abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203857
Ik heb nu een paar dagen de kat een beetje uit de boom gekeken en wat flauwe praat verkondigt,maar na de uitzending van vandaag(dinsdag) wil ik toch ook een serieuze bijdrage leveren aan dit forum.De manier waarop nu iemand genomineerd wordt om het huis te verlaten zint me niet echt.Ik zie het zo: het programma is toch uiteindelijk voor ons kijkers en al dat psychologische gedoe nemen we er op de koop bij toe. Op deze wijze word er natuurlijk een sfeertje gecreeerd waarbij iedereen het hardstikke goed met elkaar kan vinden en iedereen vindt het heel knus zo in dat huis. Wat gebeurt er dan? Juist helemaal niets, geen spanning meer in huis, geen discusies, geen ruzie, geen commentaar op elkaar. Is het dan nog wel leuk om te kijken? Ik vind het leuker als niet iedereen het altijd met elkaar kan vinden, dat gebeurt in het leven buiten het huis ook!
Wat zou het leuk zijn geweest als het lot van de bewoners nou gewoon aan het publiek zou zijn overgelaten. Dus gewoon stemmen op wie je wil. Als ik dit forum eens heb bekeken weet het publiek wel wie er uit moet.
Een lang verhaal maar wel belangrijk voor de toekomst misschien.
You know what it is?......You don't KNOW!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:03:00 #2
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_203858
Toch is dit scenario (Bien en Bart) volgens mij voor de kijkers redelijk briljant. Wie er ook verdwijnt, de ander weet zich ongewenst. Dit, gecombineert met het feit dat Moon zich nu van haar lelijkste kant laat zien, moet wel goede tv opleveren. Bart wordt nu al opstandig, praat over over het hek klimmen, spullen jatten enzovoort. Bien heeft het al over stoelen door de ramen gooien... Let the games begin
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_203859
Helaas heeft Bart altijd van dit soort praatjes als 'ie alleen met zijn Sapje is... (machotje spelen?)

Ten midden van andere bewoners maakt hij zijn beloften nooit waar... Ik denk dat het dus wel mee zal vallen met Bart zijn 'opstandige' 'prietpraat'...

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203860
Maar het kan dus ook een heel negatief (wat betreft de "leukheid" voor de kijkers) effect hebben als er eentje overblijft die niet gewaardeerd wordt. Hoe Bart er namelijk bijzat op het eind van de uitzending, samen met Bianca en Karin. Duidelijk hadden ze helemaal niets meer met elkaar te bespreken. En als dat dan zo nog door zou gaan...
Toch?

dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:16:00 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_203861
quote:
op 10-19-1999 om 09:12 PM schreef Little Sister het volgende:
Maar het kan (bla bla ...)door zou gaan...

Dat zal wel meevallen Bart en Sabine zitten op dit moment op de streams gezellig met de groep te keuvelen.

Het is trouwens best mogelijk dat het "zwijgtafereel" van de TV uitzending zojuist een archiefbeeld was. De bewoners hebben toch bijna altijd hetzelfde aan, dus niemand zou het verschil merken.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_203862
Je zag Bart denken op die bank: O jee, Bientje weg en dan zit ik hier in m'n eentje en niemand meer die wat tegen me zegt.
Volgens mij drong het nu pas tot hem door dat hij zich al die tijd behoorlijk afgezonderd heeft met Bientje en hij geen goed contact met de anderen bewoners heeft opgebouwd. Das lullig!
  Moderator woensdag 20 oktober 1999 @ 19:43:00 #7
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_203863
Volgens gaat Bharth gewoon een nieuwe bil zoeken zodra Bientje verdwenen is...face it...Zulke lippen moet je in beweging houden anders groeien ze aan elkaar vast...
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_203864
het word toch spaanend genoeg nu lijkt me,met deze ontwikkelingen.
we zullen wel zien,maar nu Sabine weggaat en bart over blijft is het nog maar de vraag hoe hij zich weer kan inpassen.
of de bewoners hem nog willen accepteren na zijn afzondering
Lucky 13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')