abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203788
Opvallend dat Bart goed met z'n PR bezig is, alhoewel onbewust. Hij gaf in ieder geval aan niet 100% zeker te zijn van een complot. Voorts vond ik het sterk dat hij zo open en eerlijk aangaf wat hij van Sabine vond. Daarmee scoort 'ie natuurlijk enorm bij het publiek.
Lekkere opening trouwens, Sabine: "Ik wil het gewoon weten, NU!!!". Hoe zo dominantje?
Meningen: Mona héél fout bezig. S&B zijn verschikkelijk oppervlakkige mensen!
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_203789
Nee, Bart dan..."...dan klim ik gewoon over het hek hoor! of vlucht ik weg via de dagboekkamer" Die arme jongen is al helemaal vergeten hoe hij ooit is binnengekomen.

Conclusie:

Sluit Bart lang genoeg op in een huis vol vreemden en waarschijnlijk weet hij na een maand niet eens de weg naar huis meer!

Toch?

pi_203790
Het lijkt inderdaad of Mona(tje) een dagtaak aan het stoken heeft... Dat werd in deze uitzending wel ontzettend benadrukt...

Verder begrijpt Sabinona niet meer dat dit een spelletje is... (ach je moet er in ieder geval de lol van in blijven zien (Lees: Willem). Bij haar speelt er maar een vraag door het hoofd: 'HOEZO IK????'

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_203791
Wat was dat nou op 't laatst? Wie was volgens Sabine te zielig om op te stemmen? Mona of Bianca?
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 20:46:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_203792
Het ziet er nu naar uit de er na donderdag een enorme beerput opengetrokken gaat worden.
Denk door de bewoner die eruit gaat, in het huis over die bewoner, en daarna eventueel nog een keer als er iemand vrijwillig vertrekt!!!

Eindelijk de TV waar we op hebben zitten wachten.

pi_203793
Volgens ons(ja, we zijn met meer) Mona... reden meer om voor Bart zijn mond te houden namelijk!
Toch?

pi_203794
Het is overduidelijk dat Sabine weggestemd gaat worden.
Als je ziet hoe ze op iedereen reageerd die haar heeft genomineerd. Echt waar Sabine het ligt helemaal niet aan JOU het zij zijn allemaal gek!!??

OPZOUTEN BIENTJE!!!

pi_203795
quote:
op 10-19-1999 om 08:44 PM braakte Kozzmic het volgende uit:
Wat was dat nou op 't laatst? Wie was volgens Sabine te zielig om op te stemmen? Mona of Bianca?

Mona natuurlijk. Sterk staaltje van 'latan we die meid niet direct op haar bek gaan'. Gelukkig gaat er binnenkort weer een bus.

Niemand is zo slim dat hij zijn eigen domheid begrijpt - Theo M.
pi_203796
quote:
op 10-19-1999 om 08:44 PM schreef Kozzmic het volgende:

Volgens mij bedoelde ze dus Mona, nou dan is dat wel erg laag van Sabine, want ze zegt eerder tegen Mona jij bent de enige die aan ons vraagt hoe het gaat. Bitch

Dusss !
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 20:53:00 #10
910 Barbie
Graduated Fool
pi_203797
Wauw, knap hoor, ik heb nog nooit iemand gehoord die zo ontzettend de oorzaak niet bij zichzelf kan zien! Wat zal Sabine op een dag op haar bek gaan, als ze zichzelf een keer tegenkomt. O hé, dat is al snel, ze kan vanaf donderdag alle afleveringen terug zien op video. Bel maar vast een shrink.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 20:54:00 #11
995 PeteRp
What a decade!
pi_203798
Als Mona zich zo blijft opstellen als ze nu doet (stookgedrag uitzending), ligt ze er onherroepelijk uit de volgende ronde. Het is trouwens ook niet erg slim van haar om in dit stadium onder een hoedje te spelen met 1 (of 2) mensen die ze straks moet gaan missen. Komt ze nog meer alleen te staan. Willem lijkt zich volgens mij definitief bij het groepje Bianca, Karin, Maurice aangesloten te hebben. Ik vond dat ze allen heel volwassen met de nominaties omgingen, i.t.t. tot Mona, Sabina en Bart (en in mindere mate Ruud. Die kwam later tegenover Sabine op zijn nominatie terug: slap gelul want hij bedoelde het wel zo)
Tell the others!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 20:54:00 #12
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_203799
Bien en Brat (geen typo) waren in elk geval lekker bezig zichzelf boven de rest te plaatsen. Ja, hoe kan het nou ook aan hun liggen, twee zulke perfecte mensen...
Weg ermee, liefst met allebei.
En Mona liet ook eindelijk haar ware aard zien. Bitch.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_203800
Het domste vond ik toch wel toen Sabine vol zelfmedelijden constateerde dat Mona de enige was die naar ze toe kwam als zij en Bart even ergens gingen zitten. Ja, TJONGE JONGE, zou ze er wel eens over nagedacht hebben dat ze zich zelf juist afzondert van de rest?
Of Mona: "Ik ben er heilig van ofertuigd dat dat kliekje heeft afgesproken om allemaal op jullie te stemmen." Ja, natuurlijk. Het feit dat ze S&B niet mogen heeft er vast niets mee te maken.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:17:00 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_203801
Het is jammer dat Bientje zich nog niet een weekje heeft kunnen inhouden want als er iemand echt recht heeft om eruit te vliegen dan is het Mona wel!!
pi_203802

Sabine mag blij zijn als ze zo weg mag van het Nederlandse publiek. Als ze niet wordt weggestemd wordt het pas echt gezellig in het BB-huis. Dan is er nog heel wat werk aan de winkel voor Moontje. Bart zit zo weer in de groep (in de slaapkamer met alle bart stemmers bij elkaar:'ik irriteerde me helemaal niet zo aan Bart') Een klein hartje (en een klein hersenpannetje).

Mona begeeft zich op glad ijs, als ik haar was zou ik niet op die twee paarden wedden, ze kan beter wat meer bij ruud gaan slijmen.

pi_203803

Sabine mag blij zijn als ze zo weg mag van het Nederlandse publiek. Als ze niet wordt weggestemd wordt het pas echt gezellig in het BB-huis. Dan is er nog heel wat werk aan de winkel voor Moontje. Bart zit zo weer in de groep (in de slaapkamer met alle bart stemmers bij elkaar:'ik irriteerde me helemaal niet zo aan Bart') Een klein hartje (en een klein hersenpannetje).

Mona begeeft zich op glad ijs, als ik haar was zou ik niet op die twee paarden wedden, ze kan beter wat meer bij ruud gaan slijmen.

pi_203804
Ruud kwam wel heel dom over met zijn opmerking over 'het eten'. Hij had duidelijk weer moeite met zijn 'opgedrongen' leidersrol. Kennelijk heeft hij achteraf zijn mening bij S. wat beter toegelicht (op aanraden van Bianca?) want hij werd weer in genade aangenomen.

Ik vond our main man Willem dit keer (om met Tara te spreken) errug hypocriet. Wat een flauwekul reden gaf aan Bart en Bientje. Pas later ging de hele beerput open: hij had zich kennelijk nog meer zitten ergeren dan de anderen.

Karin keek erg ongelukkig, zou ze gehoopt hebben op een nominatie?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:29:00 #18
995 PeteRp
What a decade!
pi_203805
quote:

Ik vond our main man Willem dit keer (om met Tara te spreken) errug hypocriet. Wat een flauwekul reden gaf aan Bart en Bientje. Pas later ging de hele beerput open: hij had zich kennelijk nog meer zitten ergeren dan de anderen.

Willem gaf volgens mij exact dezelfde reden als hij gaf in de dagboekkamer. Laat ik stemmen op twee mensen die het publiek niet makkelijk weg zal stemmen (loveboat-story). Dat hij zich ook nog eens kapot ergerde aan die twee kwam alleen maar goed uit, maar who cares?

Tell the others!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:30:00 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_203806
Inderdaad is het gebrek aan zelfkritiek van met name Sabine ronduit schrijnend...
Wat dacht ze dan...:
'Ik ga lekker de hele week voor de nominaties bijna iedereen tegen me in het harnas jagen, en als ze dan voor mij kiezen zijn ze allemaal gek want ik ben lekker fris en fruitig...' ???
Tuurlijk snijdt het mes aan twee kanten... Bien komt nogal lomp en bitcherig uit de hoek tegen Maurice over de manier van postcodes leren, en Maurice gaat vervolgens liefjes zeggen dat het allemaal niet zo erg is... maar dan WEL sneaky op haar stemmen... maak dan eens een keer stennis op het moment zelf, en wees duidelijk... Aan de andere kant kun je het stemgedrag op je vingers natellen als je je als een bitch gaat gedragen...
Vreemd vind ik ook dat de andere bewoners schaamteloos ter verantwoording worden geroepen (en dat ze zich dat laten welgevallen)... 'IK heb RECHT....'
HALLO BIENEBIEN!!!
JIJ hebt ook gestemd!!!!
Het is maar een SPELLETJE!!!
Dat is het principe!!!
Dan dus de conclusie dat het doorgestoken kaart moet zijn (met een beetje slinkse hulp van Mona, die de Eucalypta gaat uithangen).
Zoals de waard is... yada yada yada
Nee, lekker stelletje...
V
PS
Heeeee Sabine, heh juh duh poscoduhs al een beetje gheleerd? Ahhhh wah lieieieieieieieief
BLEEEEEEUUUUUUURGH
------------
"Maah juh mahh heh tohh ook ghewoon zeggen als je denkh dah je nieh ghenomineerd ben..?" - Sabine 17-10-99 -

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal (Datum 19 Oktober 1999).]

Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:34:00 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_203807
Ik zie het al helemaal voor me: Sabine met haar psychotische blik in de late avonduitzending op donderdag bij Rolfje. Ik noem inderdaad Sabine, want ik heb het idee dat zij er daadwerkelijk uitvliegt.

Voor de rest vond ik ook dat de bewoners niet echt heel open waren over waarom zij Bartje en Sabientje genomineerd hebben. Je kunt toch gewoon zeggen dat er bepaalde irritaties zijn. Lul dan inderdaad niet zo slap over het eten van Willem. Niet echt sterk uitgedrukt lijkt me. Willem wist trouwens van niets zei ie.

Ik vind Mona heus niet de beroerdste hoor (ze mag van mij alleen niet meer zingen), maar ik heb wel het gevoel bij haar dat ze met meerdere windrichtingen meelult.

Doewie

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:34:00 #21
995 PeteRp
What a decade!
pi_203808
quote:
[b]
... 'IK heb RECHT....'
HALLO BIENEBIEN!!!
JIJ hebt ook gestemd!!!!

Heeft iemand vernomen of Sabine haar eigen stemming nog verantwoord heeft? Lijken de bewoners me RECHT! op hebben

Tell the others!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:43:00 #22
572 Sniper
Gull Catcher
pi_203809
Tjeez, Sabbelien heeft echt een enorme King Size Auping voor haar hoofdje...

"Ik wil NU weten wie op mij gestemd heeft"
Ah gossiepossie. Wordt het allemaal een beetje teveel Sabbeltje?? Weet je zeker dat je wil weten dat meer dan 70% van de bewoners op jouw perfecte persoontje gestemd heeft?

Hier is maar 1 woord voor: OPROTTUH!!!

Trouwens volgens mij (ooit in een verleden als vakantie werk in een slachthuis gewerkt) aten ze nieren. De kleur van lever is iets grauwer/grijzer en de vorm net iets anders. Yum.

"Orgaanvlees mevrouw, u weet wel waarom niet"

pi_203810
JA dat was ook weer zoiets. iedereen moet zeggen op wie ze gestemd hebben maar als het aan mona gevraagd word dan hoeft mona niet te antwoorden . En die sabimbo is ZZOOOO dom. Zit te zeiken over kliekjes en groepjes maar wie zit hier nu in het overduidelijkste groepje??? Maargoed aan het ge-erger aan sabine komt donderdag toch een eind .Wat zou zij eigenlijk gaan doen (tara-panorama , sabimbo- ?????)
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:54:00 #24
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_203811
quote:
op 10-19-1999 om 09:48 PM schreef bvd2k het volgende:
JA dat was ook weer zoiets. iedereen moet zeggen op wie ze gestemd hebben maar als het aan mona gevraagd word dan hoeft mona niet te antwoorden . En die sabimbo is ZZOOOO dom. Zit te zeiken over kliekjes en groepjes maar wie zit hier nu in het overduidelijkste groepje???

Dat viel me ook al op: Mona werd beschermd door Sabine, en niemand die daar een vraagteken bij zette. Er was trouwens sowieso niemand die fijntjes vrgoeg op wie Sabine dan wel gestemd had..

Murphy

dinsdag 19 oktober 1999 @ 21:55:00 #25
910 Barbie
Graduated Fool
pi_203812
Mona is alweer nieuwe vriensdjes aan het zoeken. Ze ligt as we speak op de bank in de armen van Willem, voor het eerst dat zij contact hebben geloof ik. 'k Wis nie wak zag!
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')