oh da's wel netjes lijkt mequote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
mwah, ben nu bezig met het schema (verschillen). de overeenkomsten moeten ook nog, dan alles uitleggen en dan de inleiding en conclusie. Zit op 450 woorden
Een gezinsdrama is geen misdaadquote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je zal dan aan gezinsdrama 4 komen te wonen![]()
Meervoudige kindermoord 13 danquote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een gezinsdrama is geen misdaad
in bad met een lesboekquote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef MaJo het volgende:Zo ik ben klaar met mijn artikelen
Zou eigenlijk naar de film vanavond maar ben niet zo lekker, vet duizelig. Dus ga ik nu maar braaf een opdracht maken die ik anders morgen vol stress in een tussenuur in elkaar zou flansen
En dan even in bad met een lesboek
Maar eerst nog efkes internetten
Ja ik lees altijd in badquote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
in bad met een lesboek![]()
maar ik ben wel een beetje jaloers, geen bad meer na verhuizing... vond het altijd wel relaxed om even een uurtje te slapen in bad![]()
![]()
klik 's op Celstijlen?quote:Op maandag 24 september 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
Iemand die weet hoe je in die nieuwe Excell de randen donker maakt? Ik wil zo'n raster en dan met een dikke zwarte rand eromheen.
nevermind thanquote:
Sowieso zie ik de lol niet echt in van zulke gevaarlijke honden. Maar meestal zijn de eigenaars van zulke beesten ook gewoon tuig.quote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen
ik heb helemaal niks tegen honden, en ik heb alleen maar goede ervaringen met honden, maar deze mag wat mij betreft worden afgemaakt. Dit is toch te gek voor woorden![]()
m'n vriend wil later een rottweiler. en dat vind ik prima. ik heb er alleen 1 harde voorwaarde aan gesteld: hij (of zij) zál luisteren. geen twijfel over mogelijk. af is af en zit is zit, klaarquote:Op maandag 24 september 2007 21:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Sowieso zie ik de lol niet echt in van zulke gevaarlijke honden. Maar meestal zijn de eigenaars van zulke beesten ook gewoon tuig.
De video laadt niet? Of tenminste, er gebeurt niksquote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Etcetera het volgende:
Sommige mensen
ik heb helemaal niks tegen honden, en ik heb alleen maar goede ervaringen met honden, maar deze mag wat mij betreft worden afgemaakt. Dit is toch te gek voor woorden![]()
quote:
dan weet je meteen dat het tijd is om dr uit te gaanquote:Op maandag 24 september 2007 21:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik lees altijd in badEn mijn lesboeken zijn dusdanig interessant dat het wel voor ontspanning door kan gaan
Slapen heb ik ook wel eens gedaan, maar dan word je wakker in een koud bad
whahaha lol ik zal 't 'm zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een sexy stem heeft die voiceover
make my dayquote:Op maandag 24 september 2007 21:12 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij hadden ook ooit een hond, beter dat ik hier niet over dat mormel ga uitweiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |