quote:Op zondag 23 september 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zojuist bij Brian en Amanda .....
Gouden uitspraak van Amanda : "Ik moet eerst genaaid worden voordat ik me genaaid voel"
dat is er weer eentje om in te lijstenquote:Op zondag 23 september 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gouden uitspraak van Amanda : "Ik moet eerst genaaid worden voordat ik me genaaid voel"
Dennis gaat alles wat met homos te maken heeft afkraken, vermoed ik....quote:Op zondag 23 september 2007 23:55 schreef ruby het volgende:
Jaap vondt 1 van de travo's best eng. Dennis vond ze allemaal eng.
Nadia vond er 1 best wel vrouwelijk.
Het is wel 1 van haar intelligentste.quote:Op zondag 23 september 2007 23:56 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is er weer eentje om in te lijsten![]()
![]()
Valt helemaal niet op hoor "Dennieboy".quote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dennis gaat alles wat met homos te maken heeft afkraken, vermoed ik....![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 23:58 schreef farscapevr6 het volgende:
2 minuten nog
Ik vermoed kort.quote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ben wel erg benieuwd hoelang Brian bij Amanda zal blijven als het programma is afgelopen
Hoogbegaafd meisjequote:Op zondag 23 september 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als Amanda wint, vast nog wel eventjesquote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ben wel erg benieuwd hoelang Brian bij Amanda zal blijven als het programma is afgelopen
Dan moet hij beginnen met zijn roze shirts, zijn roze boxers, zijn eeuwige gepluk aan zijn idiote piekhaartjes, zijn piepstemmetje, zijn sjaaltjes en waarschijnlijk nog wat dingetjes die ik nu even vergeet.quote:Op zondag 23 september 2007 23:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dennis gaat alles wat met homos te maken heeft afkraken, vermoed ik....![]()
Uitgesloten dat die wintquote:Op zondag 23 september 2007 23:59 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Als Amanda wint, vast nog wel eventjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |