Echt niet zoals ze Martin ontvingen...Nee als twee verraderlijke adders, of als een overjarige Hoer.
Ja hoe zit het eigenlijk met man en kind lief?
Bianca, wat moet zij met mensen die zich kwetsbaar opstellen?? Vernederen? Opjutten? of gewoon om een simpele drijfveer: MACHT!!!!
Bianca stelt zich zelf echt niet kwetsbaar op, ze is zelfs niet eens gezellig.
Ze denkt dat ze heel inteligent is, maar denken is nog niet zijn, in haar geval. Kan iemand mij uitleggen waarom mensen Bianca als "inteligent" zien??
quote:
op 10-19-1999 om 08:57 PM schreef Cairon het volgende:Ze denkt dat ze heel inteligent is, maar denken is nog niet zijn, in haar geval. Kan iemand mij uitleggen waarom mensen Bianca als "inteligent" zien??
Dat komt doordat ze de hele dag door strooit met haar voorgekauwde (levens)'wijsheden' die ze in de afgelopen jaren heeft opgedaan... Helaas weet ze die wijsheden nooit te beargumenteren... (sommige van) De BB-Bewoners beginnen haar helaas te zien als hun (alwetende) vraagbaak. Neem Ruud die vanmiddag Bianca raad kwam vragen over zijn gevoelens tov zijn nominatie van Sabine...
quote:
op 10-19-1999 om 09:28 PM schreef Kozzmic het volgende:
Voorlopig hoeven Karin en Bianca het huis nog niet uit.....Sabine wel
Ik mag Karin wel, die lacht tenminste op grapjes, in tegenstelling tot Sabine die zich meteen persoonlijk aangevallen voelt of denkt dat alle grapjes en schaterlachjes van karin op haar slaan.
Paranoia bitch. Misschien ga ik morgen maar eens met die beste vriendin chatten. Op beschaafde toon lastige vragen stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |