Ik heb nu een paar dagen de kat een beetje uit de boom gekeken en wat flauwe praat verkondigt,maar na de uitzending van vandaag(dinsdag) wil ik toch ook een serieuze bijdrage leveren aan dit forum.De manier waarop nu iemand genomineerd wordt om het huis te verlaten zint me niet echt.Ik zie het zo: het programma is toch uiteindelijk voor ons kijkers en al dat psychologische gedoe nemen we er op de koop bij toe. Op deze wijze word er natuurlijk een sfeertje gecreeerd waarbij iedereen het hardstikke goed met elkaar kan vinden en iedereen vindt het heel knus zo in dat huis. Wat gebeurt er dan? Juist helemaal niets, geen spanning meer in huis, geen discusies, geen ruzie, geen commentaar op elkaar. Is het dan nog wel leuk om te kijken? Ik vind het leuker als niet iedereen het altijd met elkaar kan vinden, dat gebeurt in het leven buiten het huis ook!
Wat zou het leuk zijn geweest als het lot van de bewoners nou gewoon aan het publiek zou zijn overgelaten. Dus gewoon stemmen op wie je wil. Als ik dit forum eens heb bekeken weet het publiek wel wie er uit moet.
Een lang verhaal maar wel belangrijk voor de toekomst misschien.
You know what it is?......You don't KNOW!