Vitesse moeten we er weer staan en pas dan kan ik ook zeggen of het een voordeel of een nadeel is dat we pas over twee weken weer moeten spelen."
En weg liep hij. De man die negen keer moest vissen. Het hoofd rechtop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |