abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2007 @ 12:15:04 #1
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53401792
Ik woon sinds een half jaar in een appartement aan Plein '40 '45 in Amsterdam Slotermeer. Mijn balkon is dus aan het plein, een plein wat het thuis is van evenementen en een markt. Opzich best gezellig. Niks mis mee.

Mag het geluk nou zijn dat dit een van de meest allochtone buurten is uit amsterdam met een 50+% aan turken en marokkanen etc... Niet een gezond balans iig.

De uitwerking hiervan is dat bij elk evenement wat op het plein wordt gehouden wanneer ik lekker rustig op m'n balkon zit er OF van die arabische KUTmuziek wordt gedraait met zo'n jengelstem van eenofandere xena warrior princess die in tongen probeert te spreken begeleid door zo'n irritante slangenfluit of whatever. Echt walchelijk.

OF

Andre Hazes!

ik herhaal. ANDRE HAZES!!!!!!

en andere zogenaamde 'volksmuziek'. Als een soort van tegengewicht voor die turkse kutherrie ofzo. Een soort van autoch vs. alloch music shootout.

Mijn klacht is dus: Ik zit vaak op m'n balkon, probeer ik rustig te zonnen en ineens worden mijn oren gewoon bruut aangevallen en verkracht door van die kankermuziek. Nu draaien ze Koos Alberts ofzo. .

Draai eens godverdomme normale muziek ofzo. Ik trek het niet meer hierzo.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_53401811
Dan draai jij toch normale muziek vanaf je balkon? Het schijnt daar geaccepteerd te zijn dus...
pi_53401857
wie gaat er dan ook in Slotermeer wonen ?
pi_53401859
Verhuizen?
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_53401860
achterlijke boer. Waarom verhuis je dan ook in godsnaam naar zo'n pauperbuurt? Dit weet je toch van tevoren? Je gaat toch eerst eens een kijkje in de buurt nemen voordat je ergens gaat wonen. Dan constateer je al snel dat je daar nooit van je leven had willen wonen en dat de tijd nu rijp is om weer te gaan verhuizen.

TS eigenschulddikkebult
  zondag 23 september 2007 @ 12:18:25 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53401867
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef het_fokschaap het volgende:
wie gaat er dan ook in Slotermeer wonen ?
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:17 schreef r3gi3boy het volgende:
achterlijke boer. Waarom verhuis je dan ook in godsnaam naar zo'n pauperbuurt? Dit weet je toch van tevoren? Je gaat toch eerst eens een kijkje in de buurt nemen voordat je ergens gaat wonen. Dan constateer je al snel dat je daar nooit van je leven had willen wonen en dat de tijd nu rijp is om weer te gaan verhuizen.

TS eigenschulddikkebult
Dat dus
pi_53401895
het is toch wel een huurappartement mag ik hopen ?
  zondag 23 september 2007 @ 12:19:33 #8
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53401896
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:16 schreef MacKniver het volgende:
Dan draai jij toch normale muziek vanaf je balkon? Het schijnt daar geaccepteerd te zijn dus...
Ik heb op het moment slechts een 2.1 computersetje tot m'n beschikking die ik bovendien niet naar m'n balkon kan verhuizen ivbm met feit dat dat de veel draden uit elkaar moet trekken en m'n ingebouwde bureau naar voren met slepen etc...

Als ik ze nu keihard zet hebben m'n buren naast me er meer last van dan de mensen op't plein.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 23 september 2007 @ 12:22:22 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53401948
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:19 schreef het_fokschaap het volgende:
het is toch wel een huurappartement mag ik hopen ?
uggghh.

Het was op dat moment m'n enige optie (prijs) en ik moest een huis hebben. Het was dit, of in een garage wonen in het centrum van 90.000 euro (ja die kosten serieus zoveel ik geloofde het eerst ook niet)

Huren is natuurlijk een belachelijk concept in Amsterdam voor een starter.
  zondag 23 september 2007 @ 12:23:51 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53401980
Waarom verhuis je niet naar Amstelveen? Maakt niets uit t.o.v. het centrum.
pi_53401992
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef SpecialK het volgende:

[..]

uggghh.

Het was op dat moment m'n enige optie (prijs) en ik moest een huis hebben. Het was dit, of in een garage wonen in het centrum van 90.000 euro (ja die kosten serieus zoveel ik geloofde het eerst ook niet)

Huren is natuurlijk een belachelijk concept in Amsterdam voor een starter.
ik heb nog een appartement voor je te koop in Slotervaart
  zondag 23 september 2007 @ 12:26:12 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53402038
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:24 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik heb nog een appartement voor je te koop in Slotervaart
Volgens mij is dat niet veel beter. En bovendien nog verder van m'n werk
  zondag 23 september 2007 @ 12:28:22 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53402080
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:23 schreef TNA het volgende:
Waarom verhuis je niet naar Amstelveen? Maakt niets uit t.o.v. het centrum.
Ik werk in het centrum (auto dus geen optie) en ik wil niet afhankelijk zijn van het OV om aan te komen op m'n werk.
pi_53402092
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet veel beter. En bovendien nog verder van m'n werk
hier is het prima. aan het sierplein en geen last van allochtonen. alleen af en toe wat toeterende turken die voorbij komen bij een bruiloft

Slotervaart aan de kant van August Allebéplein is minder idd

en verder van je werk ? Je zit hier met 10 minuten in het vondelpark op de fiets en tram 1 en 17 komen voorbij op 3 minuten lopen

ik ga zelf naar Watergraafsmeer verhuizen
  zondag 23 september 2007 @ 12:30:29 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53402140
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:28 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

hier is het prima. aan het sierplein en geen last van allochtonen. alleen af en toe wat toeterende turken die voorbij komen bij een bruiloft

Slotervaart aan de kant van August Allebéplein is minder idd

en verder van je werk ? Je zit hier met 10 minuten in het vondelpark op de fiets en tram 1 en 17 komen voorbij op 3 minuten lopen
Dan zit je wel echt helemaal in het noorden van amstelveen
pi_53402159
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:30 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan zit je wel echt helemaal in het noorden van amstelveen
Slotervaart

dat is niet Amstelveen
  zondag 23 september 2007 @ 12:33:20 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53402200
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Slotervaart

dat is niet Amstelveen
Sorry ik haal je even door elkaar met een andere user

Ja ik zie het je zit idd wel dicht bij het vondelpark daaro. Dat's opzich wel tof.
pi_53402282
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Sorry ik haal je even door elkaar met een andere user

Ja ik zie het je zit idd wel dicht bij het vondelpark daaro. Dat's opzich wel tof.
Voor 180.000 is het voor jou
  zondag 23 september 2007 @ 12:36:05 #19
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53402288
Dat lijkt mij inderdaad een rot situatie.

Ik heb zelf ook in een druk centrum gewoond, nu woon ik in een nieuwbouw wjk met ruimte en rust. Het bevalt me steeds beter.

Jouw probleem mbt de geluidsoverlast gaat dus echt niet opeens op een dag veranderen. Wen er maar aan of bereid je de komende jaren voor op een verhuizing, één van de twee.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  zondag 23 september 2007 @ 12:42:24 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53402470
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef DaantjeF het volgende:
Dat lijkt mij inderdaad een rot situatie.

Ik heb zelf ook in een druk centrum gewoond, nu woon ik in een nieuwbouw wjk met ruimte en rust. Het bevalt me steeds beter.

Jouw probleem mbt de geluidsoverlast gaat dus echt niet opeens op een dag veranderen. Wen er maar aan of bereid je de komende jaren voor op een verhuizing, één van de twee.
Ik heb opzich niet zoveel behoefte aan rust maar het zijn precies deze 2 types muziek die ik gewoon niet trek. Oh en een 3e type muziek waar ik niet tegen kan zijn polka's en dat zit er ook nog eens aan te komen met die polen
  zondag 23 september 2007 @ 12:43:22 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53402499
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:35 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Voor 180.000 is het voor jou
wheheheh...

Ik ga weer zonnen (poging 2)
pi_53466481
wees blij, als je hier muziek hoort is't alleen hazes en dergelijke

sorry voor de "zeer oude" topickick
Anarcho Individualist
  dinsdag 25 september 2007 @ 19:07:03 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53466682
En waar is hier?
pi_53467295
Da's pas balen, daar heb je 99,9% marrokanen/turken.
pi_53469857
Hazes
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')