Klacht 1:
Een uitgang of een doorgang is echt een goede plek om een compleet nutteloos gesprek te beginnen.
Doe dit niet, ga uit de weg en ga ergens langs de kant je onzin verkondigen, niet in mijn weg, zelfde als met trapzitters, ik geef toe, een trap zit best ok als je nergens anders kan zitten maar neem niet de hele breedte in beslag!
OP HOEREN.
-------------------
Klacht 2:
Als je een Stoner Doom band gaat kijken is het logisch dat er een break (een pauze) volgt waarna de band weer door speelt zonder dat het nummer is afgelopen, accepteer het zo EN GA GVD NIET KLAPPEN N00BS!
Met andere woorden: KLAPPEN ALS HET AFGELOPEN IS NIET TIJDENS.
------------
Zo duidelijk genoeg? want ik heb geen idee dat je er vanuit de originele OP geen reet van zou snappen.
--------
Edit3: en van die bedelende uitsmijters die je gedag zegt en dan reageren met "weet je het zeker" terwijl ze met hun gorilla handen een hoop dubbeltjes vast houden waar mee ze insinueren dat ze het liefst jouw ook zouden willen aftroggellen voor alles wat je hebt, je krijgt al betaald aap!
[ Bericht 26% gewijzigd door OFfSprngr op 23-09-2007 19:30:42 ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!http://www.last.fm/user/OFfSprngr.
.