quote:Doe nou maar ff niet denk aan je gezondheid, dat spul is echt niet goed voor je geloof me.
Op donderdag 15 januari 2004 20:41 schreef Robmob het volgende:
20 of 10 mg, dat is echt een lichte dosis zeg!Ik vind het eigenlijk wel klote nu, door de minocin was ik een half jaar overal vanaf, en nu begint het weer ouderwets ernstig eruit te zien. Ik doe nu sinds 2 weken 40mg accutane per dag, maar wil echt snel naar 80 als over 2 weken mijn bloed weer is getest en mijn lever het nog goed doet.
quote:Ik gebruikte er bij als zalf: Eryacne.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:08 schreef vdo28 het volgende:[..]
Doe nou maar ff niet denk aan je gezondheid, dat spul is echt niet goed voor je geloof me.
Dan maar wat langer, ik kan me goed voorstellen dat je er zo snel mogelijk af wilt maar blijf relaxed!! (en op een dosis van 40mg max)
Ik zag er eerst echt horrible uit
Maar ben erg opgeknapt met een dosis van 20mg 2 maanden, en een dosis van 10 mg een paar maanden. In me fotoalbum zit wel een foto van nu, beetje vage foto maar er is haast geen acne meer te zien.
Er zit natuurlijk geen foto bij van toen het heel erg was, maar het was echt heel erg. Op het laatst kon het me trouwens geen reet meer schelen dat ik die acne had. Je went eraan en word er sterker van (vind ik). Ligt ook aan je omgeving.
quote:Sorry dat ik niet eerder antwoord heb gegeven....
Op vrijdag 16 januari 2004 23:16 schreef mwuhaha het volgende:
@vdo28,
Ik had het al eens gevraagd, maar toen heb je geen antwoord gegeven. Dus nog maar een keer: Hoe heb je gemerkt dat je leverfunctie minder goed ging werken? Welke verschijnselen?
Verschijnselen: Vermoeidheid, wat gelere ogen.
Voor die tijd ( 3/4 maand) heb ik wel een bloedonderzoek gehad maar dat had niet te maken met het nemen van de roaccutane. Dat was ergens anders voor, daar wist de dermatoloog niets van. Hij vond bloedonderzoek niet nodig. Toen was de leverfunctie nog normaal.
Nu al 2 jaar niet meer, gewoon wat gal in het bloed. De leverfunctie is lichtafwijkend.
Ik moet eerlijk vermelden dat ik niet weet of dit nou door de roaccutane komt, of pfeiffer of wat dan ook...
Maar vermoeidheid suxx donkeyballs
Volgens mij is clearasil zelfs geparfumeerd En erg duur
Wil je die rilanja dan kun je beter het in Duitsland kopen of bestellen bij de schlecker want de wasgel is vaak uitverkocht. Hier wel in elk geval.
Je bent vrij te doen wat je wilt natuurlijk.
Ik wil ook ff onderscheid maken tussen puistjes en acne. Dat is namelijk een wereld van verschil. Bij acne hoef je je trouwens niet druk te maken over wat je eet want dat heeft in 99% van de gevallen geen enkel invloed op je huid. Ook bestaan er (vooral van mensen die er geen last van hebben) nogal wat vooroordelen over acne/puistjes. Vooral opmerkingen als: "Je snoept teveel want ik heb nauwelijks last van puistjes maar snoep dan ook haast nooit!!" bullcrap.
Nou succes allemaal, hoop dat ik jullie een beetje kon helpen.
Stay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |