Discriminatiequote:Op maandag 24 september 2007 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het journaal hadden ze het er over dat het bedoeld was voor mensen met overgewicht, diabetes en verschillende vage klachten, volgens mij niet voor mensen die verder gezond zijn
Zou ik liever niet hebben. Ik zou dan wel gratis naar de sportschool kunnen, want te zwaar. Gelukkig gaat het wel omlaag, maar niet altijd even snelquote:
ik wil het liever ook niet hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou ik liever niet hebben. Ik zou dan wel gratis naar de sportschool kunnen, want te zwaar. Gelukkig gaat het wel omlaag, maar niet altijd even snel
Dat kon zeker slechter. Misschien is het beter voor m'n gezondheid als ik verder van school ga wonenquote:Op maandag 24 september 2007 14:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wil het liever ook niet hoorach, volgens mij ben ik ook op de goede weg, ik loop nu elke dag zo'n beetje 40 minuten van en naar stage
't is wel 20 minuten heen en 20 minuten terug hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kon zeker slechter. Misschien is het beter voor m'n gezondheid als ik verder van school ga wonen
Helpt zeker, met een ontbijt in de ochtend is de verleiding om een appelkoek of zoiets om 11 uur te nemen een stuk kleiner. En bij avondeten is het een slecht plan om elke dag gehakt te eten (want best wel vet), maar af en toe kan het geen kwaad. Verder scheelt het al een hoop als je je niet al te druk maakt en gewoon een koekje neemt bij de koffie. Zolang het bij 1 koekje blijft zit het wel goedquote:Op maandag 24 september 2007 14:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't is wel 20 minuten heen en 20 minuten terug hoor
en ik eet nu al een stuk regelmatiger, dat zal ook wel helpen
dat red ik niet hoorquote:Op maandag 24 september 2007 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helpt zeker, met een ontbijt in de ochtend is de verleiding om een appelkoek of zoiets om 11 uur te nemen een stuk kleiner. En bij avondeten is het een slecht plan om elke dag gehakt te eten (want best wel vet), maar af en toe kan het geen kwaad. Verder scheelt het al een hoop als je je niet al te druk maakt en gewoon een koekje neemt bij de koffie. Zolang het bij 1 koekje blijft zit het wel goed
Ik moest even kijken welke ook weer de tweede was, maar die is inderdaad wel leukquote:Op maandag 24 september 2007 14:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat tweede filmpje in je fotoboek!![]()
![]()
![]()
Die is echt geweldig. Slecht.
Wat voor test is dat? Heeft niks met ratten te maken!quote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
2. Met hoeveel verschillende partners verwacht je in de komende vijf jaar seks te hebben?
![]()
![]()
wtfquote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
2. Met hoeveel verschillende partners verwacht je in de komende vijf jaar seks te hebben?
![]()
![]()
Moet je ook al zeggen met wie je van plan bent seks te hebben?quote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Ik heb per stuk verpakte wafels en zo'n multipack chips (allemaal kleine zakjes), juist om dat soort dingen te voorkomenquote:Op maandag 24 september 2007 14:44 schreef wyccie het volgende:
Ik kan het nooit bij 1 koekje laten. Meestal eet ik de zak in 1 keer leeg. Ik ben meer een binge-eater.
Neequote:Op maandag 24 september 2007 14:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet je ook al zeggen met wie je van plan bent seks te hebben?
Er liggen nu een héléboel van die losse (lege) zakjes hier op bureau.quote:Op maandag 24 september 2007 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb per stuk verpakte wafels en zo'n multipack chips (allemaal kleine zakjes), juist om dat soort dingen te voorkomen. Dan is het makkelijker om een klein beetje te nemen
invullenquote:Op maandag 24 september 2007 14:53 schreef Soempie het volgende:
Als jij het voor het zeggen zou hebben, hoeveel zonen zou je idealiter willen krijgen?
Wat moet ik hier nou mee.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |