abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2007 @ 19:51:10 #1
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_53413411
Aldus het smsje dat ik zojuist ontving van Orange nadat nummer 4 mn voicemail in heeft gesproken

Alleen is het wel zwaar irritant dat ik nooit voicemail aan heb laten zetten door Orange, maar uitdrukkelijk heb gevraagd om dat uit te zetten bij het begin vna mn abonnement

- Orange zet ongevraagd na 11 maanden mn voicemail aan. >>>>>>> Val dood Orange! Ik heb nooit daarom gevraagd

- Ik krijg vandaag een smsje met de melding dat er 4 nieuwe voicemailberichten zijn. Wtf!, het eerste bericht is van ruim 3 dagen geleden

- Ik moet verdomme zelf naar Orange bellen (tegen normaal tarief, dat dan weer wel) om dat ding uit te zetten

VOICEMAILS ZUIGEN! EN ZE ZUIGEN NOG HARDER ALS DE TELECOMPROVIDER ZOMAAR VAN DE ENE OP DE ANDERE DAG BESLIST 'M VOOR JE TE ACTIVEREN!!! Ik wil geen voicemail en heb dr een teringhekel aan!

Oh, Orange is wel relaxed met zn aanbiedingen zo af en toe. Daarom zit ik bij Orange
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_53413482
Owh, en als je voicemails afluisterd kost het ook geld

Heeft ook orange en gaat ook overstappen
pi_53413499
Een voicemail van 3 dagen terug? Heb je dus 3 dagen je telefoon uitstaan? Dan vraag je er zelf om
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_53413509
het leven is hard
pi_53413536
quote:
Op zondag 23 september 2007 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een voicemail van 3 dagen terug? Heb je dus 3 dagen je telefoon uitstaan? Dan vraag je er zelf om
heb het regelmatig ook bij orange gehad. kreeg je een sms'je van een voicemail die 5 dagen gelden was ingesproken . en me telefoon stond gewoon aan
  zondag 23 september 2007 @ 19:59:12 #6
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_53413624
Telfort = gratis voicemail luisteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
  zondag 23 september 2007 @ 19:59:21 #7
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_53413628
Dat is alleen al een reden om ;m uit te zetten.

Maar ik wil gewoon zien wie er heeft gebeld (en dus het tel.nr zien) , in plaats van vage voicemails te moeten afluisteren die een groot deel toch niet inspreekt.
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

pi_53413751
Het irritantste is dat je niet eens iemand kan opbellen zonder te moeten dokken. Als de andere niet opneemt kost 't je ook...
  zondag 23 september 2007 @ 20:10:43 #9
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_53413920
Maidenfan en ik zijn het helemaal met elkaar eens

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')