abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53432144
Daar zit je dan, met je abonnement van 55 euri per maand en een prachtig mooie splinternieuwe constant stukke telefoon. Nokia N73. Pleuris ding.

Na verscheidene keren te zijn uitgevallen keerde ik terug naar de Telfort shop, opdat zij hem konden maken. 3 weken later valt er een envelop op mijn deurmat. Met mijn telefoon, en een gloednieuwe software update.

Software update? Nou het zal wel, als dat het probleem is, oké. Ik ben aan het bellen, hij valt uit. Ik luister muziek, hij valt uit. Ik loop over straat, hij valt uit. Ik gooi hem kwaad op de bank en vervloek hem, hij blijft aan. I'm clueless.

Dus ik ga naar de Nokia store, want immers, die hebben het ding gebouwd, dus die zullen ook wel weten wat er mis is. 3 weken later, ik word gebeld, hij is klaar en kan worden opgehaald. Vriendlief naar de winkel. 'Ja, we hebben de software geupdate, nu moet het verholpen zijn.' D'oh! Na meerdere malen me dood te hebben geïrriteerd en als de ergste feeks rennent en tierend door het huis te zijn gerend, brengt vriendlief de phone weer naar de Nokia store. Inclusief uitleg dat het niet aan de software ligt.

3 weken later, een telefoontje, hij is klaar. Vriendlief erheen. Software update. *^%&^%&*!!!

Vriendlief weer heen, specifiek op de bond laten zetten dat hij meerdere malen is geupdate en dat het aan de hardware ligt. 3 weken later, telefoon, hij is gemaakt. Ik vraag meteen wat er aan is gebeurd, software update. Ik schiet uit mijn slof, scheld de persoon aan de lijn verrot en denk 'Fuck dat, ik bel Telfort wel.'

Daar krijg ik te horen dat ze het nummer nodig hebben dat op mijn batterij staat. Maar de batterij is 40 km verderop. 'Sterf maar' denk ik. En regel met vriendlief dat een kennis die bij Telfort werkt hem opgeeft als garantiegeval. 'Nee hoor, geen garantiegeval aangezien hij niet 3 keer bij Telfort terug is geweest, maar naar Nokia.'

Nu Nokia maar gebeld. Morgen word ik terug gebeld. Frustratie.

Klacht, Nokia en Telfort met hun slechte kut service.

En als iemand nog tips heeft over hoe dit aan te pakken, graag.
pi_53432213
-edit-

[ Bericht 93% gewijzigd door Biogarde op 24-09-2007 16:31:17 ]
  maandag 24 september 2007 @ 14:34:54 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53432245
Ga eens naar de phonehouse. Dat is een service punt. Die kijken of ze hem eerst zelf kunnen maken, zo nee sturen ze hem op en krijg je een nieuwe mee. " Garantie" althans, zo was het bij mij.
quote:
Ik ben aan het bellen, hij valt uit. Ik luister muziek, hij valt uit. Ik loop over straat, hij valt uit. Ik gooi hem kwaad op de bank en vervloek hem, hij blijft aan. I'm clueless.

Briljant

Overigens zuigt telfort aars
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53432247
Juup says it all
pi_53432441
Mijn N70 doet het perfect, heeft zelfs een oliebeurtje gehad.

pi_53433063
Heb hetzelfde meegemaakt met mn se k750i 5 keer opgestuurd naar telfort omdat ze hem zogenaamd gingen maken. 5 keer opnieuw kapot op een gegeven moment had ik zin om hem door de ruit te gooien daar. Toen eindelijk een nieuwe gekregen een half jaar later. maar wat een gezeik en moeilijk gedoe altijd, geef gewoon een nieuwe dan is het klaar.
pi_53433256
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef Qwea het volgende:
Ga eens naar de phonehouse. Dat is een service punt. Die kijken of ze hem eerst zelf kunnen maken, zo nee sturen ze hem op en krijg je een nieuwe mee. " Garantie" althans, zo was het bij mij.
[..]

Briljant

Gedaan, tot 3 keer toe. En er gebeurd niets. behalve dat hij een software update krijgt.
  maandag 24 september 2007 @ 15:21:30 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433298
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Gedaan, tot 3 keer toe. En er gebeurd niets. behalve dat hij een software update krijgt.
Je bent bij the phonehouse geweest? Heb je dat ding verzekerd? Zo ja, keihard wegflikkeren en zeggen dattie gevallen is

Anders een klacht indienen en je contract ontbinden. Deugelijk product e.d.
pi_53433374
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je bent bij the phonehouse geweest? Heb je dat ding verzekerd? Zo ja, keihard wegflikkeren en zeggen dattie gevallen is

Waterschade maken is beter... Dat is niet te repareren (ervaringsdeskundige).
Dus gewoon zeggen dat hij in het afwaswater is gevallen... Is nog best cool om te zien hoe hij langzaam uitgaat als je hem in het sop gooit... knetterknetter
...
  maandag 24 september 2007 @ 15:27:27 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433462
Waterschade ben je niet altijd voor verzekerd. Dan moet je al de duurdere verzekering hebben. Dat was iig 4 a 5 jaar geleden zo dacht ik.

En mobiel kapot smijten in 400 stukkies overleeft ie ook niet hoor
pi_53433483
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen verzekering. En hoe ontbind ik mijn contract? Kan ik dat gewoon zo in de brief zetten? Jullie hebben geen deugdelijke telefoon gegeven, dus ontbind ik het contract. Klinkt erg niet officieel. Meer een beetje rebels. Mèèèèèn ik ben een n00b met dit soort dingen.
pi_53433524
n73's zijn opzich hele goede telefoons, ik heb er zelf ook 1. Enige wat af en toe lastig is dat hij ff "vastloopt" als jij sneller denkt en doet dan de telefoon.. Verder een topding, zal wel aan het baasje liggen hoe hij is
pi_53433874
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef SuperRogier het volgende:
n73's zijn opzich hele goede telefoons, ik heb er zelf ook 1. Enige wat af en toe lastig is dat hij ff "vastloopt" als jij sneller denkt en doet dan de telefoon.. Verder een topding, zal wel aan het baasje liggen hoe hij is
Tuurlijk. Hij zag dat hij aan mij verkocht werd en besloot spontaan om constant uit te vallen. Het is een probleem dat vaker voorkomt bij de N73.
  maandag 24 september 2007 @ 15:43:59 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433931
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Geen verzekering. En hoe ontbind ik mijn contract? Kan ik dat gewoon zo in de brief zetten? Jullie hebben geen deugdelijke telefoon gegeven, dus ontbind ik het contract. Klinkt erg niet officieel. Meer een beetje rebels. Mèèèèèn ik ben een n00b met dit soort dingen.
Je schrijft een brief,stelt ze in gebreke, geeft een redelijk termijn waarbinnen je eis wordt ingewilligd (goeie werkende foon) en zo niet dan wil je het contract ontbinden.

Wel aangetekend versturen!!
  maandag 24 september 2007 @ 15:44:38 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53433948
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Tuurlijk. Hij zag dat hij aan mij verkocht werd en besloot spontaan om constant uit te vallen. Het is een probleem dat vaker voorkomt bij de N73.
als je dat weet, waarom koop je dan zo'n ding?
pi_53434910
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

als je dat weet, waarom koop je dan zo'n ding?
Omdat ik, nadat ik het probleem had opgemerkt, er informatie over ben gaan zoeken en er toen pas achter kwam.
  maandag 24 september 2007 @ 16:24:43 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53435029
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Omdat ik, nadat ik het probleem had opgemerkt, er informatie over ben gaan zoeken en er toen pas achter kwam.
das zuur
pi_53435058
Raar, normaal is de combinatie Telfort + N73 een behoorlijke goede.
pi_53435350
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:25 schreef colourAgga het volgende:
Raar, normaal is de combinatie Telfort + N73 een behoorlijke goede.
Aha, ik wist het! Het is dus eigenlijk gewoon een complot tegen mij.
  maandag 24 september 2007 @ 16:43:15 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53435571
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:35 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Aha, ik wist het! Het is dus eigenlijk gewoon een complot tegen mij.
tis een universeel complot om jou je n73 af te pakken. Fijn dat je dit topic hebt geopend btw

Ik wilde dat strontding ook kopen. Ik hou het maar bij Sony Ericsson
pi_53435722
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

tis een universeel complot om jou je n73 af te pakken. Fijn dat je dit topic hebt geopend btw

Ik wilde dat strontding ook kopen. Ik hou het maar bij Sony Ericsson
Daarvan is het "pookje" aka de joystick na 6 maanden verrot, dus doe je ding

n73 zijn behoorlijk goede dingetjes, dat hij er pech mee heeft
  Redactie Games maandag 24 september 2007 @ 16:52:58 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_53435851
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef JaFFe het volgende:
Heb hetzelfde meegemaakt met mn se k750i 5 keer opgestuurd naar telfort omdat ze hem zogenaamd gingen maken. 5 keer opnieuw kapot op een gegeven moment had ik zin om hem door de ruit te gooien daar. Toen eindelijk een nieuwe gekregen een half jaar later. maar wat een gezeik en moeilijk gedoe altijd, geef gewoon een nieuwe dan is het klaar.
Het gare van die K750i is dat er stof onder het scherm na verloop van tijd komt, het joystickje wat gaar wordt en het camera-knopje verneukt raakt dat autofocus niet meer werkt. Maar verder, heb ik em 3 jaar nu denk ik, kan er nog steeds bellen en geSMS't mee worden.... Batterij houdt het nog een week uit en geen vastlopers van de telefoon gehad.

Andere kant is het wel naar als je hoort van sommigen dat de "moderne" telefoontjes het niet eens een jaar uithouden...

En is TS een Emo?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 24 september 2007 @ 17:03:46 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53436095
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:48 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Daarvan is het "pookje" aka de joystick na 6 maanden verrot, dus doe je ding

n73 zijn behoorlijk goede dingetjes, dat hij er pech mee heeft
bullshit, heb deze al dik een jaar doet het nog prima. Hiervoor ook een SE k750i gehad, die heeft mn vriend nu. Ding is 3 jaar oud, geen probs mee.
pi_53439316
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Het gare van die K750i is dat er stof onder het scherm na verloop van tijd komt, het joystickje wat gaar wordt en het camera-knopje verneukt raakt dat autofocus niet meer werkt. Maar verder, heb ik em 3 jaar nu denk ik, kan er nog steeds bellen en geSMS't mee worden.... Batterij houdt het nog een week uit en geen vastlopers van de telefoon gehad.

Andere kant is het wel naar als je hoort van sommigen dat de "moderne" telefoontjes het niet eens een jaar uithouden...

En is TS een Emo?
Emo? Waarom dat? Omdat ik anders de Motorola Razor moet aanschaffen?

http://fotoboek.fok.nl/BubblegumBarbie Zie ik er emo uit? En hoeveel emo's zijn dol op zuurkoolstampot, houden van karaoke en twister, is hun lievelings kleur roze en vinden Britney Spears tof?

En SuperRogier, het is zij. Niet hij.
pi_53439930
Mijn n73 viel op een gegeven moment ook de hele tijd uit. Na 3 weken echter ineens niet meer, en tot nu toe is hij niet meer uitgevallen. Vriend van mij hetzelfde probleem, maar ook na een maandje nooit meer last van gehad.
moh
pi_53440521
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:21 schreef madjacksss het volgende:
Mijn n73 viel op een gegeven moment ook de hele tijd uit. Na 3 weken echter ineens niet meer, en tot nu toe is hij niet meer uitgevallen. Vriend van mij hetzelfde probleem, maar ook na een maandje nooit meer last van gehad.
Ik heb hem al 3 maanden en al die tijd doet hij het al. Dus ik denk niet dat wonderbaarlijke genezing van toepassing gaat zijn op mijn telefoon.
  maandag 24 september 2007 @ 23:43:10 #27
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53448206
Mijn N73 valt ook wel eens uit. Het aparte is dan wel dat je een heel cool matrix-achtig pixelfeestje ziet voordat het afgelopen is. Daarna reboot ie uit zichzelf...

En inderdaad, het is een prachtig toestel, je kan er superveel dingen mee, maar de software... oeff.. wat een trage bende. Mijn vorige telefoon (een 6600) draaide ook op Symbian, en dat was ook vaak huilen met de pet op...
pi_53449372
Ik heb me ook meerdere malen verbaasd hoe ze iets van 2 A4'jes aan code voor zo'n telefoontje kunnen verneuken. Echt, mijn gameboy valt nooit uit.
pi_53451906
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:43 schreef Schlumberger het volgende:
Mijn N73 valt ook wel eens uit. Het aparte is dan wel dat je een heel cool matrix-achtig pixelfeestje ziet voordat het afgelopen is. Daarna reboot ie uit zichzelf...

En inderdaad, het is een prachtig toestel, je kan er superveel dingen mee, maar de software... oeff.. wat een trage bende. Mijn vorige telefoon (een 6600) draaide ook op Symbian, en dat was ook vaak huilen met de pet op...
Geen pixelfeestje, geen reboot, gewoon dood, uit, einde oefening. Nou, vandaag is de big day. Nokia gaat zeggen wat ze gaan doen. En anders heeft de kennis van vriendlief een vergadering bij Telfort en word het aangekaart. In ieder geval word eraan gewerkt en dat maakt het leed al een beetje minder.
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:44:19 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53458700
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 08:35 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Geen pixelfeestje, geen reboot, gewoon dood, uit, einde oefening. Nou, vandaag is de big day. Nokia gaat zeggen wat ze gaan doen. En anders heeft de kennis van vriendlief een vergadering bij Telfort en word het aangekaart. In ieder geval word eraan gewerkt en dat maakt het leed al een beetje minder.
Sue me, maar ik zou een compensatie vragen
pi_53479785
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Sue me, maar ik zou een compensatie vragen
:S Nokia heeft niet terug gebeld, dus vriendlief heeft hen opgebeld. Hij word vandaag waarschijnlijk terug gebeld. Het begint wel erg irritant te worden.

Edit: Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij de rechtswinkel voor vanavond. Hun weten veel beter wat mijn recht is en hoe ik het moet aanpakken. Euri zullen ze me geven! Of een nieuwe telefoon, ook goed.

[ Bericht 21% gewijzigd door BubblegumBarbie op 26-09-2007 09:41:47 ]
  woensdag 26 september 2007 @ 09:29:14 #32
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53479797
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

:S Nokia heeft niet terug gebeld, dus vriendlief heeft hen opgebeld. Hij word vandaag waarschijnlijk terug gebeld. Het begint wel erg irritant te worden.
Reken er maar op dat je vandaag ook niet terug gebelt gaat worden
pi_53480010
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:29 schreef Qwea het volgende:

[..]

Reken er maar op dat je vandaag ook niet terug gebelt gaat worden
Zie edit.
pi_53481873
Nokia's zuigen in het algemeen
Let Elume Light Your Path
pi_53483619
Blowjob doet wonderen
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_53486492
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]

Briljant

Phonehouse idd

No way dat ik ergens anders mn telefoontje haal of breng
  woensdag 26 september 2007 @ 14:09:34 #37
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_53486570
Nokia roeleerd man, nooit problemen mee gehad.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  woensdag 26 september 2007 @ 14:13:25 #38
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_53486692
Heb zelf ook een N73 en een telfort abbo (wel een goedkopere ). Heb hem nu iets meer dan een maand. Geen problemen mee gehad.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  woensdag 26 september 2007 @ 16:33:08 #39
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_53490302
Hoe is eigenlijk de dekking van Telfort? Ik dacht altijd dat het door die lage prijzen niet veel soeps kon zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schlumberger op 27-09-2007 08:48:06 (typo) ]
pi_53501231
Ik heb ook nooit problemen met Nokia, zelf een 6610 scherm laten repareren buiten garantie, voor niets. maar ja de klantenservice zuigt idd
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_53506578
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:33 schreef Schlumberger het volgende:
Hoe is eigen de dekking van Telfort? Ik dacht altijd dat het door die lage prijzen niet veel soeps kon zijn.
Telfort is overgenomen door KPN en zit dus op hun netwerk. Goed te doen dus.

Maar aldus de rechtswinkel sta ik volledig in mijn recht ze voor de kantonrechter te slepen. Dus vandaaag maar eens bellen met mijn rechtsbijstandverzekering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')