Lienelien.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:46 schreef Z het volgende:
Bukgeit is wel vriendelijk hoor Lienekien, misschien verwart hij je wel met Lienenien ...
Ik zie de reigers ook als groezelig. Groezelige heren van de sociëteit wiens beste tijd reeds geweest is. Beetje mijmerend aan de waterkant, terugdenkend aan weleer.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:04 schreef Gellius het volgende:
Groezelig? Koninklijk? In mijn visie kijken reigers altijd als verstoorde heren van de sociëteit.
Ik heb daarnet een filmpje van bijna negen minuten gekeken waar allemaal mensen in de kleertjes van Yoko Ono knipten. Het duurde drie of vier minuten totdat iemand eindelijk dacht: 'Hey, laat eens iets doen aan die bedekte tieten.' (Niet dat de tieten van Yoko Ono zoveel voorstellen, maar ja.) In ieder geval, dat was een vrij jonge vent die een stukje van haar blouse wegknipte zodat haar BH zichtbaar werd. Het duurde nog vier a vijf minuten voordat er eindelijk iemand kwam die grondig werk ging maken van haar BH en toen er eenmaal iets te zien was bedekte ze dat met haar eigen handen. Wat een kuthoer zeg, die Yoko Ono,quote:Op woensdag 26 september 2007 10:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nooit geambieerd, JAM.
quote:Op woensdag 26 september 2007 11:12 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een filmpje van bijna negen minuten gekeken waar allemaal mensen in de kleertjes van Yoko Ono knipten. Het duurde drie of vier minuten totdat iemand eindelijk dacht: 'Hey, laat eens iets doen aan die bedekte tieten.' (Niet dat de tieten van Yoko Ono zoveel voorstellen, maar ja.) In ieder geval, dat was een vrij jonge vent die een stukje van haar blouse wegknipte zodat haar BH zichtbaar werd. Het duurde nog vier a vijf minuten voordat er eindelijk iemand kwam die grondig werk ging maken van haar BH en toen er eenmaal iets te zien was bedekte ze dat met haar eigen handen. Wat een kuthoer zeg, die Yoko Ono,.
Ja, vooral de deur wagenwijd openzetten voor de winterdepressie. Goed bezig!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:15 schreef mane het volgende:
Het is een combinatie van enkele (milde) fysieke ongemakken, een algeheel gevoel van malaise, het besef dat de zomer voorbij is, de komst van donkere dagen met veel regen, de zin om onder de wol te kruipen en de wereld buiten te sluiten.
Zo ongeveer. Het is de kunst om jezelf er helemaal aan over te geven.
Nee ho ho, dit vóórkomt een depressie! Ik ben heel pro-actief bezig.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, vooral de deur wagenwijd openzetten voor de winterdepressie. Goed bezig!
Waar geef je je dan aan over?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:17 schreef mane het volgende:
[..]
Nee ho ho, dit vóórkomt een depressie! Ik ben heel pro-actief bezig.
Aan het niks moeten, aan het mezelf laten zwelgen in niets, aan het gevoel: de wereld gaat wel door zonder mij. En ik ben er niet. Dat vind ik eigenlijk ontzettend lekker. Maar meestal doe ik het omgekeerde. Gelukkig maar, anders zou er niets uit me komen. Maar heel af en toe, op grmbl dagen, denk ik: NU EVEN NIET. Als ik die dagen niet zo hebben, zou ik heel erg gaan grmbl-en.quote:
Juist niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:28 schreef mane het volgende:
Je gaat me toch niets aanpraten hé, Lien..
Shit.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoef alleen 2 middagen te werken deze week. Helaas moet ik ondertussen ook de introductieweek organiseren, dus ik zak elke avond door en kom pas na elven m'n bed uit, waardoor ik alsnog geen tijd heb om aan m'n s-woord te werken.
Dat zegt ze toch.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:42 schreef broer het volgende:
Een 'ongelukje'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |