van roken dus hequote:Op zondag 23 september 2007 17:45 schreef Thetallguy het volgende:
ehehehe en nu komt ook nog eens iedereen tegen je zeggen dat je kanker krijgt
Van vet eten ookquote:
je vader op de keilenweg jaquote:Op zondag 23 september 2007 17:47 schreef Laton het volgende:
lol zielige junk
quote:Op zondag 23 september 2007 17:54 schreef Elixabete het volgende:
Daisy
Ik hoop niet dat het de naam van de tent is
Zo goed is ie dan ook weer niet, als je genoegen neemt met minder.quote:Op zondag 23 september 2007 17:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daisy Snack aan de Rijnlaan in Zwolle is anders één van de beste snackbars van Zwolle.![]()
Alleen woon ik aan de andere kant van Zwolle, dus kom ik er nooit meer![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon even zeggen (met een glimlach) mag ik even voor, hoef alleen maar sigaretten.
De meeste mensen zijn op zich best wel beleefd. Behalve bij allochtonen, daar is het even oppassen, anders krijg je zo een mes in je nek.
quote:Op zondag 23 september 2007 18:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al is de patat bij de pinguin (ofzo) ook wel te eten
Jij hebt een eigen snackbar?quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef DJKoster het volgende:
Bij mijn snackbar staat altijd zo'n rij dat je (meestal) een nummertje mag trekken![]()
T is inderdaad niet de schoonste zaak, maar ik vond de patat eerlijk gezegd wel te etenquote:Op zondag 23 september 2007 19:01 schreef swollywood het volgende:
[..]
Pinguin
Daar heb ik een keer een broodje zitten eten, zag ik opeens een muis voor mijn voeten langs schieten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |