Dat is wel lastig jaquote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, het verhaal dat je een ex had die zei dat je teveel aandacht wou kende ik wel idd, ik wist alleen niet dat het een collega-vakkenvuller was.... Maar wat een zak hooi zeg
Overigens is iemand van dezelfde vereniging ook niet erg slim, als het uitgaat kom je elkaar veel te vaak tegen, en dat zal voor mensen uit dezelfde vriendengroep ook gelden, nietwaar MaJo?
een medestagair wil kijken of hij er een filmpje bij kan maken voor op de site.quote:Op maandag 24 september 2007 15:01 schreef Soempie het volgende:
En de rest? Rare hobby's?
Of rare gewoontes?Jij etcetera? En waarom vraag je het?
quote:Op maandag 24 september 2007 15:03 schreef MaJo het volgende:
Wat een raar onderzoek soempIk zou geneigd zijn om hele flauwe antwoorden te geven
Met hoeveel verschillende partners verwacht je in de komende vijf jaar seks te hebben? +/- 100
zou ik ook doenquote:Op maandag 24 september 2007 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het onderzoek ervoor ging over het milieu. Aan het eind van het onderzoek mocht ik een auto uitzoeken. Ik heb de meest luxe, milieuvervuilende uitgekozen.![]()
Als ik nu m'n inloggegevens aan jullie geef en jullie maken de testen, dan scheelt dat me veel tijd.quote:Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef wyccie het volgende:
Mogen wij die testjes ook maken, of moet je inloggen?
Dat gaat niet. Ik moet me inloggen met m'n studentnummer. En daarna met nog een nummer.quote:
Het laatste deel van dit onderzoek bestaat uit een korte creatieve taak.quote:
ik heb nu niet zo veel te doen, kan pas echt verder als ik CS3 hebquote:Op maandag 24 september 2007 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het laatste deel van dit onderzoek bestaat uit een korte creatieve taak.
Het is de bedoeling dat je hier drie ongebruikelijke toepassingen bedenkt voor een alledaags voorwerp, namelijk een baksteen.
alstu![]()
Weinig te doen op je stage? Ik verbaas me er al over dat je zo veel online bent.![]()
ik heb expres alle gooi- en smijttoepassingen vermedenquote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik neem aan dat 'van een viaduct gooien' tegenwoordig niet meer onder de categorie 'ongebruikelijke toepassing' valt
quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb nu niet zo veel te doen, kan pas echt verder als ik CS3 heb
3 ongebruikelijke toepassingen voor een baksteen
- bloembak
- handtas (maar dan moet je er meer hebben en wat cement)
- schoen (maar dan moet je touw of leer hebben om je schoen vast te maken aan je voet)
- hoed
Wat ga je met CS3 doen?quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan kan ik m'n flashanimaties gaan uitbouwen, en van www.graphicnews.com prachtige plaatjes halenquote:
Het is ook dan wel weer duidelijk dat je in de creatieve hoek zitquote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
3 ongebruikelijke toepassingen voor een baksteen
- bloembak
- handtas (maar dan moet je er meer hebben en wat cement)
- schoen (maar dan moet je touw of leer hebben om je schoen vast te maken aan je voet)
- hoed
merciquote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is ook dan wel weer duidelijk dat je in de creatieve hoek zit![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is ook dan wel weer duidelijk dat je in de creatieve hoek zit![]()
En wanneer krijg je dat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 15:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan kan ik m'n flashanimaties gaan uitbouwen, en van www.graphicnews.com prachtige plaatjes halen![]()
ondertussen heb ik vandaag een basishandleiding geschreven voor het gebruik van google maps in de website voor dvhn![]()
het schijnt nog wel 1,5 tot 2 maanden te durenquote:Op maandag 24 september 2007 15:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En wanneer krijg je dat dan?![]()
Geld is trouwens gestort.Zo even de stad in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |