Ik ook niet, ik moet altijd kokhalzen als ik andere mensen zie kotsenquote:
Ieuwquote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Ook leuk om 4 uur in een bus te zitten terwijl er na een half uur 1 over z'n nek gaat![]()
Bij mij was het een tripje naar venetie, dus dan blijf je toch maar zittenquote:Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
IeuwHeb ook wel eens iemand zien kotsen in het OV, ben toen uitgestapt
![]()
Zondag op de voetbal een teamgenoot 2x zien kotsen. Maar die kreeg vooral aanmoedigingen in de categorie van 'meer,... meer ! !'quote:Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
IeuwHeb ook wel eens iemand zien kotsen in het OV, ben toen uitgestapt
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zondag op de voetbal een teamgenoot 2x zien kotsen. Maar die kreeg vooral aanmoedigingen in de categorie van 'meer,... meer ! !'
Had natuurlijk ook helemaal niks met die kermisweek te maken![]()
Hehequote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zondag op de voetbal een teamgenoot 2x zien kotsen. Maar die kreeg vooral aanmoedigingen in de categorie van 'meer,... meer ! !'
Had natuurlijk ook helemaal niks met die kermisweek te maken![]()
nee. ik kan er op stage zo weinig mee, ik zit echt te wachten op flash cs3. maar ik denk dat ik deze week of volgende week een dag thuis ga werken (mits mogelijk, maar ik geloof niet dat het echt een probleem gaat worden) want ik wil gewoon verder met flashquote:Op maandag 24 september 2007 16:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Cie: ben je nog verder gegaan met die flash-animatie en zo ja, heb je wat aan mijn bestanden gehad?
hier is in de herfstvakantie altijd een kermisquote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar het kermisseizoen is wel juli/augustus toch? Apart dat het zo laat is. En jullie hebben zeker goed weer gehad, dit weekend was top
Wat voor prijsquote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb vandaag een prijs gewonnen
Oeh wat dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Welke dag is het vandaag?quote:Op maandag 24 september 2007 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het 'kermisseizoen' loopt gewoon van mei/juni t/m oktober hoorquote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar het kermisseizoen is wel juli/augustus toch? Apart dat het zo laat is. En jullie hebben zeker goed weer gehad, dit weekend was top
Schrikquote:Op maandag 24 september 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Boe
Ik schrijf tik weer aan mijn papertje
je zal dan aan gezinsdrama 4 komen te wonenquote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voetbalfans kunnen aan Middenstip wonen vind ik wel een leuke
Als er een gevangenis gesloopt wordt kan je de straten mooi noemen naar misdaden. Fraude 17, Doodslag 23, Afpersing 8
FC Grunn' hequote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voetbalfans kunnen aan Middenstip wonen vind ik wel een leuke
Als er een gevangenis gesloopt wordt kan je de straten mooi noemen naar misdaden. Fraude 17, Doodslag 23, Afpersing 8
lukt het een beetjequote:Op maandag 24 september 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Boe
Ik schrijf tik weer aan mijn papertje
wat hebben jullie verzonnen danquote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah sorry, eten tussendoor
Ik heb een innovatie award gewonnen met mijn groepje
We moesten een toepassing voor breedband internet in het onderwijs () verzinnen en dat hebben we gedaan en er mee gewonnen
prijs: een iz zizzle ding (heel space soort boxje) en dat je idee wordt uitgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |