Argh! Vooral als ik nog half in coma in de trein zit en geen kant op kan, want spits.quote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die 's ochtends vroeg enthousiast, druk en blij doen.
Ja dat is wel ontzettend irritant. Als mensen op een ander tijdstip vrolijk zijn vind ik het niet ergquote:Op zondag 23 september 2007 23:51 schreef Mustard_Man het volgende:
mensen die 's ochtends vroeg enthousiast, druk en blij doen.
Een ouwe vent die via zijn raam naar blije spelende kindertjes kijktquote:Op maandag 24 september 2007 10:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is zeker altijd zo'n ouwe chagerijn die het liefst de hele tijd via zijn raam naar blije spelende kindertjes kijkt, omdat hij zelf nooit blij kan zijn.
Dat zijn vaak van die net iets TE sociale mensen. Altijd even politiek correct en bijna altijd vrolijk. Vind ik echt geen bal aan, al vraag ik me dan wel af of die mensen echt zo zijn of dat het een veilig masker is waar stiekem een hoop venijn achter zit. Op de Spw tref je er ook aardig wat van aan. Ik heb er ooit 1 jaar gezeten, maar had spoedig door dat ik dat typische sfeertje niet tot m'n 65ste uit zou houden. "Hoi hoi!" "Doei doei!"quote:Op maandag 24 september 2007 10:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ga anders de pabo doen, dan ben je omringd door zulke mensen de hele dag
Whaaa, de 'hoihoi' iddquote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak van die net iets TE sociale mensen. Altijd even politiek correct en bijna altijd vrolijk. Vind ik echt geen bal aan, al vraag ik me dan wel af of die mensen echt zo zijn of dat het een veilig masker is waar stiekem een hoop venijn achter zit. Op de Spw tref je er ook aardig wat van aan. Ik heb er ooit 1 jaar gezeten, maar had spoedig door dat ik dat typische sfeertje niet tot m'n 65ste uit zou houden. "Hoi hoi!" "Doei doei!"![]()
Ik ken veel mensen die een sociale studie zijn gaan doen, en er zit er niet één bij die ik er leuker op vind geworden. Het ergste: Een vriendin van de middelbare school - toen nog een leuk, spontaan meisje - ging naar de SPH en was een paar jaar later veranderd in een te correct, stijf kakkertje (zoëen die alles 1000 keer overdenkt alvorens iets te zeggen/doen, uit angst om iemand te kwetsen) die op de juiste momenten kan doen zoals in de openingspost. We zijn inmiddels geen vriendinnen meer.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Whaaa, de 'hoihoi' iddJa, het gros is één grote neppe zooi, denk ik, hoewel ik zelf SPW heb gedaan en nu de Pabo doe. Ik ben niet zo. Echt niet!!
![]()
Hoihoi!quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Whaaa, de 'hoihoi' iddJa, het gros is één grote neppe zooi, denk ik, hoewel ik zelf SPW heb gedaan en nu de Pabo doe. Ik ben niet zo. Echt niet!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |