de politie houd je toch niet bij zonder autoquote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Krijg je een boete ofwat als je het wel doet? Mooie uitdaging lijkt me dat
het is gewoon afgezet met hekken...quote:Op zondag 23 september 2007 17:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
Krijg je een boete ofwat als je het wel doet? Mooie uitdaging lijkt me dat
Nee, gewoon om burgers te pesten. Daar zijn ambtenaren een kei in, die maken er een soort kunst of wedstrijd van om zoveel mogelijk mensen te irriteren.quote:Op zondag 23 september 2007 17:41 schreef Yestuuur het volgende:
WAT IS DE REDEN?? echt alleen maar 'om mensen bewust te maken van het milieu?'
Jij denkt dat de politie wel meedoet aan zo'n autoloze zondag? Naïeveling.quote:Op zondag 23 september 2007 17:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de politie houd je toch niet bij zonder auto![]()
Ook dat nog ja, het begon om 12.00 tot 17.00quote:
dat denk ik niet echt hoorquote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij denkt dat de politie wel meedoet aan zo'n autoloze zondag? Naïeveling.
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.266.01quote:Autoloze zondag Amsterdam leidt tot aggressie
Amsterdam is deze zondag autoloos wat onder ander betekent dat er geen verkeer vanaf de Ring Amsterdam ingelaten wordt. Op een aantal plekken heeft dit geleid tot aggressie. Zo parkeerde een woedende automobilist zijn auto op de trambaan waardoor ook de tram de stad niet in kon. Elders gooide een vrouw met dranghekken.
Op menige plaats kregen de verkeersregelaars het aan de stok met automobilisten die de discussie over de afsluiting aangingen. Veelal ging dit met scheldpartijen gepaard. Op de Stadionweg ging een automobilist veel verder: hij reed een verkeersregelaar aan omdat die hem er niet langs wilde laten.
De autoloze zondag vind in meer steden plaats, maar niet overal op dezelfde dag. Zo is Rotterdam volgende week autoloos en beleefden een aantal steden twee weken geleden "hun" autovrije dag. In Amsterdam vinden vandaag tal van activiteiten plaats, waaronder de jaarlijkse Dam-tot-Dam loop.
het begon om 9, en we waren er om 9.13quote:Op zondag 23 september 2007 17:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, het begon om 12.00 tot 17.00
Je bent gepwnd door een Groene Rakker die daar al van 05:00 stond met zijn dranghek.quote:Op zondag 23 september 2007 17:47 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
het begon om 9, en we waren er om 9.13![]()
we waren dus wel wat eerder weggereden anders..
agressieve lui opsporen zodat die in het vervolg uit de stad geweerd kunnen worden natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 17:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.vid.nl/Nieuws/article/VID.2007.266.01
Je gaat je echt afvragen wat ze er nu precies mee willen bereiken.
Ik ben niet sneller in mijn auto dan een politie motorquote:Op zondag 23 september 2007 17:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
Rij om die hekken heen, verplaats ze. Wees inventief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |