Conclusie:
Sluit Bart lang genoeg op in een huis vol vreemden en waarschijnlijk weet hij na een maand niet eens de weg naar huis meer!
Verder begrijpt Sabinona niet meer dat dit een spelletje is... (ach je moet er in ieder geval de lol van in blijven zien (Lees: Willem). Bij haar speelt er maar een vraag door het hoofd: 'HOEZO IK????'
Eindelijk de TV waar we op hebben zitten wachten.
OPZOUTEN BIENTJE!!!
quote:
op 10-19-1999 om 08:44 PM braakte Kozzmic het volgende uit:
Wat was dat nou op 't laatst? Wie was volgens Sabine te zielig om op te stemmen? Mona of Bianca?
Mona natuurlijk. Sterk staaltje van 'latan we die meid niet direct op haar bek gaan'. Gelukkig gaat er binnenkort weer een bus.
quote:
op 10-19-1999 om 08:44 PM schreef Kozzmic het volgende:
Wat was dat nou op 't laatst? Wie was volgens Sabine te zielig om op te stemmen? Mona of Bianca?
Mona begeeft zich op glad ijs, als ik haar was zou ik niet op die twee paarden wedden, ze kan beter wat meer bij ruud gaan slijmen.
Mona begeeft zich op glad ijs, als ik haar was zou ik niet op die twee paarden wedden, ze kan beter wat meer bij ruud gaan slijmen.
Ik vond our main man Willem dit keer (om met Tara te spreken) errug hypocriet. Wat een flauwekul reden gaf aan Bart en Bientje. Pas later ging de hele beerput open: hij had zich kennelijk nog meer zitten ergeren dan de anderen.
Karin keek erg ongelukkig, zou ze gehoopt hebben op een nominatie?
quote:
Ik vond our main man Willem dit keer (om met Tara te spreken) errug hypocriet. Wat een flauwekul reden gaf aan Bart en Bientje. Pas later ging de hele beerput open: hij had zich kennelijk nog meer zitten ergeren dan de anderen.
Willem gaf volgens mij exact dezelfde reden als hij gaf in de dagboekkamer. Laat ik stemmen op twee mensen die het publiek niet makkelijk weg zal stemmen (loveboat-story). Dat hij zich ook nog eens kapot ergerde aan die twee kwam alleen maar goed uit, maar who cares?
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 19 Oktober 1999).]
Voor de rest vond ik ook dat de bewoners niet echt heel open waren over waarom zij Bartje en Sabientje genomineerd hebben. Je kunt toch gewoon zeggen dat er bepaalde irritaties zijn. Lul dan inderdaad niet zo slap over het eten van Willem. Niet echt sterk uitgedrukt lijkt me. Willem wist trouwens van niets zei ie.
Ik vind Mona heus niet de beroerdste hoor (ze mag van mij alleen niet meer zingen), maar ik heb wel het gevoel bij haar dat ze met meerdere windrichtingen meelult.
Doewie
quote:
[b]
... 'IK heb RECHT....'
HALLO BIENEBIEN!!!
JIJ hebt ook gestemd!!!!
Heeft iemand vernomen of Sabine haar eigen stemming nog verantwoord heeft? Lijken de bewoners me RECHT! op hebben
"Ik wil NU weten wie op mij gestemd heeft"
Ah gossiepossie. Wordt het allemaal een beetje teveel Sabbeltje?? Weet je zeker dat je wil weten dat meer dan 70% van de bewoners op jouw perfecte persoontje gestemd heeft?
Hier is maar 1 woord voor: OPROTTUH!!!
Trouwens volgens mij (ooit in een verleden als vakantie werk in een slachthuis gewerkt) aten ze nieren. De kleur van lever is iets grauwer/grijzer en de vorm net iets anders. Yum.
"Orgaanvlees mevrouw, u weet wel waarom niet"
quote:
op 10-19-1999 om 09:48 PM schreef bvd2k het volgende:
JA dat was ook weer zoiets. iedereen moet zeggen op wie ze gestemd hebben maar als het aan mona gevraagd word dan hoeft mona niet te antwoorden. En die sabimbo is ZZOOOO dom. Zit te zeiken over kliekjes en groepjes maar wie zit hier nu in het overduidelijkste groepje???
Dat viel me ook al op: Mona werd beschermd door Sabine, en niemand die daar een vraagteken bij zette. Er was trouwens sowieso niemand die fijntjes vrgoeg op wie Sabine dan wel gestemd had..
Murphy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |