quote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef het_fokschaap het volgende:
wie gaat er dan ook in Slotermeer wonen ?
Dat dusquote:Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef r3gi3boy het volgende:
achterlijke boer. Waarom verhuis je dan ook in godsnaam naar zo'n pauperbuurt? Dit weet je toch van tevoren? Je gaat toch eerst eens een kijkje in de buurt nemen voordat je ergens gaat wonen. Dan constateer je al snel dat je daar nooit van je leven had willen wonen en dat de tijd nu rijp is om weer te gaan verhuizen.
TS eigenschulddikkebult
Ik heb op het moment slechts een 2.1 computersetje tot m'n beschikking die ik bovendien niet naar m'n balkon kan verhuizen ivbm met feit dat dat de veel draden uit elkaar moet trekken en m'n ingebouwde bureau naar voren met slepen etc...quote:Op zondag 23 september 2007 12:16 schreef MacKniver het volgende:
Dan draai jij toch normale muziek vanaf je balkon? Het schijnt daar geaccepteerd te zijn dus...
uggghh.quote:Op zondag 23 september 2007 12:19 schreef het_fokschaap het volgende:
het is toch wel een huurappartement mag ik hopen ?
ik heb nog een appartement voor je te koop in Slotervaartquote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
uggghh.
Het was op dat moment m'n enige optie (prijs) en ik moest een huis hebben. Het was dit, of in een garage wonen in het centrum van 90.000 euro (ja die kosten serieus zoveel ik geloofde het eerst ook niet)
Huren is natuurlijk een belachelijk concept in Amsterdam voor een starter.
Volgens mij is dat niet veel beter. En bovendien nog verder van m'n werkquote:Op zondag 23 september 2007 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb nog een appartement voor je te koop in Slotervaart
Ik werk in het centrum (auto dus geen optie) en ik wil niet afhankelijk zijn van het OV om aan te komen op m'n werk.quote:Op zondag 23 september 2007 12:23 schreef TNA het volgende:
Waarom verhuis je niet naar Amstelveen? Maakt niets uit t.o.v. het centrum.
hier is het prima. aan het sierplein en geen last van allochtonen. alleen af en toe wat toeterende turken die voorbij komen bij een bruiloftquote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet veel beter. En bovendien nog verder van m'n werk
Dan zit je wel echt helemaal in het noorden van amstelveenquote:Op zondag 23 september 2007 12:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hier is het prima. aan het sierplein en geen last van allochtonen. alleen af en toe wat toeterende turken die voorbij komen bij een bruiloft
Slotervaart aan de kant van August Allebéplein is minder idd
en verder van je werk ? Je zit hier met 10 minuten in het vondelpark op de fiets en tram 1 en 17 komen voorbij op 3 minuten lopen
Slotervaartquote:Op zondag 23 september 2007 12:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan zit je wel echt helemaal in het noorden van amstelveen
Sorry ik haal je even door elkaar met een andere userquote:Op zondag 23 september 2007 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Slotervaart
dat is niet Amstelveen
Voor 180.000 is het voor jouquote:Op zondag 23 september 2007 12:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Sorry ik haal je even door elkaar met een andere user
Ja ik zie het je zit idd wel dicht bij het vondelpark daaro. Dat's opzich wel tof.
Ik heb opzich niet zoveel behoefte aan rust maar het zijn precies deze 2 types muziek die ik gewoon niet trek. Oh en een 3e type muziek waar ik niet tegen kan zijn polka's en dat zit er ook nog eens aan te komen met die polenquote:Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef DaantjeF het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad een rot situatie.
Ik heb zelf ook in een druk centrum gewoond, nu woon ik in een nieuwbouw wjk met ruimte en rust. Het bevalt me steeds beter.
Jouw probleem mbt de geluidsoverlast gaat dus echt niet opeens op een dag veranderen. Wen er maar aan of bereid je de komende jaren voor op een verhuizing, één van de twee.
wheheheh...quote:Op zondag 23 september 2007 12:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Voor 180.000 is het voor jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |