FOK!forum / Klaagbaak / Tering Vodafone weer klanten aan het naaien
LoggedInzondag 23 september 2007 @ 23:14
Zit ik mijn rekening te bekijken online, en den YES Vodafone heeft zonder enige vorm van waarschuwing mijn abonnementsvorm veranderd, waardoor ik nu gruwelijk veel kosten gemaakt heb zonder daarvan op de hoogte te zijn Bel ik die naaierige teringlijers op, "ja, ons administratieve systeem ligt er tot 2uur uit, dus ik kan u niet helpen". En daar vragen ze dan 25 cent per minuut voor

Achterlijke vuile teringlijers! Ik hoop dat jullie allemaal doodbloeden!!
LoggedInzondag 23 september 2007 @ 23:15
Iig maar eens de algemene voorwaarden gaan opzoeken, kijken of ik me niet kan beroepen op contractbreuk oid
Magereheinuszondag 23 september 2007 @ 23:15
hehe dat is kut. Hoop voor je dat ze dat nog terugdraaien. Aan de andere kant is het wel weer grappig
teamleadzondag 23 september 2007 @ 23:38
25 cent per minuut voor de klantenservice welnee man..
Randy_Szondag 23 september 2007 @ 23:44
tis gewoon gratis hoor? 1200 op je mobiel...
Mirjamzondag 23 september 2007 @ 23:45
1200 is gratuit.
gisteren ook lange tijd mee aan de lijn gezeten, mijn rekening was 70 euro deze maand
---zondag 23 september 2007 @ 23:45
je mag nu je abonnement opzeggen....
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 00:09
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
1200 is gratuit.
gisteren ook lange tijd mee aan de lijn gezeten, mijn rekening was 70 euro deze maand
de computervrouwstem zei "dit kost 25 cent per minuut".. Ik belde 1200 vanaf mn mobiel
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 00:09
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:45 schreef --- het volgende:
je mag nu je abonnement opzeggen....
dat moeten die honden je vertellen voor ze je met een rekening van 10tallen euros opschepen Als dit zomaar kan, klopt ons rechtsysteem dus echt niet he
teamleadmaandag 24 september 2007 @ 00:09
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:09 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

de computervrouwstem zei "dit kost 25 cent per minuut".. Ik belde 1200 vanaf mn mobiel
bel je met een prepaid toestel dan
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 00:10
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:09 schreef teamlead het volgende:

[..]

bel je met een prepaid toestel dan
nee, ik bel natuurlijk gewoon met de telefoon waarmee ik geabonneerd ben
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 00:10
quote:
Op zondag 23 september 2007 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
1200 is gratuit.
gisteren ook lange tijd mee aan de lijn gezeten, mijn rekening was 70 euro deze maand
maar heb jij hetzelfde probleem dan?
teamleadmaandag 24 september 2007 @ 00:11
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

nee, ik bel natuurlijk gewoon met de telefoon waarmee ik geabonneerd ben
dan zegt die stem dat niet

en ja.. ik heb het speciaal voor dit topic nog even getest
Mirjammaandag 24 september 2007 @ 00:12
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar heb jij hetzelfde probleem dan?
volgens mij niet
en ik heb geen stem gehoord die vermeldde dat het geld kost.
wel een schijtmenu btw, je komt er amper doorheen, en hoort veel te veel spam.
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 00:12
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

dan zegt die stem dat niet

en ja.. ik heb het speciaal voor dit topic nog even getest
dus dan naaien ze me dubbel?
4EverBlackEyedmaandag 24 september 2007 @ 00:12
Gelukkig heb ik prepaid, maar ik heb niet echt een hoge pet op van Vodafone...
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 00:12
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

volgens mij niet
en ik heb geen stem gehoord die vermeldde dat het geld kost.
wel een schijtmenu btw, je komt er amper doorheen, en hoort veel te veel spam.
nee doos, mijn probleem uit de OP niet die 25 cent
Mirjammaandag 24 september 2007 @ 00:13
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:12 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

nee doos, mijn probleem uit de OP niet die 25 cent
dat zeg ik
-->volgens mij niet<--
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 00:14
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:13 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat zeg ik
-->volgens mij niet<--
oh.. maar dat was niet duidelijk hoopte juist een soortgenoot gevonden te hebben

maar hun menu zuigt idd.. je moet natuurlijk ook steeds de laatste optie hebben "overige vragen"
teamleadmaandag 24 september 2007 @ 00:15
quote:
Op maandag 24 september 2007 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

volgens mij niet
en ik heb geen stem gehoord die vermeldde dat het geld kost.
wel een schijtmenu btw, je komt er amper doorheen, en hoort veel te veel spam.
dat menu is een hel ja

overig-overig-overig werkt prima.. maar verder is er niet doorheen te komen
fraubitchmaandag 24 september 2007 @ 00:58
ik heb 6 maanden lang een verkeerd abonement gehad. hij was te laag terwijl ik veel bel. (en ja ik had een hoge afgesloten) En aangezien ze het gewoon automatisch van me rekening afschrijven was het me niet opgevallen.

krijg ik maar 40 euro vergoeding van ze want daar gaat nog zoveel aan adnimistratieve rompeslomp vanaf en ja ik moest natuurlik ook de 6 maanden wat ik te weinig had betaald terugbetalen

klootzakken daar.
lf2maandag 24 september 2007 @ 04:16
vodafone naait...ik sluit dus die blox aan...krijg een sms: je bent aangemeld voor sms blox

ik lekker smsen als de gek...volgende dag 20 euro extra buitenkosten...ik dus even bellen (1200)

lul aan de lijn:" ja gaat vanaf volgende maand pas in"

WAAROM KRIJG JE DAN JE BENT AANGEMELD!!! GEEN DUIDELIJKHEID!!!!!!!!!!
BaajGuardianmaandag 24 september 2007 @ 04:24
Mensen die een mobiele telefoon hebben:
lf2maandag 24 september 2007 @ 04:40
quote:
Op maandag 24 september 2007 04:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die een mobiele telefoon hebben:
ben je nog op...jij werkloze
JDudemaandag 24 september 2007 @ 07:51
quote:
Op maandag 24 september 2007 04:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die een mobiele telefoon hebben:
Als je de hele dag geen flikker uitvoert en steun trekt kun je er maar beter geen nemen, inderdaad.
Seventeesmaandag 24 september 2007 @ 08:10
quote:
Op maandag 24 september 2007 04:16 schreef lf2 het volgende:
vodafone naait...ik sluit dus die blox aan...krijg een sms: je bent aangemeld voor sms blox

ik lekker smsen als de gek...volgende dag 20 euro extra buitenkosten...ik dus even bellen (1200)

lul aan de lijn:" ja gaat vanaf volgende maand pas in"

WAAROM KRIJG JE DAN JE BENT AANGEMELD!!! GEEN DUIDELIJKHEID!!!!!!!!!!
Jij smst voor 20 euro in één dag
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 11:00
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:10 schreef Seventees het volgende:

[..]

Jij smst voor 20 euro in één dag
das niet zo moeilijk?
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 11:00
"al onze medewerkers zijn nogsteeds in gesprek, nog een ogenblik geduld alstublieft"
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 11:00
en ze zeggen weer dat het 25 cent kost hoor
Mirjammaandag 24 september 2007 @ 11:24
ik heb het gisteren aan een medewerker gevraagd, en zelfs die zei dat het gratis was (als je vanaf je eigen mobiel belde)
Seventeesmaandag 24 september 2007 @ 11:56
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

das niet zo moeilijk?
Mèn... dat lukt me nog niet in een jaar
lf2maandag 24 september 2007 @ 15:13
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:

[..]

Mèn... dat lukt me nog niet in een jaar
wel als je weet dat je 1000 smsjes hebt
LoggedInmaandag 24 september 2007 @ 18:31
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:

[..]

Mèn... dat lukt me nog niet in een jaar
jij zal dan wel meer bellen?