ja is wel een beetje jammerquote:
ik ook nietquote:
Dat deed ik ook als ik niks te doen had op mijn stagequote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik ben met m'n stageverslag bezig (nou ja... eigenlijk zet ik ff neer wat ik vorige week gedaan heb)
Dat deed ik ook zo, na 3 maanden weet je echt niet meer precies wat je wanneer gedaan hebt. En dan is het leuk om een overzicht te hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 16:13 schreef Etcetera het volgende:
het is een handige manier om tijd te verdrijfen en het voorkomt ook nog 's dat ik het vergeet want dan zit ik aan het eind van m'n stage:wat deed ik de eerste weken
geeeen idee
en dat wil ik koste wat het kost voorkomen omdat het zo ontzettend veel werk scheelt als ik het gewoon bijhoudt
wat gebeurt er als je het niet doet vandaag
nou huphup aan het werkquote:Op maandag 24 september 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat deed ik ook zo, na 3 maanden weet je echt niet meer precies wat je wanneer gedaan hebt. En dan is het leuk om een overzicht te hebben
Het is voor de krant van woensdag dus als ik het vandaag niet tik dan komt het niet in de krant en dan heb ik een hele boze eindredacteur aan mijn broek
Okquote:Op maandag 24 september 2007 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou huphup aan het werkanders wordt het nachtwerk. en dan zijn er leukere dingen te doen (ik noem slapen
)
quote:
Is het dan zo dat wat jij schrijft ook zeker geplaatst wordt?quote:Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef MaJo het volgende:
Eerste artikel is afNu heb ik even 5 minuten pauze en dan ga ik door met de volgende. Zit alleen te twijfelen waar ik allemaal over zal schrijven, er zijn in principe 4 onderwerpen die interessant zijn maar 4 artikelen over de gemeenteraad is misschien wat teveel van het goede
(voor mij wel weer interessant want dan verdien ik meer
)
Is tot nu toe wel altijd gebeurd jaquote:Op maandag 24 september 2007 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is het dan zo dat wat jij schrijft ook zeker geplaatst wordt?
Dat is wel lekker, lijkt me knap lullig als je een artikel uitwerkt en het wordt geschrapt wegens ruimtegebrek ofzo.quote:Op maandag 24 september 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is tot nu toe wel altijd gebeurd ja
Heldenquote:
Het was een lokaal krantje?quote:Op maandag 24 september 2007 18:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is tot nu toe wel altijd gebeurd ja
Dat heb ik bij Sp!ts wel regelmatig gehadquote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, lijkt me knap lullig als je een artikel uitwerkt en het wordt geschrapt wegens ruimtegebrek ofzo.
Maar ik ben nu eerst ff eten![]()
Valt onder het grote boze Wegenerquote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het was een lokaal krantje?
Dan verdien je er toch niet écht mee lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |