abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13692817
Ik heb foto's van voor, tijdens en na de kuur. (Maar weet niet of ik deze wel online wil hebben )

Heb zelf 6 maanden deze kuur gehad en weet nu na ongeveer 4 jaar weer wat een gladde 'gezonde' huid is.
Verder heb ik zelf wel veel bijwerkingen gehad;
Depressief (wat ik al wel soms was), droge huid (eigenlijk alleen hoofd), droge lippen, spierpijn, moeheid.

Het hielp de eerste maand niet, dat wil zeggen dat het veel erger werd, maar dat is normaal meestal bij zo'n medicijn. Na 3 maanden werd het al een stuk beter en nu ben ik er eigenlijk helemaal vanaf.
Nu alleen nog me wallen weer wegwerken en ik ben wel tevreden!

Ik ben nu trouwens 19, wat ouder dan wanneer de meeste beginnen (zoals ik lees) voor degene die dat nog wouden weten.

En voor iedereen die er nu nog mee bezig is: Suc6

Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
pi_13692946
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 16:15 schreef Georgia het volgende:
oh, nu ben ik zeker offtopic.. ooooh wat erg...
Kun je mij de url van je site mailen (zie profiel)? Ik begin waarschijnlijk eind deze maand met de kuur...

edit- laat maar, ik heb je site al in een ander topic gevonden...

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_13693068
je kan jezelf toch onherkenbaar maken??? zwarte balk voor de ogen etc...
pi_13693140
En ik ben te lui om het te zoeken.

Zou je het naar me willen sturen?

Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
pi_13693181
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:08 schreef Georgia het volgende:
je kan jezelf toch onherkenbaar maken??? zwarte balk voor de ogen etc...
Ik weet niet hoe je er zelf tegenover stond maar bij mij was me uiterlijk voor mezelf een probleem en 'schaamde' ik me der voor, en daar ben ik nog steeds niet echt overheen

Ik moet nog een hoop zelfvertrouwen terugbouwen, om het zo maar eens te noemen..

maandag 6 oktober 2003 @ 17:27:04 #156
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_13693573
Niet doen !

Ik heb het ook geprobeerd, de bij effecten zijn echt nasty

M'n huisaarts zei ook dat het slecht voor het zaad was

Probeer iets minder radicals

Please Move The Deer Crossing Sign
pi_13727539
Ik gebruik Roaccutane nu 8 maanden, is nog niets veranderd, ben vandaag weer naar de huidarts geweest, moet tot januari blijven slikken, als er dan nog geen resultaat is moet ik stoppen omdat het dan geen zin meer heeft. Mijn arts had het nog nooit zo hardnekkige acne meegemaakt! Hij zei ook dat ik een uitzondering ben en dat ik bij die 1% hoor bij wie het niet werkt.
pi_14269916
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 17:27 schreef JimmyJames het volgende:
Niet doen !

Ik heb het ook geprobeerd, de bij effecten zijn echt nasty

M'n huisaarts zei ook dat het slecht voor het zaad was

Probeer iets minder radicals

quote:
Door het gebruik van Roaccutane worden de zaadcellen NIET BESCHADIGD.
De kans op aangeboren afwijkingen bij het kind wordt NIET vergroot bij gebruik van Roaccutane bij mannen.

De behandeling met Roaccutane beinvloedt de vruchtbaarheid bij mannen niet.

Ik ben vandaag begonnen, de dermatoloog zei dat mijn huisarts mij veel te laat heeft doorgestuurd, en dat gaat hij ook tegen hem zeggen.

De dermatoloog vond het zelf een wondermiddel en zei dat de bijwerkingen meestal beperkt bleven bij droge lippen en huid...

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_14280087
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:38 schreef stampertje82 het volgende:
Ik gebruik Roaccutane nu 8 maanden, is nog niets veranderd, ben vandaag weer naar de huidarts geweest, moet tot januari blijven slikken, als er dan nog geen resultaat is moet ik stoppen omdat het dan geen zin meer heeft. Mijn arts had het nog nooit zo hardnekkige acne meegemaakt! Hij zei ook dat ik een uitzondering ben en dat ik bij die 1% hoor bij wie het niet werkt.
Jah, dan zul je er maar mee moeten leren om met je puistjes om te gaan. Slik zelf nu Minocin helpt dat niet ga ik ook Roaccuane slikken..

Wel heel vervelend voor je..

zondag 9 november 2003 @ 14:07:59 #160
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_14500613
Topic is al een beetje oud, toch wil ik nog even me ervaring met Roaccutane posten. Je weet nooit waar het goed voor is hè
K gebruik nu iets van 4 maanden Roaccutane. Daarvoor hoop verschillende troep gebruikt waaronder ook Minocin enzo. Werktte een week en toen kwamen de klachten weer terug.

Op zich werkt Roaccutane perfect! Acne is grotendeels weg maar de bijwerkingen zijn heerlijk moet ik zeggen.
Zoals vele anderen erg droge lippen en huid. Extreem last van m'n ogen (droog en branderig) en omdat ik dus contactlenzen draag is dat erg hinderlijk.
Droge slijmvliezen van me neus wat geregeld in een bloedneus resulteerd.
Gewrichtspijn, voornamelijk in me knieën en heupen. Af en toe geval van neerslachtigheid wat ik voor gebruik van Roaccutane niet had.
K vind het altijd moeilijk om depressie enzo op een medicijn af te schuiven omdat je nooit zeker weet of het aan dat medicijn te wijten is. Kan net zo goed een tijdelijke dip zijn.

Anyway, mijn ervaring

zondag 9 november 2003 @ 14:30:00 #161
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_14501157
Ik gebruik (nog) geen roacuttance. Ik ben 4 weken geleden naar huidarts geweest, en die heeft mij antibiotica voorgeschreven. Na 4 weken zie ik nog niet echt verschil. Over 4 weken moet ik weer naar de huidarts, en ik denk dat het mij dan roactuttane voorschijft. Je hebt toch verschillende dosis daarin? Want antibiotica helpt (nog) niet!
pi_14858244
Ik gebruik nu ruim 3 weken Minocin 100 MG. En het 'lijkt' erop dat op mijn wangen geen nieuwen meer komen. Op mijn voorhoofd lijkt dat ook zo..
pi_14860178
Ik zit nu in mijn 5e week, na de eerste 3 weken had ik nog meer puisten en extreem droge lippen. Daarna ging het heel goed, mijn voorhoofd voelde toen echt heel glad aan maar nu gaat het weer wat minder. Ik zie het maar als de laatste stuiptrekkingen
pi_14874386
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 22:38 schreef stampertje82 het volgende:
ik heb echt met je te doen... ik hoop voor je dat het als nog gaat werken.
tis idd zwaar klote. Dankzijn Roaccutane ben ik er van af gekomen. Voor al die mensen waarbij het tot nog toe nog niet heeft geholpen, blijf volhouden... bij mij zag ik ook pas na een tijdje echt effect en ik moest eerst mn dosis verhogen van 40 naar 60 mg. toen begon het pas echt te werken. Na een half jaar was ik er van af.
Ik slik het nu al 4 maanden niet meer en het komt niet of amper terug. Toen ik er net mee was gestopt werd het de eerste maand erna zelfs nog een stuk beter!
  dinsdag 2 december 2003 @ 00:08:18 #165
58417 h0ax
I need a new signature ^^
pi_15077475
ik gebruik het nu ook sinds 2 weken en ik heb erge last van droge lippen en een droge, vervellende (gezichts)huid. verder merk ik wel dat smorgens de puistjes erg droog zijn en er bijna vanaf vallen. die super gave huid die iemand me ooit beloofde moet ik nog krijgen ..

klopt het dat je binnen 6 weken resultaat merkt?

dinsdag 2 december 2003 @ 07:06:03 #166
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15080133
En wat doen jullie allemaal met alcohol dan? Ik bedoel, normaal drink ik gewoon elke week wel bier. Wat nu, waarschijnlijk moet ik volgende week ook roaccutane gaan gebruiken. Mag je dan in 8/9 maanden, geen alcohol drinken? Wat zeggen jullie dan tegen vrienden, als je feestjes hebt etc etc...dat lijkt me erg moeilijk...
pi_15085704
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 07:06 schreef MaStar het volgende:
En wat doen jullie allemaal met alcohol dan? Ik bedoel, normaal drink ik gewoon elke week wel bier. Wat nu, waarschijnlijk moet ik volgende week ook roaccutane gaan gebruiken. Mag je dan in 8/9 maanden, geen alcohol drinken? Wat zeggen jullie dan tegen vrienden, als je feestjes hebt etc etc...dat lijkt me erg moeilijk...
Ik ben gestopt met drinken..
  dinsdag 2 december 2003 @ 15:43:49 #168
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15091459
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:32 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met drinken..

Tja..beetje raar als ik dit al meer dan een jaar, elke week doe
pi_15091501
kep et ook gehad
me ogen zijn er wel minder van geworden
vandaag naar de opticien.. ben er al een half jaar vanaf
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_15093073
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 07:06 schreef MaStar het volgende:
Met mate is het ok. Je hoeft het dus niet helemaal te laten staan. Ik weet niet of je je gewoonlijk helemaal naar de tering zuipt, maar het lijkt mij te doen. Als je je leven tenminste een beetje wil sparen.

Lees eens een paar pagina's terug, er is al veel over gezegd.

Plaats hier uw quasi-diepe quote, bij voorkeur in een vreemde taal.
  maandag 8 december 2003 @ 19:26:16 #171
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15254978
Waarschijnlijk krijg ik roaccutane voorgeschreven omdat mijn antibioticakuur die ik nu heb niet helpt.
Nu heb ik een aantal vragen:

* Hoe zit het met alchohol en roaccutane kuur?
* Mag je wel een ander product gebruik in combinatie met Roaccutane? Zoals Dr. Van Hoog camouflagepoeder
* Hoe 'droog' wordt je huid? Echt dat dikke vellen erbij hangen? Kan je dit verbergen?
* Hoelang houden de bijwerkingen aan? De hele kuur of wordt het na 2 maanden minder?
* Hoeveel dagen heb je een 'tegenslag' (dus dat de puisten heeel erg worden) en na hoeveel weken komt deze normaal? En wat hebben jullie met deze tegenslag gedaan? Ziek gemeld en de hele dag thuis gebleven?
* Wordt je er erg duf, depressief, moe etc. van. Want ik zit in examenjaar en kan me niet echt veel geklooi met mijn gezondheid veroorloven.
* Gebruik je er een middel bij? Zoals benzylperoxide ofsow?

Alvast bedankt!

pi_15259868
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:26 schreef MaStar het volgende:
Waarschijnlijk krijg ik roaccutane voorgeschreven omdat mijn antibioticakuur die ik nu heb niet helpt.

* Hoe zit het met alchohol en roaccutane kuur? - Kun je dacht ik gewoon gebruiken hoor
* Mag je wel een ander product gebruik in combinatie met Roaccutane? Zoals Dr. Van Hoog camouflagepoeder Geen idee
* Hoe 'droog' wordt je huid? Echt dat dikke vellen erbij hangen? Kan je dit verbergen? Je huid wordt wel droog, maar niet zoals jij beschrijft. Je merkt het vooral aan wat droge lippen en handen, maar daar heb je b.v. labello voor. Je huid wordt gewoon wat dunner.
* Hoelang houden de bijwerkingen aan? De hele kuur of wordt het na 2 maanden minder? Droge huid blijf je de gehele kuur houden.
* Hoeveel dagen heb je een 'tegenslag' (dus dat de puisten heeel erg worden) en na hoeveel weken komt deze normaal? En wat hebben jullie met deze tegenslag gedaan? Ziek gemeld en de hele dag thuis gebleven? Het wordt meestal de eerste paar weken wat erger. Maar je moet het niet overdrijven. Het wordt ook weer niet zo erg dat je echt niet meer over straat kan (althans, bij mij niet). Gewoon wat meer dan normaal, maar dat wordt doorgaans na een weekje of anderhalf weer minder
* Wordt je er erg duf, depressief, moe etc. van. Want ik zit in examenjaar en kan me niet echt veel geklooi met mijn gezondheid veroorloven. Je kunt dat soort bijwerkingen krijgen, maar die zijn heel zeldzaam. Zelf nooit last van gehad
* Gebruik je er een middel bij? Zoals benzylperoxide ofsow? Ikke niet gedaan

Alvast bedankt!

Ik kan niet alles beantwoorden, maar ik zal wat proberen
Zie antwoorden achter je vragen.
  maandag 8 december 2003 @ 22:53:08 #173
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_15262518
Helaas dat niemand echt duidelijk kan zijn over alchol. De 1 zegt dat je nix mag, de ander dat je een glaasje mag. Weer een andere gebruiker dronk elk weekend 8 glazen bier. En weer iemand zeg dat het nix uit maakt....

Tja..en het staat ook niet in bijsluiter...

pi_15264421
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:26 schreef MaStar het volgende:

* Hoe zit het met alchohol en roaccutane kuur?
* Mag je wel een ander product gebruik in combinatie met Roaccutane? Zoals Dr. Van Hoog camouflagepoeder
* Hoe 'droog' wordt je huid? Echt dat dikke vellen erbij hangen? Kan je dit verbergen?
* Hoelang houden de bijwerkingen aan? De hele kuur of wordt het na 2 maanden minder?
* Hoeveel dagen heb je een 'tegenslag' (dus dat de puisten heeel erg worden) en na hoeveel weken komt deze normaal? En wat hebben jullie met deze tegenslag gedaan? Ziek gemeld en de hele dag thuis gebleven?
* Wordt je er erg duf, depressief, moe etc. van. Want ik zit in examenjaar en kan me niet echt veel geklooi met mijn gezondheid veroorloven.
* Gebruik je er een middel bij? Zoals benzylperoxide ofsow?

Alvast bedankt!

Ik slikte iedere dag 3 pillen van 20 mg en dat 6 maanden lang. Na een maand of 4 was eigenlijk alles al weg.

Maargoed je vragen; Alcohol dronk ik gewoon, en niet zo weinig ook. Kreeg hier bij controle wel een opmerking over, als het goed is controleren ze namelijk je bloed op diverse dingen waaronder leverfuncties etc. Mijn lever scheen het zwaar te hebben door de roaccutane icm alcohol, verder had ik last van een te hoge cholesterol waarde wat een bijwerking scheen te zijn.

Terugslag heb ik niet gehad, het ging eigenlijk al heel snel heel goed, en dat is zo gebleven. Alleen het wegtrekken van de littekenvlekjes duurde wat langer.

Qua bijwerkingen is de droogheid het enige wat ik ervaren heb. Vreselijk irritant bij het scheren en bij wondjes en krasjes op je huid. Gewoon goed insmeren met nivea ofzo, mijn huid zag er wel droog en bleek uit. Verder verzorg je lippen goed want ze barsten heel snel door roaccutane. Ik had vaak ineens een losspringend stuk vel van mn lip en dat ziet er echt goor uit. dit ondanks alle labello en blistix die ik erop smeerde. De bijwerkingen blijven de hele kuur duren iig. Van geestelijke bijwerkingen had ik geen last.

Laat je iig niet afschrikken door de bijsluiter en alle horrorverhalen op internet, ik dacht eerst ook dat ik ipv een medicijn te maken zou krijgen met een of ander nieuw chemisch wapen uit Irak ofzo. Bij mij zijn alle bulten en vlekken die ik had allemaal weggetrokken en godzijdank nooit meer teruggekomen. Dus gewoon doen, en gaat het niet kun je altijd nog stoppen!

Succes verder

[Dit bericht is gewijzigd door Onderinvloed op 09-12-2003 00:04]

pi_15264511
quote:
Op maandag 8 december 2003 22:53 schreef MaStar het volgende:
Helaas dat niemand echt duidelijk kan zijn over alchol. De 1 zegt dat je nix mag, de ander dat je een glaasje mag. Weer een andere gebruiker dronk elk weekend 8 glazen bier. En weer iemand zeg dat het nix uit maakt....

Tja..en het staat ook niet in bijsluiter...

Als het niet in de bijsluiter staat, ga er dan maar vanuit dat het gewoon kan hoor. Anders vermelden ze dat er echt wel bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')