commander keen heeft het ookquote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef Dangel het volgende:
Als ik zon kapsel had als op jou avatar zou ik mn pet ook over mn oren trekken:)
ze zijn allemaal vulcan, dus het principe van het topic blijftquote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Was dat Enrique? Dacht dat het z'n jongere broer Julio was. Of heeft Enrique zijn moedervlek laten verwijderen?
yupquote:Op maandag 24 september 2007 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Was dat Enrique? Dacht dat het z'n jongere broer Julio was. Of heeft Enrique zijn moedervlek laten verwijderen?
verdomd goede vraag!quote:Op maandag 24 september 2007 12:25 schreef Herald het volgende:
hoe dragen Ferengi's hun petjes eigenlijk?
ja, omdat hij een moedervlek had waar hij zich voor schaamde. Maar die heeft 'ie laten verwijderen, dus nu maakt het niet meer uit van welke kant je hem filmtquote:Op maandag 24 september 2007 12:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij heeft idd altijd een petjes op
Maar wat ik frappant vond is dat ze bij tmf eens zeiden dat hij altijd van een bepaalde kant gefilmt wil worden. Bij zijn nieuwe clip zie je hem alleen van zijn linkerkant. Maar bij Life and Cooking zag je juist zijn rechterkant![]()
Achja afwisseling is goed
Neeeeuuuuhhhhquote:Nog net voor het einde van de komkommertijd bereikt ons het bericht dat zanger Enrique Iglesias de moedervlek in zijn gezicht heeft laten weghalen. Dat heeft hij zelf gezegd op televisie. Volgens Iglesias heeft hij de moedervlek op advies van een arts operatief laten verwijderen.
Volgens de arts zou de vlek huidkanker kunnen veroorzaken. Iglesias wil dan ook duidelijk maken dat het enkel daarom ging. "Ik heb de vlek zeker niet uit esthetische overwegingen laten weghalen" , aldus de zoon van zanger Julio Iglesias.
quote:Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je ziet er godverdomme uit als Niki Lauda.
omdat anders mijn oren in de weg zittenquote:Op maandag 24 september 2007 15:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom doe je dat? Je hoeft echt niet met alle hypes mee te gaan hoor, als een trend je eruit laat zien als een josti hoef je het echt niet te doen hoor. Daardoor ben je niet minder tof, Of krijg je zo beter je nektasje over je hoofd?
Vind voor zo'n kop maar eens een schappelijke pet!quote:Op maandag 24 september 2007 12:25 schreef Herald het volgende:
hoe dragen Ferengi's hun petjes eigenlijk?
Bewijs?quote:Op maandag 24 september 2007 22:08 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou oorspronkelijk is de pet uitgevonden voor boeren met heule grote euren!
Die konden ze er dan onder stoppen en nou jij weer TS
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |