Ben bang van niet.Maar als dat wijf net zo gek doet als bij Jensen vrees ik het ergste voor Huub en Lieke.quote:Op zondag 23 september 2007 01:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar en dagje afhaak donderdag. Zal het me lukken?![]()
Hoezo?? Het kan toch wel zijn dat dat een standaard cadeautje voor een jaar aanwezigheid wordt?quote:
"quote:Op zondag 23 september 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach, d'r beste vriendin zei vanmiddag al, dat ze zich steeds meer als een snol begon te gedragen![]()
Als het net zo goed gaat als het naar bed gaan dan....quote:Op zondag 23 september 2007 01:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar en dagje afhaak donderdag. Zal het me lukken?![]()
Ik weet van niks.quote:Op zondag 23 september 2007 01:01 schreef tipsch het volgende:
huh? Robin S? Snap? Zit dit soepie achter al die ouwe hitjes?
is ook gezegd dat elke miljonair dat krijgt bij 1 jaarquote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Het kan toch wel zijn dat dat een standaard cadeautje voor een jaar aanwezigheid wordt?
Dan krijgt Huub het dus over 2 ½ maand...
Klopt zei de plasma boy ook.quote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo?? Het kan toch wel zijn dat dat een standaard cadeautje voor een jaar aanwezigheid wordt?
Dan krijgt Huub het dus over 2 ½ maand...
Klopt, alleen Brian maar dit zegt weer genoeg.quote:
Zijn jouw posts weg?quote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
Mag ik hier even schelden? Ik mis een heel deel update, te weten van 23 tot 24 uur. Dat deel is helemaal verdwenen.
wattuh?quote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
Mag ik hier even schelden? Ik mis een heel deel update, te weten van 23 tot 24 uur. Dat deel is helemaal verdwenen.
Zonde van je werk, scheld maar hoorquote:Op zondag 23 september 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
In dat filmpje was toch niets gezegd over een mede-miljonair naar keuze, of heb ik het nou mis? 8 uur vrij, dat was 't, volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2007 01:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, alleen Brian maar dit zegt weer genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |