13:00. Normaal gesproken is dat geen probleem, alleen ik lag er pas om 10.00 in.quote:Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoelaat had je er dan uitgemoeten?
zoiets heb ik ook 1x gehad... ik was boos dat ik niet wakker werd gemaaktquote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
En dan om 17:15 wakker worden. Straks maar ontbijten met het avondeten
.
Wow jij bent echt een extreme jongen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
13:00. Normaal gesproken is dat geen probleem, alleen ik lag er pas om 10.00 in.
quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef honderd het volgende:
[..]
Wow jij bent echt een extreme jongen.
quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef honderd het volgende:
[..]
Wow jij bent echt een extreme jongen.
maar jij bent wrs nuchter gaan slapenquote:Op zondag 23 september 2007 17:57 schreef mrfool het volgende:
nachtdienst gehad, en al om 3 uur opgestaan! foi !
Nerdquote:Op zondag 23 september 2007 17:34 schreef MetalSonic het volgende:
Werk je snachts als hoer ?
heb je je dag vandaag nietquote:Op zondag 23 september 2007 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb wel eens iemand anders verslapen
Gelukkig maar dat je jezelf versliep, en niet de buurman!quote:
Open een topic!quote:Op zondag 23 september 2007 18:11 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je jezelf versliep, en niet de buurman!
Klacht: mensen die 'jezelf' verkeerd gebruiken.
Door je ogen 7 uur en een kwartier dicht te houden. Wat een domme vraag.quote:Op zondag 23 september 2007 18:15 schreef Magereheinus het volgende:
hehe hoe presteer je het om 17.15 wakker te worden, of je nou om 10 uur in je nest ligt ofniet
pff, alsof je met je ogen dicht gelijk slaaptquote:Op zondag 23 september 2007 18:17 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Door je ogen 7 uur en een kwartier dicht te houden. Wat een domme vraag.![]()
Ik slaap nooit, dus ik kan je geen antwoord geven.quote:Op zondag 23 september 2007 18:18 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
pff, alsof je met je ogen dicht gelijk slaapt![]()
tyft toch op met je pauper avatar , je loopt achter de feiten aanquote:
Hero of the day!quote:Op zondag 23 september 2007 18:32 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
tyft toch op met je pauper avatar , je loopt achter de feiten aan![]()
...
..
...
.. oh wacht je beng nog maar 17, sowwy![]()
hoe oud ben jij dan, want dat wil meneer niet vermelden.quote:Op zondag 23 september 2007 18:32 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
tyft toch op met je pauper avatar , je loopt achter de feiten aan![]()
...
..
...
.. oh wacht je beng nog maar 17, sowwy![]()
13quote:Op zondag 23 september 2007 18:35 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
hoe oud ben jij dan, want dat wil meneer niet vermelden.
Wtf lul jij nou!?quote:Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Alles is denk ik te bekijken vanuit een bepaald perspectief, en op een bepaalde schaal, en het ene perspectief is het andere niet. Vaak is het voor de dagelijkse praktijk niet relevant om er rekening mee te houden hoe het er allemaal fysiek in elkaar zit en bekeken vanuit een objectief standpunt.
De subjectieve beleving en de illusie van de werkelijkheid is vaak veel belangrijker dan de fysieke werkelijkheid zelf. Wat heb ik eraan om naar mijn monitor te kijken als electronen straal achter glas die het heen en weer heeft en onder invloed van stroompjes van min en plus 5 volt pixels verschillend laat oplichten. De bedoelde illusie die gegenereerd wordt als ik naar het resultaat van al die fysieke acties kijk is mijn werkelijkheid. Die illusie van het hier waarnemen van gedachten van anderen.
Zegeltje teveel gisteren?quote:Op zondag 23 september 2007 21:24 schreef Angeliquetje het volgende:
Alles is denk ik te bekijken vanuit een bepaald perspectief, en op een bepaalde schaal, en het ene perspectief is het andere niet. Vaak is het voor de dagelijkse praktijk niet relevant om er rekening mee te houden hoe het er allemaal fysiek in elkaar zit en bekeken vanuit een objectief standpunt.
De subjectieve beleving en de illusie van de werkelijkheid is vaak veel belangrijker dan de fysieke werkelijkheid zelf. Wat heb ik eraan om naar mijn monitor te kijken als electronen straal achter glas die het heen en weer heeft en onder invloed van stroompjes van min en plus 5 volt pixels verschillend laat oplichten. De bedoelde illusie die gegenereerd wordt als ik naar het resultaat van al die fysieke acties kijk is mijn werkelijkheid. Die illusie van het hier waarnemen van gedachten van anderen.
Da's standaard hier op zondagquote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef Sapstengel het volgende:
En dan om 17:15 wakker worden. Straks maar ontbijten met het avondeten
.
Dat probeer ik ook vaak in de vakantie, maar dan wordt het feesten zo leuk. Lig je weer te laat in bed.quote:Op maandag 24 september 2007 17:19 schreef zuiderbuur het volgende:
Zelfs in de vakantie moet je ergens toch proberen om niet na twaalf uur 's middags pas op te staan.
Anders wordt het echt te gek.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |