Ik heb hem al 3 maanden en al die tijd doet hij het al. Dus ik denk niet dat wonderbaarlijke genezing van toepassing gaat zijn op mijn telefoon.quote:Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef madjacksss het volgende:
Mijn n73 viel op een gegeven moment ook de hele tijd uit. Na 3 weken echter ineens niet meer, en tot nu toe is hij niet meer uitgevallen. Vriend van mij hetzelfde probleem, maar ook na een maandje nooit meer last van gehad.
Geen pixelfeestje, geen reboot, gewoon dood, uit, einde oefening. Nou, vandaag is de big day. Nokia gaat zeggen wat ze gaan doen. En anders heeft de kennis van vriendlief een vergadering bij Telfort en word het aangekaart. In ieder geval word eraan gewerkt en dat maakt het leed al een beetje minder.quote:Op maandag 24 september 2007 23:43 schreef Schlumberger het volgende:
Mijn N73 valt ook wel eens uit. Het aparte is dan wel dat je een heel cool matrix-achtig pixelfeestje ziet voordat het afgelopen is. Daarna reboot ie uit zichzelf...
En inderdaad, het is een prachtig toestel, je kan er superveel dingen mee, maar de software... oeff.. wat een trage bende. Mijn vorige telefoon (een 6600) draaide ook op Symbian, en dat was ook vaak huilen met de pet op...
Sue me, maar ik zou een compensatie vragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:35 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Geen pixelfeestje, geen reboot, gewoon dood, uit, einde oefening. Nou, vandaag is de big day. Nokia gaat zeggen wat ze gaan doen. En anders heeft de kennis van vriendlief een vergadering bij Telfort en word het aangekaart. In ieder geval word eraan gewerkt en dat maakt het leed al een beetje minder.![]()
:S Nokia heeft niet terug gebeld, dus vriendlief heeft hen opgebeld. Hij word vandaag waarschijnlijk terug gebeld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sue me, maar ik zou een compensatie vragen
Reken er maar op dat je vandaag ook niet terug gebelt gaat wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 09:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
:S Nokia heeft niet terug gebeld, dus vriendlief heeft hen opgebeld. Hij word vandaag waarschijnlijk terug gebeld.Het begint wel erg irritant te worden.
Zie edit.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Reken er maar op dat je vandaag ook niet terug gebelt gaat worden
Phonehouse iddquote:Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef Qwea het volgende:
Ga eens naar de phonehouse. Dat is een service punt. Die kijken of ze hem eerst zelf kunnen maken, zo nee sturen ze hem op en krijg je een nieuwe mee. " Garantie" althans, zo was het bij mij.
[..]
Briljant![]()
Overigens zuigt telfort aars
Telfort is overgenomen door KPN en zit dus op hun netwerk. Goed te doen dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:33 schreef Schlumberger het volgende:
Hoe is eigen de dekking van Telfort? Ik dacht altijd dat het door die lage prijzen niet veel soeps kon zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |