abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203778
Sorry hoor, er is hier wel eens vaker wat over geweest (qua topics) maar nu krijgen we in plaats van een blauw beeld twee schermen met de tuin 19-10-99 20:10 en twee met een TESTBEELD!

Zo'n testbeeld is klink-klare onzin (Ik HEB bij T.V. gewerkt, geen bullshit) is puur voor PAL-T.V. feeds en zelfs als je een testbeeld wil gebruiken (om de kleuren af te stemmen) hoeft dat ABSOLUUT NIET voor de Internet-Feeds!!!! (Digitale feeds is nooit te 'hot!')

Conclusie: Er is, wederom, weer iets aan de hand wat we niet mogen zien! Voor al wat we weten zijn ze een vergadering aan het houden of hun script door aan het nemen!!!!

Wat een onzin, Veronica, als jullie dit lezen: Kappen met die onzin!!!!!! Of HELEMAAL, of HELEMAAL NIET.

Grtz,

MiRR0RMaN.

dinsdag 19 oktober 1999 @ 20:59:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_203779
Bij jou zit er ook niet veel kleur meer in!
(foto)
pi_203780
He Mirrorman,
weet jij misschien waarom er tijdens de streams de tuin alsmaar in beeld komt.
Op het moment dat iedereen op de bank zit te lullen en er niet iets zou zijn wat we misschien niet mogen zien gaat om de 20 sec. het beeld voor ca.5 sec. op de tuin?

pi_203781
Mirrorman is het niet zo dat je een kleurenbalk er gewoon in kan "mixen"?..
De regisseur kan toch het signaal naar de server afbreken en er testbeeld in gooien?
Of is het zo dat een kleurenbalk betekend dat er ergens signaal wordt afgeknepen?
Begin bij het begin en eindig nooit!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 22:30:00 #5
798 voyeur
bemoeit zich
pi_203782
Ik heb me in het begin ook afgevraagd waarom die gesprekken steeds even naar de tuin geschakeld werden. Ik ga er inmiddels vanuit dat het gedaan is om anderen (bijv. concurrende omroepen of mensen die leuke video's overwegen uit te geven) geen kansen de streams op band te zetten.
Het zal ook daarom zijn dat het geluid vaak niet bij de juiste stream gezet wordt en regelmatig gewisseld.
Effectieve bescherming tegen bootlegging dus.
Here we are now, entertain us.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 22:33:00 #6
798 voyeur
bemoeit zich
pi_203783
Oh ja, dat testbeeld. Volkomen terecht: is technich onzin voor internet. Is alleen wel een beeld dat de regie met een druk op de knop bijdehand heeft. Dus als ze iets niet willen tonen, maar ook als ze een technisch probleempje hebben met een camera etc. is het de oplossing. Vergeet niet: ook de aparte internet regie denkt in tv termen en heeft niets te maken met de encoding voor de streams. Testbeeld is dus voor de hand liggend.
Here we are now, entertain us.
pi_203784
Ik zit nu al 5 minuten naar de tuin te kijken. Wor je toch nie goe van!
O.a. Karin en Sabine zaten net in de woonkamer er Karin vroeg aan Sabine of ze nerveus was en toen zag je dus alleen nog maar tuin.
Was zeker iets wat wij niet mochten horen ofzo :-(

Aaaah nee! Doe normaal! Da kan toch nie! Waah lief!

pi_203785
Soms wil je niet alles zien, niemand weet precies wat daar allemaal gebeurd. En ik denk dat je de "achter de schermen informatie" weet aan heel het BB verhaal geen fluit meer aan is.
Na het laatste test-beeld incident weet veronica dat de mensen zullen kijken en over het programma zullen praten, wellicht doen ze het dan ook wel expres.
Wanneer de kijkcijfers onderdruk raken even wat commotie opwekken.
Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
pi_203786
V. is kortzichtig. Ze denken dat voortijdige bekendheid van de smeuige details de kijkcijfers drukken. Ik denk echter dat het tegenovergestelde het geval is.
Oproep aan V.: Probeer het eens! Wie weet wat er gebeurd.

I'm sorry. Did I break your concentration?
pi_203787
Wat me opvalt is dat af-en-toe de streams stil staan terwijl BBSpy 100% aangeeft en daarna de streams vooruit gespoeld worden; mensen die als Superman door het beeld rennen.

Zijn het dan toch opgenomen beelden die we te zien krijgen?

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')