Iddquote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef rena het volgende:
Ik kijk ook nog steeds om de vermakelijkheidsfactor. Maar ik zit dan ook de helft van de tijd met zo'n "" uitdrukking op mijn gezicht.
Is het nepquote:Op maandag 7 december 2009 22:40 schreef Piles het volgende:
Laat het los! Het is nep
Maar wel vermakelijk
Ik dacht dat die aloude discussie al gestaakt was?quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedere week dat gedoe dat het niet klopt is ook niet echt boeiend meer hè
Zolang ik het topic elke week kick komt die discussie elke week weer terugquote:Op maandag 7 december 2009 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat die aloude discussie al gestaakt was?
Net 5 is van SBS hequote:Op maandag 6 september 2010 11:31 schreef dotKoen het volgende:
Waarom noemen ze trouwens Verboom en Drijver 'steractrices' in de, zeer frequent getoonde, promo's?
Daar heb je hem helemaal niet voor nodig, die zitten er genoeg in de seriequote:Op dinsdag 7 september 2010 07:44 schreef nienja het volgende:
Moet het eind nog kijken.
Hij die binnen no time de afstandsbediening vast heeft, kwam naast me zitten en vindt het altijd nodig om heel veel flauwe grappen te maken.
Haha.quote:Op dinsdag 7 september 2010 08:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb je hem helemaal niet voor nodig, die zitten er genoeg in de serie![]()
Vond het weer een top-aflevering
Vond haar ook niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:33 schreef nienja het volgende:
Oja, ik vind die Anna Frijver helemaal niet zo mooi in deze serie. Jij?
Niet dat ik haar 'ken'. Maar ze viel me een beetje tegen.
Wat schrijf ik nou Frijver, haha, gekker moet het niet wordenquote:
Inderdaad, Hanna Verboom is in mijn ogen 10x mooier.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:57 schreef nienja het volgende:
[..]
Wat schrijf ik nou Frijver, haha, gekker moet het niet worden
Drijver tuuk.
Ik zou niet zo bang zijn als ik meisje Verboom was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |