quote:Ik ben aan het bellen, hij valt uit. Ik luister muziek, hij valt uit. Ik loop over straat, hij valt uit. Ik gooi hem kwaad op de bank en vervloek hem, hij blijft aan. I'm clueless.
Gedaan, tot 3 keer toe. En er gebeurd niets. behalve dat hij een software update krijgt.quote:Op maandag 24 september 2007 14:34 schreef Qwea het volgende:
Ga eens naar de phonehouse. Dat is een service punt. Die kijken of ze hem eerst zelf kunnen maken, zo nee sturen ze hem op en krijg je een nieuwe mee. " Garantie" althans, zo was het bij mij.
[..]
Briljant![]()
Overigens zuigt telfort aars
Je bent bij the phonehouse geweest?quote:Op maandag 24 september 2007 15:19 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Gedaan, tot 3 keer toe. En er gebeurd niets. behalve dat hij een software update krijgt.![]()
Waterschade maken is beter... Dat is niet te repareren (ervaringsdeskundige).quote:Op maandag 24 september 2007 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent bij the phonehouse geweest?Heb je dat ding verzekerd? Zo ja, keihard wegflikkeren en zeggen dattie gevallen is
Anders een klacht indienen en je contract ontbinden. Deugelijk product e.d.
Geen verzekering. En hoe ontbind ik mijn contract? Kan ik dat gewoon zo in de brief zetten? Jullie hebben geen deugdelijke telefoon gegeven, dus ontbind ik het contract.quote:Op maandag 24 september 2007 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent bij the phonehouse geweest?Heb je dat ding verzekerd? Zo ja, keihard wegflikkeren en zeggen dattie gevallen is
Anders een klacht indienen en je contract ontbinden. Deugelijk product e.d.
Tuurlijk. Hij zag dat hij aan mij verkocht werd en besloot spontaan om constant uit te vallen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef SuperRogier het volgende:
n73's zijn opzich hele goede telefoons, ik heb er zelf ook 1. Enige wat af en toe lastig is dat hij ff "vastloopt" als jij sneller denkt en doet dan de telefoon..Verder een topding, zal wel aan het baasje liggen hoe hij is
Je schrijft een brief,stelt ze in gebreke, geeft een redelijk termijn waarbinnen je eis wordt ingewilligd (goeie werkende foon) en zo niet dan wil je het contract ontbinden.quote:Op maandag 24 september 2007 15:28 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Geen verzekering. En hoe ontbind ik mijn contract? Kan ik dat gewoon zo in de brief zetten? Jullie hebben geen deugdelijke telefoon gegeven, dus ontbind ik het contract.Klinkt erg niet officieel. Meer een beetje rebels.
Mèèèèèn ik ben een n00b met dit soort dingen.
als je dat weet, waarom koop je dan zo'n ding?quote:Op maandag 24 september 2007 15:41 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij zag dat hij aan mij verkocht werd en besloot spontaan om constant uit te vallen.Het is een probleem dat vaker voorkomt bij de N73.
![]()
Omdat ik, nadat ik het probleem had opgemerkt, er informatie over ben gaan zoeken en er toen pas achter kwam.quote:Op maandag 24 september 2007 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
als je dat weet, waarom koop je dan zo'n ding?
das zuurquote:Op maandag 24 september 2007 16:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Omdat ik, nadat ik het probleem had opgemerkt, er informatie over ben gaan zoeken en er toen pas achter kwam.
Aha, ik wist het! Het is dus eigenlijk gewoon een complot tegen mij.quote:Op maandag 24 september 2007 16:25 schreef colourAgga het volgende:
Raar, normaal is de combinatie Telfort + N73 een behoorlijke goede.
tis een universeel complot om jou je n73 af te pakken. Fijn dat je dit topic hebt geopend btwquote:Op maandag 24 september 2007 16:35 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Aha, ik wist het! Het is dus eigenlijk gewoon een complot tegen mij.![]()
Daarvan is het "pookje" aka de joystick na 6 maanden verrot, dus doe je dingquote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
tis een universeel complot om jou je n73 af te pakken. Fijn dat je dit topic hebt geopend btw
Ik wilde dat strontding ook kopen. Ik hou het maar bij Sony Ericsson
Het gare van die K750i is dat er stof onder het scherm na verloop van tijd komt, het joystickje wat gaar wordt en het camera-knopje verneukt raakt dat autofocus niet meer werkt. Maar verder, heb ik em 3 jaar nu denk ik, kan er nog steeds bellen en geSMS't mee worden....quote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef JaFFe het volgende:
Heb hetzelfde meegemaakt met mn se k750i 5 keer opgestuurd naar telfort omdat ze hem zogenaamd gingen maken. 5 keer opnieuw kapot op een gegeven moment had ik zin om hem door de ruit te gooien daar. Toen eindelijk een nieuwe gekregen een half jaar later. maar wat een gezeik en moeilijk gedoe altijd, geef gewoon een nieuwe dan is het klaar.
bullshit, heb deze al dik een jaar doet het nog prima. Hiervoor ook een SE k750i gehad, die heeft mn vriend nu. Ding is 3 jaar oud, geen probs mee.quote:Op maandag 24 september 2007 16:48 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Daarvan is het "pookje" aka de joystick na 6 maanden verrot, dus doe je ding
n73 zijn behoorlijk goede dingetjes, dat hij er pech mee heeft![]()
Emo? Waarom dat? Omdat ik anders de Motorola Razor moet aanschaffen?quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het gare van die K750i is dat er stof onder het scherm na verloop van tijd komt, het joystickje wat gaar wordt en het camera-knopje verneukt raakt dat autofocus niet meer werkt. Maar verder, heb ik em 3 jaar nu denk ik, kan er nog steeds bellen en geSMS't mee worden....Batterij houdt het nog een week uit en geen vastlopers van de telefoon gehad.
Andere kant is het wel naar als je hoort van sommigen dat de "moderne" telefoontjes het niet eens een jaar uithouden...
En is TS een Emo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |