He kom je ook tegen Omniworldquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Leuke goede actie
Zitten een aantal hele leuke uitwedstrijden bij. En bier op de heenweg in de bus. Dat hebben wij niet hoor
Mwa, degenen die naar deze uitwedstrijden gaan hebben meer recht op een kaart voor Twente uit, dan supporters die alleen Twente uit willen bezoeken vind ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:24 schreef Blawh het volgende:
Ik vind alleen de voorrang bij het kopen van een kaart voor FC Twente - Heracles een zwaar minpunt.
Das nog wel een goed idee. Wij spelen woensdag pas, dus dat kan ik wel doen. Even overleggen of er nog een paar van Ajax mee willen. Komt wel goed denk ikquote:
Er zijn ook genoeg mensen die op zondagochtend moeten voetballen en daardoor niet meekunnen naar de meeste uitwedstrijden omdat je door de combi's zo vroeg weg moet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mwa, degenen die naar deze uitwedstrijden gaan hebben meer recht op een kaart voor Twente uit, dan supporters die alleen Twente uit willen bezoeken vind ik.
Je kan ook die 149,- betalen, niet naar de wedstrijden gaan en wel naar Twentequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die op zondagochtend moeten voetballen en daardoor niet meekunnen naar de meeste uitwedstrijden omdat je door de combi's zo vroeg weg moet.
Maar op zich is het wel een logische redenering die ik wel snap, als je een 'vaste groep' hebt voor uitwedstrijden dat deze dan ook naar Twente uit kunnen. Moet ik in maart maar weer een dag voor die tijd mijn seizoenskaart inleveren en hopen dat ik dan op tijd ben om een kaartje te krijgen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kan ook die 149,- betalen, niet naar de wedstrijden gaan en wel naar Twente
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
Als het niet snel beter zal gaan, dan kan Ruud Brood binnenkort weer op koopzondag winkelen in Gorinchem.... Hoewel ze natuurlijk wel gewoon goed winnen van AZ en het eerder PSV en Ajax lastig maakten.
quote:Grootste nederlaag Heracles ooit
Heracles Almelo heeft zondagmiddag een historische nederlaag geleden. Tegen Heerenveen werd met maar liefst 9-0 verloren. Dat is de grootste competitienederlaag van Heracles ooit.
Alfonso Alves nam maar liefst zeven treffers voor zijn rekening en daarmee passeerde hij Marco van Basten en John Bosman op de lijst met meeste goals in een eredivisieduel. Alleen in het eerste kwartier kon Heracles nog redelijk meekomen. Daarna zette de Almelose defensie de sluizen open, wat resulteerde in een beschamende, maar historische voetbalpot.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:17 schreef Incolumis het volgende:
we hebben tenminste weer een record in handen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:24 schreef Incolumis het volgende:
mja het probleem is, we spelen reactievoetbal, pas als we achterkomen, wordt er een tactische omschakeling gemaakt en hopen dat de tegenstander daardoor wordt overdonderd.
Brood is slecht in op eigen initiatief spelen
denk dat de prijs snel omlaag gaatquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:29 schreef Blawh het volgende:
Ook goed ter promotie van de 'samen uit, samen thuis actie'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |