quote:Pfff...
Op maandag 8 december 2003 22:53 schreef MaStar het volgende:
Helaas dat niemand echt duidelijk kan zijn over alchol. De 1 zegt dat je nix mag, de ander dat je een glaasje mag. Weer een andere gebruiker dronk elk weekend 8 glazen bier. En weer iemand zeg dat het nix uit maakt....Tja..en het staat ook niet in bijsluiter...
Wees extra voorzichtig met Roaccutane (...) wanneer u regelmatig alcohol drinkt omdat de combinatie alcohol en Roaccutane de kans op bijwerkingen vergroot.
U moet bedenken dat veel alcoholgebruik tijdens de behandeling met Roaccutane niet goed is voor de vetstofwisseling.
Verder zei mijn dermatoloog dat je best mag drinken maar niet te veel.
Maar als je niemand gelooft en zo graag duidelijkheid wil vraag je het de volgende keer gezellig zélf aan de arts.
Ik vraag me af of je eigenlijk wel nivea of consoorten tegen de uitdroging op je gezicht mag smeren, want dat maakt je huid toch weer vet ?
Je mag alle vochtinbrengers gebruiken, als er maar geen vet in zit.
quote:Ik heb het niet ernstig, het is alleen hardnekkig bij mij. Dus ze schrijven het ook wel voor bij mensen met matige acne.
Op zondag 4 januari 2004 16:41 schreef az het volgende:
Ik heb matige acne op mn gezicht en rug/borst. Heb zynert en antibiotica gekregen. Het helpt wel,maar niet echt super. Mijn dokter zei dat als dit niet zou werken ze me naar een dermatoloog zou sturen voor andere middelen, zoals roaccutane. Ik vroeg me dus af of dermatologen in t algemeen ook roaccutane geven aan mensen met matige acne en niet alleen voor de ernstige gevallen.
quote:Krijg je wel, ik krijg het zelfs nog..
Op zondag 4 januari 2004 16:41 schreef az het volgende:
Ik heb matige acne op mn gezicht en rug/borst. Heb zynert en antibiotica gekregen. Het helpt wel,maar niet echt super. Mijn dokter zei dat als dit niet zou werken ze me naar een dermatoloog zou sturen voor andere middelen, zoals roaccutane. Ik vroeg me dus af of dermatologen in t algemeen ook roaccutane geven aan mensen met matige acne en niet alleen voor de ernstige gevallen.
Ik heb nu een verstoorde darmflora door die kutmedicijnen is ook echt niet leuk meer ben nu al 3 weken gestopt maar heb er nog steeds last van echt heel fucking irritant..
Grtz
Vincent
quote:Oohw ... wat superkut!.. maar is het niet zo dat het eerst uit je bloed moet voordat zulke dingen beter worden?..
Op maandag 5 januari 2004 14:04 schreef Se7eN20 het volgende:
Meestal duurt de verergering ongveer 2 a 3 weken en daarna trekt het weer weg...Ik heb nu een verstoorde darmflora door die kutmedicijnen is ook echt niet leuk meer ben nu al 3 weken gestopt maar heb er nog steeds last van echt heel fucking irritant..
Grtz
Vincent
quote:Had jij als bijwerking ook dat het eerst heeel erg werd?.. en zo ja.. hoe lang heeft dat dan geduurt?.. want ik ben nu 4 weken bezig, en kdurf zowat de straat niet op.. i kzit ONDER de puisten en bulten terwijl ik die eerder nooit op mn gezicht had....
Op donderdag 11 december 2003 15:59 schreef janssen15 het volgende:
ik gebruik het nu 24 weken, dus ongeveer 6 maanden.
Ik kan zeker zeggen dat het aanzienlijk is verbeterd, ik had het vooral enstig op m'n voorhoofd
Het is iig vrij lastig aan 1 kant ben ik wel blij maar aan de andere kant ook weer niet (ligt eraan hoe lang dat darmprobleem nog gaat duren
)
Grtz
Vincent
Hoe oud ben je eigenlijk?
Grtz
Vincent
[Dit bericht is gewijzigd door Koen op 05-01-2004 16:30]
quote:Kben 14, en jij??
Op maandag 5 januari 2004 14:58 schreef Se7eN20 het volgende:
dat sowieso maar he eindresultaat is dan wel weer beterHoe oud ben je eigenlijk?
Grtz
Vincent
Moek zeggen dat je wel vrij jong bent om met accutane te beginnen maar ik kan me wel voorstellen denk ik waarom je er mee bent begonnen.
Hoeveel MG slik je en weet je al voor hoe lang?
Grtz
Vincent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |