abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53457404
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:15 schreef postmortum het volgende:
het is altijd een kleine groep die het verpest voor de rest
Het is altijd de overgrote meerderheid die zich publiekelijk laat zien die het verpest voor de aan de satelliet-televisie hangende minderheid die geen woord Nederlands spreekt.

Oh, wacht. Ik bedoel natuurlijk, we moeten ze knuffelen en in de watten leggen. Zoveel mogelijk geld wat de werkende mens aan belasting betaalt moet in de zakken van onze allochtone medemens verdwijnt.

pi_53457538
Had die kerel dan z'n eige scherve laten eten. Het heeft weinig zin om achteraf op Fok! je helden daad te bespreken.
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:12:38 #103
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_53457809
Shit man, is dat jongetje eerst al verdrietig omdat hij de hele dag al met een fristi-flesje rondloopt en er niet uit mag drinken tot de zon ondergaat. Gaat de zon eindelijk onder, blijkt het geen draaidop te zijn, maar eentje die met een opener geopend moet worden. Na zonsondergang zijn de winkels gesloten en kon hij dus naar zijn diende slokje fristi fluiten.
Uit ergernis gooit hij het flesje kapot en op dat moment stapt er een melkfles uit de menigte en begint hem te intimideren! Ironie alom! En ik snap dan de ergernis
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_53460442
quote:
'Lurling bedreigd door VVV-speler Amrabat'
Uitgegeven: 25 september 2007 09:11
Laatst gewijzigd: 25 september 2007 10:29

AMSTERDAM - NAC-aanvaller Anthony Lurling is vrijdagavond na de wedstrijd tegen VVV bedreigd door Nordin Amrabat, die speelt bij de club uit Venlo. Dit meldt BN DeStem dinsdag.

Lurling had het in de wedstrijd aan de stok gekregen met de speler van VVV. Na afloop van het duel had Amrabat de spits met enkele vrienden opgewacht in de spelerstunnel. Volgens de ochtendkrant deden zich fysieke bedreigingen voor.

Lurling doet geen aangifte van het voorval en gaat verder niet op de kwestie in. "Dan maak je dat soort mensen alleen maar belangrijk", aldus de NAC-speler. De clubs hebben contact met elkaar gehad over het incident. VVV heeft gezegd maatregelen te treffen.

Wetzel

André Wetzel, trainer van VVV, is bedroefd over de kwestie. "Als alles klopt zoals ik het heb gehoord is het een grove schande. En natuurlijk zullen wij onze maatregelen treffen. Er is gesproken met Amrabat. Zijn kennissen komen het stadion in elk geval nooit meer in. En we zullen er ook voor zorgen dat dit soort zaken nooit meer voorvallen in ons stadion."
Altijd die mocro's weer die lopen te klooien, ruzie maken en met vrienden anderen gaan opwachten omdat ze alleen niks kunnen/durven
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:36:31 #105
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_53461585
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef DamzkoO het volgende:

[..]

Altijd die mocro's weer die lopen te klooien, ruzie maken en met vrienden anderen gaan opwachten omdat ze alleen niks kunnen/durven
Het probleem is dat het die rotmocros zijn die je op straat stoer ziet rondlopen en die nauwelijks goeie opvoeding van hun ouders hebben gehad.
Ik ken verder geen goeie marrokanen, maar ik verzeker je, de goeie marrokanen zullen het uit hun hoofd laten om vrienden erbij te roepen als ze zich beledigd voelen, die zul je ook verder niet op straat zien rondbaldaden en vervelend tegen mensen doen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:14:05 #106
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_53462472
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:24 schreef Barachem het volgende:

[..]

Natuurlijk, joh.
Het is ook zo stoer om iemand met zijn allen kapot te meppen.
En je spelling laat enorm te wensen over.
Een typfoutje zo nu en dan, ok, maar het meeste van je zin klopt kwa spelling niet.

Maar wat een zwakke lafaard ben je, dat je zelf niet iemand verrot gaat slaan in plaats van vrienden erbij te halen.
[..]

En ji bent precies zo'n gast die ik liever in TBS zie.
Een potje gaan dreigen omdat je jezelf zo stoer vindt.
Ik kan je bijna garanderen dat de meeste rotlui, waar ook jij en de gemiddelde rondhangende marrokaan bij toe behoren, als ook wel andere allochtonen en autochtonen, in hun eentje zekers een gevecht uit de weg gaan en dan angstig weglopen terwijl ze een grote bek geven dat ze je later weer pakken, dat je maar moet uitkijken want ze komen met hun matties eraan of dat je later zo dood bent.
Het zijn gewoon angstige bluffende lafaards die alleen durven te slaan als ze vrienden bij zich hebben die garanderen dat zij door het slachtoffer niet geslagen kunnen worden.

Nou, ben je zo'n verachtelijke lafaard of doe je maar zo stoer?

Echt waar, rotlui allemaal en daarnaast ook ongelooflijk laf dat ze niet eens 1 op 1 durven.
Jij bent dood jonguh ik zweer.

dinsdag 25 september 2007 @ 16:22:18 #107
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_53462690
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Varr het volgende:

[..]

Jij bent dood jonguh ik zweer.

Tjonge, tjonge...
Dus ik ben nu een zombie?
Dat verklaart ook mijn trek aan mensenvlees en hersenen, mjam!
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_53467891
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef Barachem het volgende:

[..]

Het probleem is dat het die rotmocros zijn die je op straat stoer ziet rondlopen en die nauwelijks goeie opvoeding van hun ouders hebben gehad.
Ik ken verder geen goeie marrokanen, maar ik verzeker je, de goeie marrokanen zullen het uit hun hoofd laten om vrienden erbij te roepen als ze zich beledigd voelen, die zul je ook verder niet op straat zien rondbaldaden en vervelend tegen mensen doen.
Als die ouders nou niet voortplanten als konijnen, dan heb je ook geen gezinnen van 10 kinderen en dan kan je ze tenminste nog in toom houden.

Tip: Kinderbijslag tót de 2e/3e kind en wie erna volgt, krijgt niets. Moet je zien hoe de voorplanting van ze drastisch zal afnemen
pi_53467959
Voor die mensen is de stoel uitgevonden
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')