Dus als iemand een idee heeft:)
Thanks!
Nou, daar dus...
Laat je niet neppen, ga naar meerdere juweliers, wees kritisch.
Vraag altijd om de garantie bon en een certifikaat. Die zullen ze niet allemaal zomaar geven. Zonder dat certifikaat kun je niet ruilen of achteraf huilen als het toch niet zoveel karaats zijn als wat de verkoper zei.
In Nederland koop je voornamelijk 14K en in Belgie (of iig. Antwerpen) koop je 18K of meer. Het goud is dus zachter dus koop geen 24K ofzow. Dan zitten er binnen een week deuken in!
quote:Ik woon in Roosendaal en lees nog wel eens lokaal nieuws. Antwerpen hoort daar ook bij (wanneer er geen fuck gebeurd in Roosendaal en omstreken). Pas nog een groot stuk gelezen. 1 op 20 is nog Joods. De rest zijn Georgiers en Russen.
Op maandag 18 februari 2002 11:02 schreef CraZaay het volgende:
De meerderheid van de 'goudzaken' in Antwerpen is nog steeds van Joden btw. En inderdaad, winkels genoeg
Mafia aanhang en dergelijk. Dus dat het allemaal Joden zijn is allang niet meer. Joden worden uitgekocht en diegene die niet willen afgeschoten. Antwerpen is een Russisch bolwerk vandaag de dag!
Wat ik me dan nog meer afrvaag is, hoeveel moet een gouden horloge (niet super kwaliteit ofzo) kosten? En een gouden ring (mannen horloges/ringen)?
Nogmaals bedankt voor de replies!
In Belgie kocht ik er 1 voor FL200,- Dikker, steviger, iets zwaarder dus en 18K (dus meer glimmen)
Laten taxeren in Nederland bij een juwelier. Die zei dattie er FL450,- voor zou vragen.
Maar, dan heb ik dus wel meerdere winkels gehad en hier en daar geklaagt en gepingelt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |