Ga samen naar de stad danquote:Op maandag 24 september 2007 13:39 schreef Etcetera het volgende:
als ik Pitt niet had, was ik zeer waarschijnlijk naar de stad verhuisd![]()
en een huis kopen willen we wel hoormaar daar had je iets voor nodig. wat was het ook alweer.... oh ja. Geld
hij wil niet in de stad wonenquote:Op maandag 24 september 2007 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ga samen naar de stad danLeuk hier
En idd huis kopen kost bakken geld, maar het schijnt van een aio-salaris te kunnen
De mijnequote:Op maandag 24 september 2007 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wiens ouders waren er ook al weer mee bezig?
Sonjabakkeren is crashdieet
Oeh noem je hem al je vriend?quote:Op maandag 24 september 2007 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kreeg pas een vriendje toen ik al uit huis was, maar het lijkt me echt niks nee....
Ik heb nu wel een huisgenootje waar ik rekening mee moet houden enzo, en mn vriend woont ook met 3 anderen, maar dat is allemaal toch heel andersEn hij gaat een huis kopen
dus wordt alleen maar beter
Ik ben daar heel snel meequote:Op maandag 24 september 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh noem je hem al je vriend?Dat deed ik pas na 8 maanden toen het echt uit was
is het heel erg als ik gemist heb dat je vrijgezel af bentquote:Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben daar heel snel meeWe zijn er trouwens allebei vrij serieus over, ook al hebben we nu pas een maandje 'verkering'
![]()
Maar we vonden elkaar ook al wel een halfjaar leuk....
trustenquote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef geenaam het volgende:
Ik ga weer. Lekker slapen in de collegezaal..
Leuk tochquote:Op maandag 24 september 2007 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben daar heel snel meeWe zijn er trouwens allebei vrij serieus over, ook al hebben we nu pas een maandje 'verkering'
![]()
Maar we vonden elkaar ook al wel een halfjaar leuk....
Ik dacht ook niet dat ik het zou kunnen maar als je iemand écht leuk vindt dan ga je er gewoon voor. Maar echt goed is het niet hoor, dat merk ik nu ook welquote:Op maandag 24 september 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
ik zou daar niet tegen kunnen denk ik
quote:Op maandag 24 september 2007 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het heel erg als ik gemist heb dat je vrijgezel af bent![]()
![]()
![]()
sorryen alsnog gefeliciteerd
Mijn eerste vriendje is ook meteen een relatie van 2,5 jaar geworden, ik trek ook serieuze jongens aan blijkbaarquote:Op maandag 24 september 2007 13:50 schreef MaJo het volgende:
Leuk tochIk heb hem nooit mijn vriend durven noemen omdat het een knipperlicht relatie was en dat was steeds heel onzeker.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
mjah daar weet ik dan wel weer wat vanzo kan ik het first hand afraden om te rotzooien met een collega
![]()
Collega's en huisgenoten kan beter niet mee gedate worden, omdat je dan direct doffe ellende hebt als het uit gaatquote:Op maandag 24 september 2007 14:01 schreef Etcetera het volgende:
mjah daar weet ik dan wel weer wat vanzo kan ik het first hand afraden om te rotzooien met een collega
![]()
volgens mij heb ik dat wel eens gemeldquote:
het is nooit aangeweest en alsnog doffe ellendequote:Op maandag 24 september 2007 14:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Collega's en huisgenoten kan beter niet mee gedate worden, omdat je dan direct doffe ellende hebt als het uit gaat
het is niet eens een exquote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, het verhaal dat je een ex had die zei dat je teveel aandacht wou kende ik wel idd, ik wist alleen niet dat het een collega-vakkenvuller was.... Maar wat een zak hooi zeg
Overigens is iemand van dezelfde vereniging ook niet erg slim, als het uitgaat kom je elkaar veel te vaak tegen, en dat zal voor mensen uit dezelfde vriendengroep ook gelden, nietwaar MaJo?
quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is niet eens een exeen scharrel zou ik het willen noemen. en idd een dikke zak hooi
ik hoop dat hij nooit een vriendin krijgt, laat staan trouwt
![]()
maar nu heb ik Pitt![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
rancuneus? Wat is dat?
Fijn van je vriendje blijven houden, ik ga er nu vandoor!
Op het journaal hadden ze het er over dat het bedoeld was voor mensen met overgewicht, diabetes en verschillende vage klachten, volgens mij niet voor mensen die verder gezond zijnquote:Op maandag 24 september 2007 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Sportschool in basispakket
ik zou meteen gaan sporten als dat vergoed gaat wordenmaar het zal er wel niet inzitten
dan heb ik bij deze diabetesquote:Op maandag 24 september 2007 14:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op het journaal hadden ze het er over dat het bedoeld was voor mensen met overgewicht, diabetes en verschillende vage klachten, volgens mij niet voor mensen die verder gezond zijn
Pitt is z'n nicknamequote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik neem aan dat Pitt een achternaam is, wat is zijn voornaam? Brat? Eelt? Snake?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |